פרגולות מאלומיניום-פרגולות אלומיניום מומלצות

מלה טובה תמיד מחממת את הלב. מלה טובה, חמה ומחמיאה, גורמת סיפוק רב. היא משקפת משהו טוב שעשינו. מלה טובה על איכות המוצר ומלה טובה על שירות טוב היא חלק מהגמול. אבל יותר מכל מלה טובה היא עדות והוכחה לכך כי הבחירה בנו כספקי המוצר והשירות היתה בחירה נכונה. הידיעה כי עמדנו בדרישות ובציפיות מאתנו מחזקת בנו את האמונה ואף את הידיעה כי אנחנו עושים את המיטב ויש מי שהמיטב הזה הוא המענה המושלם עבורם.

פרגולות אלומיניום מומלצות

לקוחות מרוצים ממליצים

וכך כתבה לנו משפחה שהפכה ללקוחה שלנו בעקבות המלצה שקיבלה עלינו.

” שלום רב לכם, אחרי המחמאות ששמענו עליכם הציפיות שלנו היו גבוהות. ציפינו לקבל את המוצר ואת השירות הטובים ביותר. מה שקיבלנו היה מעל ומעבר לציפיות. שתי פרגולות אלומיניום הפכו את הבית שלנו לבית חלומות אמיתי. אנחנו יכולים לבחור היכן ומתי לשבת- מתחת לפרגולה במרפסת הקדמית של הבית או מתחת למרפסת הקדמית שלו. כל מה שנאמר לנו על תכונותיה של פרגולה אלומיניום מוכח מדי יום כנכון ביותר. לפני כמה זמן הגיע שוכר פוטנציאלי (אנחנו יוצאים לשנת השתלמות מעבר לים) והדבר הראשון שצד את עיניו כשעשה סיור מסביב לבית היו שתי הפרגולות המרהיבות. אנחנו רוצים להודות לכם על היחס המצוין – יחס של VIP – שקיבלנו מכל אחד מנציגי השירות של החברה שעמם היינו בקשר ומהמתקינים. תודה לכם על כך שבזכותכם הבית שלנו אחרי התקנת הפרגולות הוא בית יוקרתי, עם ערך מוסף, בית לתפארת.”

למה עדיף לבחור בפרגולת מתכת אלומיניום או ברזל?

ניתן לראות כי פרגולות מתכת העשויות מברזל או מאלומיניום נעשו נפוצות מאד, ולאחרונה צרכנים רבים בוחרים לרכוש אותן כפתרונות הצללה לבית שלהם. פרגולות אלומיניום קנו להן בזכות את המעמד שלו הן זכו מהסיבות הבאות:

  • עמידות- המתכת לעומת העץ היא נשארת שלמה וחזקה במיוחד אם היא מרוחה בשכבת מגן.
  • התקנה קלה- התקנת פרגולה מאלומיניום הינה קלה מאד, ולא אורכת  זמן רב וניתן להתקינה בכל משטח.
  • מעוצבת במגוון צבעים- פרגולת אלומיניום ניתנת לצביעה במגוון רחב של צבעים, ובעצם ניתן להתאימה לפריטים האחרים בבית.
האמת הפשוטה

האמת – פשוטה ביותר! – היא שכאשר יש לנו מוצר מנצח כמו פרגולה אלומיניום וצוות אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים, מסורים ומחויבים, תודות ושבחים כאלה הם טבעיים ומתבקשים..

בכל יום נתון נמצאים המתקינים שלנו בדרכים, בדרכם אל עוד לקוח מרוצה. בכל יום נתון הם יודעים כי חלה עליהם חובת ההוכחה כי הם, אכן, נציגיה של חברה המתמחה בייצור ובהתקנה של פרגולות אלומיניום לבתים פרטיים, למוסדות ציבור, לעסקים, למתחמים מסחריים, לחניות ועוד. אפילו פרגולה קטנה למרפסת היא תוספת גדולה לשדרוג כל מקום שהיא מותקנת בו.

דגמי הפרגולות שלנו
pergola-uni-180 פרגולה

UniKiT 180

420 למטר
  •  
פרגולה uni-150

UniKiT 150

420 למטר
  •  
פרגולה uni-110

UniKiT 110

460 למטר
  •  
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן