סוגי הקורות הנפוצות לפרגולות

פרגולה היא מבנה הצללה וקירוי המותקן לרב בגינות, חצרות ובמבני מסחר ועסקים. המטרה הראשונית של פרגולה היא ליצור מחסה מהשמש ונלוות אליה המטרה השנייה של מחסה מהגשם, מקום מוצל שבו גם אין מעבר של טיפות הגשם. כיום, לפרגולות יש מטרה נוספת של להיות חלק מעיצוב החוץ והן נהיו אלמנט אדריכלי מעניין שמוסיף ערך רב לנכסים. קורות הן רכיב בפרגולה אשר נועד להחזיק את הפרגולה או לבנות את מסגרת הפרגולה. קורות מיוצרות במגוון סוגים ודגמים שונים כשלכל אחד מהם איכות אחרת. יש קורות עבות ויש דקות וקלות, יש קורות מעוצבות בעיטורים ויש קורות מלבניות. בואו ונכיר את הקורות הנפוצות בעולם הפרגולות כיום.

סוגי הקורות הנפוצות לפרגולות

קורות אלומיניום לפרגולות

אלומיניום הוא חומר גלם מעולה לימוש חוץ, ממנו בונים מערכות הצללה ופרגולות אלומיניום ברמות איכות גבוהות ובעיצובים בהתאמה אישית בכל סוגי המבנים. קורות אלומיניום הן אחד מסוגי החומרים הנמצאים בשימוש נרחב בבניית פרגולות ומבנים אחרים. הן מציעות יתרונות רבים בהשוואה לחומרים אחרים, כמו עץ או ברזל, ולכן נהפכו לאפשרות פופולרית בייצור פרגולות

היתרון של קורות אלומיניום

  • עמידות: אלומיניום הוא מתכת חזקה ועמידה בפני חלקיקי מים, שחיקה וקורוזיה. המשטח של האלומיניום אינו משתנה כתוצאה מחום, קור או לחות, ולכן הקורות לא ירקבו, ישחקו או יתעוותו בצורה שתאלץ להחליף אותם כמו במקרה של עץ.
  • קלות משקל: אלומיניום הוא חומר קל במיוחד, מה שהופך את הפרגולה המורכבת מקורות אלומיניום לקלה להתקנה ולתחזוקה. זה גם מקל על יכולת הניוד וההתקנה בהתאם לרצונך.
  • צביעה ותחזוקה: קורות אלומיניום לא דורשות צביעה תדירה או תחזוקה מרובה, כפי שבמקרה של עץ או מתכות אחרות. הם עמידים במים ובשמש, ופני השטח שלהן לא נסדק ולא מתקלף סדרך כלל.
  • אסתטיקה: קורות אלומיניום נטמעות בצורה יפה ונקיה בעיצוב הפרגולה. הן מגיעות במגוון רחב של גימורים וצבעים, המאפשרים לך להתאים אותן לסגנון העיצוב של המקום.
  • קלות ניקוי: קורות אלומיניום ניתנות לניקוי פשוט במים חמים וסבון. אין צורך בטיפולים מיוחדים כמו שהיו נחוצים עבור עץ או חומרים אחרים.
  • עמידות לאורך זמן: קורות אלומיניום יכולות להחזיק מעמד לאורך שנים רבות מבלי להיות מוחלפות.
השארת פרטים

קורה דאבל טי

פרגולת דאבל טי

קורות דאבל טי הן סוג של עיצוב פופולרי לקורות אלומיניום ובעיקר למסגרות של פרגולות. המראה יוקרתי ובעל נוכחות שמקנה לפרגולה עיצוב אלגנטי ומכובד.

קורה מלבנית

קורה מלבנית לפרגולה

קורות מלבניות הן פרופילים מאלומיניום בצורת מלבן, הגודל של הקורות המלבניות מגוון מאוד ויכול להיות מלבן קטן ומלבן גדול בהתאם לעיצוב שרוצים וניתן גם לשחק עם המידות השונות ליצירה של עיצובים ייחודיים. את הקורות המלבניות מתקינים גם כקורות תמיכה וגם אפשר לבחור אותן להצללה עצמה בתור רפפות ההצללה של הפרגולה.

קורה מאלומיניום דמוי עץ

פרגולות-אלומיניום-דמוי-עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן בחירה מאוד מבוקשת בעולם הפרגולות, זאת מכיוון שהן הפתרון המושלם המשלב בין מראה כפרי וחם של עץ לבין היתרונות של אלומיניום כחומר גלם לשימוש חיצוני שמחזיק מעמד שנים ארוכות. 

צינורות

תליית פרגולה עם צינורות

צינורות הן קורות עגולות חלולות בהם נשתמש להתקנת פרגולות על גבי הצינורות, כמו כן בפרגולה תלויה שבה נתלה את הפרגולה על גבי אלמנטים לתלייה העשויים לרב מצינורות אלומיניום. במקרים מסוימים בהם יש צורך גם ניתן להתקין צינורות פלדה לחיזוק מבנה בצורה מאובטחת.

קורה מאה על מאה
קורה מרובעת מאה על מאה

קורה מאלומונים במידה רוחב 100 ס”מ ואורך 100 ס”מ, משמע קורה מרובעת. קורה מאוד נפוצה וחזקה בה נעשה שימוש מאוד שכיח בבנית פרגולות. מראה מאוד יפה ומודרני שמעניק לפרגולה גם עמידות וגם ניראות

עיצוב מותאם אישית לפרגולה שלך

יוניקיט הנדסה בונת ומתכננת מערכות ופתרונות הצללה במשך מעל עשור. היתרון שלנו מול חברות וקבלנים אחרים המציעים שירותים של בניית והתקנת פרגולות הוא היכולת שלנו להציע מגוון רחב של פרופילים וקורות ולעזור לכם לעצב את הפרגולה לפי השטח והבית שלכם ביחד עם העצות שלנו לגבי מה כן יכול לעבוד ומה פחות. 

נשמח לתכנן את ההצללה שלך- לא פחות ממקצועיות!

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן