משרביה עץ אורן

משרביה עשויה על בסיס עץ אורן. עמידה, חזקה ומיועדת לעיצוב פנים. זמין כמחיצה וכחיפוי קיר.

קבצים להורדה

משרבייה עץ

משרביות מודרניות במראה חדשני ואלגנטי. לוחות המשרבייה מעץ אורן , יוצרות לוח חסון ועמיד בעל אישור תקינות של ה DIBT. חומר בעל יכולות רבות ביישום עדין, הוכח ביעילות והצלחה שעובדת על מבנים רבים בהיקפים רחבים. בפרויקטים בעלי קנה מידה גדול,לחיפוי משרביה מעת מחיר שמציע אלטרנטיבה חסכונית להוזלת הוצאות הבנייה לטווח הקצר והרחוק.

משרבייה

כיצד תבחרו משרבייה בצורה הטובה ביותר

חשוב מאוד שתדעו  שיש לבחור בקפידה שכן, ניתן למצוא כיום לא מעט חיקויים למשרביה. משרביה מקורית היא בסגנון עיצוב ספציפי ומחומרים ספציפיים בלבד ולכן, אם החלטתם ללכת על משרבייה אותנטית בביתכם, כדאי שתחפשו את החברה הנכונה ממנה תוכלו לרכוש  ולדעת שמדובר במקורית. כמובן שמעבר לבחירה איכותית ומקורית, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע נכונים בטרם בוחרים את המיקום של המשרבייה בחלל, על מנת שהיא תמוקם בצורה נכונה, שלא תסב נזק לקירות הבית.

מחיצת משרביה עץ

משרביה עץ

במידה שהנכם נמצאים בשלבי בנייה או שיפוץ ואתם מעוניינים לעצב את הבית בצורה אסתטית, על ידי יצרה של חציצה חלקית ואוורירית בין שני מתחמים ולהרוויח קישוט דקורטיבי תוך כדי – חישבו על משרביה עץ. היא תאפשר בעבורכם חדירה של אור יום טבעי חלקי מבחוץ תוך כדי שמירה על הפרטיות.

משרביה עץ לקיר

אפשר לעשות שימוש במשרביה כאלמנט דקורטיבי לחיפוי קירות פנים, כמחיצה בין חללים שונים בתוך הבית. משרביה עץ יכולה גם לשמש כמעקה עבור מדרגות, חלונות פנים או פתחי אוורור. את המשרביות עץ משלבים אף בדלתות של הארונות כך שמה שמאוחסן בתוך הארון אינו חשוף ומאפשר את האוורור הרצוי.

משרביה בעיצוב פנים

משרביות הינן מחיצות עץ מעוצבות אשר מתאימות לכל מיני אלמנטים, כמו למשל – מחיצות עיצוביות, מחיצות עץ, מחיצות פנים עיצוביות, מחיצות לבית הכנסת וכיוצא בזה.

סרטון חיתוך CNC משרביה בעץ אורן

בעזרת חריטת CNC  בפנלים של עת אורן, אפשר להשיג עיצובים מדויקים. בסרטון הבא תוכלו להיווכח במה שניתן להשיג בעזרת חיתוך מקצועי למחיצת משרביה בעץ אורן.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 3 votes
Brand
יוניקיט
Product
משרביה מעץ
Price
ILS 440
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן