אריחי קרמיקה לקירות
חנות אריחים קרמיקה ופסיפס

אריחים-עשה זאת בעצמך

עיצוב הבית מושפע לרוב ממגוון אלמנטים, חלקם מגיעים מטעם אישי והם תוספת למרחב הקיי, חלקם הם פשוט חלק מהמבנה הקיים, כזה שמגיע עם הבית או המבנה שאנו דרים בו. היכולת להנגיש עיצוב פנים למבנה הקיים היא האפשרות לקחת משהו קיים ולעצב ֶאותו בצורה שטועמת את שביעות רצוננו, בכך שהיא תבטא רבדים יצירתייםֶ שלנו שֶֶאנחנו יכולים ורוצים לבטא בנעימות.

אריחי פסיפס זהב זוהר

כל המוצרים

כל המוצרים

כל המוצרים

קרמיקה למטבח ואמבטיה

כל המוצרים

מה הם אריחים?

אריחים הם ביטוי מסוים ליצירתיות, שכן הם מעין משבצת שניתן לשלב על פני הקיר. היכולת שלנו לשבץ משבצת אריח על גבי הקיר, היא היכולת להקנות לאותו קיר איכויות עיצוביות חדשות. בכך שאנחנו בעצם בוחרים מה יהיה על הקיר, איך זה ייראה כמו גם איך זה ירגיש – אנחנו יכולים לבטא הצהרה עיצובית, כמו גן להשפיע רבות על הוויב והאווירה במקום.

אריחים קרמיקה למקלחת
צרו קשר

איך להשתמש עם אריחים בבית

לאריחי קרמיקה יש שימוש מיוחד ברחבי הבית עקב כך שמלכתחילה הם מיועדים או לפחות מותאמים – לשימוש במקומות שקיימת בהם רטיבות. בין אם זה במקלחת, באמבטיה, במטבח ואף בבריכה. היכולת שלנו למעשה להשתמש באריחי קרמיקה, היא זו שמאפשרת לנו להיות בקרבת אזורים בהם לכל הפחות יש נתזי מים, תוך שאנו יודעים שהאריחים עצמם יודעים להכיל את הרטיבות ולעבוד איתה בקלילות. אריחי הקרמיקה של יוניקיט עשויים מפולימרים עשויים מחומרים שיש להם עמידות למים כמו גם לאש, כך שבמידה מסוימת הם יכולים לשמש כמעין מעכב בעירה. מעכב בעירה יכול להביא משנה זהירות לשימוש באזור מטבח לדוגמה, שהרי יש שם גם עניין של רטיבות. כך שאריחי הקרמיקה עשויים הפולימר מביאים עימם הטבות של פונקציה מכמה זויות וצדדים.

קרמיקות ואריחים WAVE

ההבדל בין אריחים לפסיפס

אריחי פסיפס הם אלו המורכבים משיבוצים רבים של אבנים קטנות. האבנים הקטנות הללו מכילות פרטים גרפיים זעירים או עדינים, אשר יחדיו יוצרות תבנית גרפית רבה ומלאה יותר. כל אריח פסיפס יכול להיות כשלעצמו חלק מסוים מתוך הרחב והשלם יותר. כך שבכל אריח יש חלקים שיוצרים תבנית גרפית, וכל אריח יכול להיות כשלעצמו חלק מתוך תבנית גרפית שלמה יותר.

ההבדל העיקר בין אריחי קרמיקה לבין הפסיפס הם הפרטים הקטנים, כמו קווי מתאר ונפח באריחים שמבוטאים במיוחד על ידי מוזאיקה. אם באריח קרמיקה יש ציור או תמונה, אז באריח פסיפס אפשר יהיה להציג אותו הדבר בדיוק – רק בתוספת מרקם של אבנים קטנות המחוברות יחדיו.

התקנת אריחי קרמיקה לאמבטיה
צרו קשר

איך להשתמש עם אריחים בבית

לאריחי קרמיקה יש שימוש מיוחד ברחבי הבית עקב כך שמלכתחילה הם מיועדים או לפחות מותאמים – לשימוש במקומות שקיימת בהם רטיבות. בין אם זה במקלחת, באמבטיה, במטבח ואף בבריכה. היכולת שלנו למעשה להשתמש באריחים מצוירים מקרמיקה, היא זו שמאפשרת לנו להיות בקרבת אזורים בהם לכל הפחות יש נתזי מים, תוך שאנו יודעים שהאריחים עצמם יודעים להכיל את הרטיבות ולעבוד איתה בקלילות. אריחי הקרמיקה של יוניקיט עשויים מפולימרים עשויים מחומרים שיש להם עמידות למים כמו גם לאש, כך שבמידה מסוימת הם יכולים לשמש כמעין מעכב בעירה. מעכב בעירה יכול להביא משנה זהירות לשימוש באזור מטבח לדוגמה, שהרי יש שם גם עניין של רטיבות. כך שאריחי הקרמיקה עשויים הפולימר מביאים עימם הטבות של פונקציה מכמה זויות וצדדים.

קרמיקות ואריחים WAVE

האם ניתן לרצף אמבטיה באריחים?

כאמור, אריחים למטבח, קרמיקה לאמבטיה, קרמיקה למקלחת וכן הלאה – הם אריחים שעשויים מחומר שיש לו עמידות בפני רטיבות, לכן הם יכולים להתאים לשימוש כחלק מהווייתם וייעודם.

חיפוי קירות אמבטיה

ההבדל יכול להתבטא בהבדלים בין אריחי קרמיקה לאריחי פסיפס – תבנית של אבנים קטנות. על שני הסוגים ניתן להדפיס ציורים, צילומים, תבניות וכו’.

מוזאיקה ילדים
צרו קשר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן