מה לשקול לפני שמחליטים על סגירת מרפסת

סגירת מרפסות במרפסת ובחצר

סגירת זכוכית חיצונית להזזה

מה תקבלו אם תסגרו את המרפסת

על ידי סגירת מרפסת, אתם יוצרים לעצמכם חלל המשלב בין חוץ ובפנים עם כל היתרונות הגדולים. אם תחליטו לשפר את הבית שלכם עם מרפסת סגורה ודאי אתם תוהים כמה כל זה יעלה.

שיקולים אישיים

כשמתחילים לתכנן את הרעיונות לעיצוב הפטיו או המרפסת הסגורה שלכם ,הסתכלו בקפידה על החלל שאותו אתם רוצים לסגור.צריך יהיה לכם מושג טוב מה בדיוק הדרישות שלכם מהפרוייקט הזה כך שתהיה לכם פרספקטיבה מדויקת יותר על העלויות הכוללות הפוטנציאליות להשגת היעד. באופן כללי זה יכול לנוע בכמה אלף אלפיים למטר מרובע -תלוי חומרים.

שיקול חמישי לסגירת מרפסות

כמה שטח וגג

כמה שטח אתם רוצים לתחם? הגודל הכולל של החלל שלכם יקבע כמה חומרים תצטרכו את כמות העבודה שכל הפרויקט ייקח וידרוש. ככל שהשטח גדול יותר, כך יעלה יותר. האם יש כבר גג או שצריך להתקין אותו? אם אין קירוי קיים, סביר להניח מתחם המרפסת החדש שלכם עולה יותר להוסיף את הרכיב המבני הזה. זה כמובן דורש הרבה יותר תכנון חומרים ושיקולים הנדסיים של משקל ואישורים.

השיקול הראשון בסגירת מרפסת

ריצוף וזוויות

האם המתחם שלכם ידרוש ריצוף חדש? במקרים מסוימים, ייתכן שכבר יש מרפסת עם בסיס טוב. אם הריצוף כבר מונח, עלות המתחם הכוללת שלך תפחת. האם העיצוב שאתם מכוונים אליו מסובך? עם מספר מדרגות או זוויות משתנות? לעתים קרובות, תוכנית עיצוב מסובכת יותר תדרוש יותר חומרים ו/או עבודה, מה שיגדיל את העלות הכוללת.

השיקול השני בסגירת מרפסת
חומרים נפוצים ומחירים

חומרים שונים ישפיעו מאוד על העלות הכוללת של המרפסת הסגורה שלכם. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת איזה חומר הוא הטוב ביותר כדי להשיג את המראה הרצוי עבור במחיר נוח עבורכם. אפשר למצוא הרבה פתרונות מעניינים בשור כגון מתכות שונות, עץ או אפילו צמחייה אך הכי נפוץ ואמין זה סגירה עם חלונות זכוכית ואפשרויות פתיחה.

שיקול שלישי לסגירת מרפסת
זכוכית

אפשרות נפוצה אחת היא סגירת חלל בחלונות זכוכית. חלונות מהרצפה עד התקרה, בעוד שאחרים דורשים קירות נוספים עם חלונות גדולים מותקנים. כך או כך, חלונות בדרך כלל מאפשרים נוף ללא הפרעה תוך כדי מנוחה בחלל שלכם, וחלקם אף ניתנים לפתיחה כדי לאפשר רוחות לנשוב פנימה. זה אמנם מספק מקום שמישהו באמת כמעט בכל עת של השנה, הוא נוטה לעלות בעלות גבוהה יותר.

קומפקט-על-פרגולה
אישורים

כשסוגרים מרפסת הדבר לרוב כרוך בקבלת אישורים מהרשות המקומית לפי חוק הפרגולות. חריגת בניה ללא אישור יכולה להוביל קנסות ותביעות שיעלו הרבה הרבה מעל המתכונן. בכל מקרה לעיתים התהליך אף הוא עולה שקל או יותר צריך לקחת את זה בחשבון לוודא שהכל תקין ומאושר.

פרגולה לסגירה של החצר

צפו בפרגולות האלומיניום של יוניקיט הנדסה

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן