מרקיזה

מרקיזה היא סוכך המשמש סגירת מרפסות לחורף, מבואות כניסה ומקומות נוספים. היא צמודה לקיר חיצוני של בית, משרד, עסק או כל מבנה אחר. על מנת להפיק מהן את המיטב מרקיזות אמורות להיות איכותיות, עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים, שמש יוקדת וגשם סוחף.

מרקיזה מהווה אלמנט דקורטיבי; לא אחת היא משמשת פלטפורמה שיווקית, שבאמצעותה חושפים את שם העסק, הלוגו שלו ופרטים ליצירת קשר.

מרקיזות אטומות

 בניגוד לסוגים אחדים של פרגולות אלומיניום, מרקיזות הן אטומות- עשויות מיריעת פלסטיק או בד, הנמתחת על שלדת אלומיניום ומעין מניפה מתקפלת של זרועות שאף הן עשויות אלומיניום. ניתן לבחור מנגנון פתיחה וסגירה חשמלי או ידני, באופן המאפשר לקבוע את שיעור ההצללה הרצוי.

על מנת למקסם את הפוטנציאל הרב הגלום במרקיזה, רצוי ומומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום ייצור והתקנה של פרגולות ומרקיזות. מתקין מקצועי יידע ליצור את הקשר בין צורת המרקיזה (על פי רוב צורתה כצורת רבע עיגול) וגודלה ובין גודל הפרופיל, המשפיע בהכרח על גודל ועומק היציאה שלה. יש מקומות שבהם נדרשת התקנת קונסטרוקציה קבועה, אשר ממנה יוצאת המרקיזה המתקפלת.

מרקיזות מהוות סוכך דקורטיבי ואפקטיבי גם עבור בעלי דוכנים בשווקים: הם מעניקים מחסה מפני השמש ומונעים חשיפת מוצרים בכלל ומוצרי מזון בפרט לשמש ומונעים גם אפשרות של חדירת גשם והרטבת המוצרים.

מרקיזה רב תכליתית ורב עונתית

בעוד מרקיזות ביתיות מהוות בעיקר אלמנט דקורטיבי, בעסקים הם מהווים אמצעי הצללה חיוני ונדרש. האפשרות לפתוח את הסוכך ולסגור אותו בהתאם לשעות פתיחת העסק מייתרת את הצורך להצטייד באישור המהווה תנאי לשימוש בה. מרקיזות עשויות יריעות שמשונית, שבהן היריעות מולחמות זו לזו בחום הן חסינו ועמידות באופן המונע זליגת מים וספיחת לחות, מה שמאפשר ליהנות ממוצר איכותי לאורך זמן.

 חברה המתמחה בייצור מרקיזות ובהתקנתן מציעה אותן במבחר עשיר ובמגוון גדול של בדים מעוצבים, בהתאמה ובהעדפה אישית. כאמור, גרפיקה בסגנון ובטעם אישי מאפשרת למקסם את התועלת של המרקיזה לא רק מבחינת הצללה וההגנה מפני רטיבות אלא גם מבחינה שיווקית.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן