סף חלון מאלומיניום

ספים מאלומיניום לחלונות

סף אלומיניום לחלון

המערכת תותקן לפני שלב הטיח לגימור מושלם או לחלופין אחרי השליכט ויידרש איטום נוסף,
ישנם מחברי ספים, מחבר פינה עם מגרעת לפי עובי פרופיל החלון וניתן להתאים לפי אורך יציאה משתנה.

קטלוג

ספי חלון

פתרונות גמר לבניה

מוצרי גמר לבניה

דגשים

דגם RAG2 System

מוצרי גמר / פתרונות גמר / פרט

סך חלון נועד לאיטום חריצים במבנה החלון, יוצר מניעה של חדירת מי גשמים, תכונה מועילה נוספת לסף חלון הינה מניעה של נזילת המים על צידי קירות חוץ הבניינים.

טווח מחירים מוער למ"ר

למוצר / חו”ג  –     400  ש”ח

אומדן להתקנה –  270  ש”ח

המחירים משוערים ויכולים להשתנות מפרוייקט לפרוייקט,  יש להתייעץ עם יוניקיט למחיר  מדוייק בהתאם לאופי הפרוייקט

קבצים להורדה

דף מוצר

כתב כמויות

נספחים לכתב כמויות-א

נספחים לכתב כמויות-ב

חלון-פרט-סף

מה זה סף חלון מאלומיניום?

סף חלון מאלומיניום הוא סוג של פרט הבנוי מאלומיניום והוא מותקן על התחתית של אדן החלון ומשמש למניעת זרימת מים ואויר מתחת למסגרת חלון. הוא מתקין את החלון במקום ומאפשר לו להתאים לשטח הפתוח, בנוסף, סף חלון מאלומיניום משמש גם כמנעול לחלון, מאפשר לסגור ולפתוח את החלון בקלות ובטיחות, וכן מסייע בהגנה על הבית מפני חורף ומזג האוויר.

סף חלון מאלומיניום נמצא בשימוש רחב בתעשיית הבנייה, ומתאים לכל סוגי החלונות המסחריים והביתיים. הוא מיוצר במגוון גדלים וצורות כדי להתאים לצרכי הלקוח ולעיצוב החלון.

סף חלון הוא רצועת אלומיניום המותקנת על פסי החלון של מבנים וכוללת מנגנון של מגיני מים ואטימה לפני עלייתם. הסף מסייע למנוע נזק לחלון עצמו מכיוון שהוא מאפשר ניגוב מים ומניעת נזק עתידי למבנה. כמו כן, סף חלון מונע כניסת אבק, חרקים וחיות מבחוץ למבנה ומשפר את הבידוד התרמי של החלון על ידי מניעת חשיפת המבנה לאוויר הקר מחוץ למבנה.

למה מיוצר סף חלון מהחומר אלומיניום?

סף חלון מיוצר מהחומר אלומיניום מסיבה כי הוא חומר קל משקל ומאוד חזק וקשיח. כמו כן, הוא עמיד בפני חלודה, קורוזיה, ומשמש כבסיס לצביעה ומספק מראה אסתטי ומודרני לחלון. בנוסף, האלומיניום הוא חומר לא רעיל ומתאים לכל מזג אקלים, חומר הגלם נמצא בשימוש זמן רב במוצרים שתפקידם להישאר בחוץ כמו פרגולות אלומיניום מהם אנו מתקינים מערכות הצללה בכל הארץ, מה שהופך אותו למתאים לשימוש במגוון רחב של סביבות, כולל סביבות לימיות וצוננות. לכן, סף חלון מאלומיניום הוא בחירה נפוצה ומועדפת ביותר לסף חלון.

.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
3 based on 5 votes
Brand
UNIKIT
Product
סף חלון
Price
ILS 1
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן