מערכת הצללה מודרנית מאלומיניום

פרגולות חשמליות וקבועות בעיצובים מותאמים

מערכת הצללה מעוצבת מפרגולה בהתאמה אישית

הצללה מתקדמת לבית הפרטי

בבית פרטי עם גינה רחבת ידיים או מרפסת המקבלת שמש חזקה במהלך שעות היום, הפתרון היעיל ביותר המצליח לספק צל וגם קירוי נגד גשם בחורף, הוא התקנה של מערכת הצללה בשטח הנתון. מערכת הצללה יכולה להיות חשמלית המתאימה עצמה בקלות למזג האוויר וכמות האור שרוצים לקבל, לעומת מערכות קבועות המותקנות בזווית וצורה ספציפיות לבחירת הלקוחות או המתכננים מטעמם ומסוגל לייצר צל ולעתים גם קירוי בצורה יעילה ומביאה מראה אסתטי המשפר את חזית המבנים.

למה כדאי להשקיע במערכת הצללה או פרגולה

את כל סוג של פרגולה אלומיניום מייצרים בגאווה, תוך כדי הדגשה של האומנותיות שבה, העיצוב, כמו גם האיכות שלה. מרבית היצרנים שלה יציעו לכם מספר שנות אחריות מכובד, כאשר תסופק לכם פרגולה מאלומיניום עם גימורים איכותיים, בלי כל הטררם שמסביב לתחזוקה, כפי שמתחייב בתחזוקה של פרגולה מעץ מסורתית, כמו למשל – צביעה או איטום חדשות לבקרים.

החזר השקעה ומחיר אפסי בפרגולות סולאריות.
למדו עוד:

אין כל ספק בעניין, פרגולות אלומיניום דמוי עץ מאפשרות להתאים באופן אישי למבנה של הגינה האחורית שלכם. בין אם היא ידנית, ובין אם היא חשמלית, כך או כך היא תספק לכם ערב רב של פרטיות והגנה מפני השמש הקופחת ומפני ירידת הגשמים. היא תיצור בשבילכם סוג של מבנה קבוע ונראות לגמרי מודרנית.
בעוד פרגולה מעץ נחשבת לאאוט, פרופיל אלומיניום נחשב לעיצוב המודרני, במלוא מובן המלה.

מערכת הצללה מפרגולת אלומיניום דמוי עץ

האם פרגולה חשמלית מונעת מלחות לחדור מתחת לחללים שהיא מכסה?

פרגולה חשמלית מאלומיניום, לעומת סוגי פרגולות אחרים, שלא מצליחים למנוע מלחות לחדור מתחת לחללים שהם מכסים, מצליחה בנושא זה ביג טיים. בשל כך, לא תהיו יותר מוגבלים בהיבט של סוג התכונות והציוד הנוספים שהנכם עשויים לכלול בגינה שלכם. כמו כן, היא מסוגלת לספק חלל מאוד יבש מתחתיה, מה שמוביל אותה למסקנה כי אתם יכולים להתקין על גביה, בצדדיה או בסמוך לה למשל מאוורר תקרה, על מנת שיעצים את תנועות האוויר, וכל פתרונות של חימום לשם שלא תקפאו למוות בעונת החורף הקרה והגשומה.

פרגולה חשמלית נסגרת

סגירת מרפסות כדרך ליצור עוד שטח אחסון

בלי כל עוררין על כך, סגירת מרפסות תיתן לכם את ההיתכנות לנצל או ליהנות מהמרפסת שלכם, בלי קשר לתנאי מזג האוויר ששוררים בחוץ, בין אם זה השמש הקופחת בעונת הקיץ המשמימה, ובין אם זה הרוחות או הגשמים העזים, בעונת החורף הקרה. באם מזג האוויר אידיאלי, היופי של מערכת הצללה עם סגירת חורף מתקפלת אתם יכולים בכל רגע נתון לפתוח את החלונות או לקפל את הסגירה, תלוי בתהליך שעברתם.

מערכת הצללה מאלומיניום
מה זה בדיוק פרגולה מתקפלת

יש המון סוגים של פרגולות, כפי שנוכחתם לדעת במהלך קריאת מאמר זה, ואחד מהם, המעולה, יש לומר, הוא פרגולה מתקפלת שנקראת בפי רבים גם פרגולה נאספת, בעצם: פרגולה נאספת=פרגולה מתקפלת.

 הפרגולה המתקפלת מאפשרת לכם להשתמש בשטח ייעודי למנעד רב של צרכים. כמו למשל – כשמעוניינים לשהות בחלל ולינות מאוויר צח, אך ללא הקרינה של קרני השמש המעיבה, כי אז הפרגולה המתקפלת מסתמנת כפתרון ישים, ואפשר לחלוטין לקפל אותה בעונת הסתיו או בעונת האוויר, שהטמפרטורות בחוץ אינן קיצוניות יותר.

פרגולה חשמלית מתקפלת
לפי מה מתמחרים מחיר של פרגולה נאספת?

נתחיל ונספר לכם, כי פרגולה נאספת בעלת מנגנון חשמלי, אשר משמש לשם הטיה של השלבים בגג שלה. את התמחור שלה נהוג לקבוע בהתאם למטרים מרובעים של פרופילי הפרגולה, ביחד עם עוד חלקים משלימים של כל מיני חברות ייצור, או אלמנטים שאינם זהים אף בעלות הבסיסית, כגון – הגנה מהגשם. מעבר לכך, יש להוסיף את תג המחיר של ההתקנה שלה, שנקבע באופן עצמוני על ידי כל מתקין.

פרגולה מתקפלת לבנה ויוקרתית על דק
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן