יוניקיט הנדסה - פתרונות לבניה

לפניכם מגוון המוצרים שלנו, מוצרי יבוא איכותיים ומוצרים תוצרת ישראל. אנחנו יוניקיט הנדסה, יצרנית ויבואנית של פתרונות גמר לבניה, חיפויים מתקדמים לקירות חוץ וקירות פנים. תוכלו למצוא כאן, כמה ממוצרי העיצוב והבנייה היפים והמיוחדים בארץ. מוזמנים לעיין, בטוחים שתהנו.

פרגולה חשמלית, קיטים להרכבה עצמית, דמוי עץ ועוד

פרגולות אלומיניום

גדר אלומיניום, קיטים להרכבה עצמית, דמוי עץ ועוד

גדרות אלומיניום

חיפוי קירות חוץ, חיפוי קירות פנים, תעשייתי, מעוצב

חיפוי מבנים

מחיצות דקורטיביות, מחיצות רצפה תקרה, מחיצון מיגון, מחיצות למשרדים ועוד

מחיצות

פרגולות, גגונים, מערכות הצללה

פתרונות הצללה

מחיצות אקוסטיות, הנמכת תקרה, חיפויים אקוסטיים

פתרונות אקוסטיקה

דלתות פולימר מעוצבות, מערכות קיר משולבות

דלתות פולימר

חיפוי קירות משרביה, מחיצות משרביה, מעקה משרביה

משרביה

חיפוי קירות מאלומיניום איכותי

אלוקובונד

קרמיקה ננו פולימרית, פסיפס, אריחים, מדבקות קיר

קרמיקה ואריחים

דלתות פנים מיוחדות, מערכות דלת וקיר מודולריות ועוד

דלתות פנים

וילונות גלילה, תריס ונציאני חיצוני

הצללת תריס חשמלי

עבודות אלומיניום בדרך שלך

האלומיניום הוא חומר ידידותי לסביבה שמשמש רבות בתחום הבנייה. חיפוי אלומיניום נחשב לאחד החיפויים האיכותיים ביותר, שכן האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד שאינו נכנע לפגעי הקורוזיה. כמו כן, מדובר גם בחומר גמיש וקל שניתן לבצע בו עיצובים מרהיבים. ואם מתייחסים לעניין המחיר, הרי שהאלומיניום הוא חומר זול יחסית לכל היתרונות שהוא מעניק בחזרה.

צרו קשר

עבודות אלומיניום שכדאי להכיר

קיימת אפשרות לבצע עבודות רבות ומגוונות באלומיניום. אלה כמה מבין העבודות שמומלץ להכיר מקרוב:

  • אלומיניום לקירות – אחד השימושים הנפוצים לאלומיניום הוא חיפוי קירות חוץ. כאשר רוצים לשמור על טמפרטורה אחידה בחדרי הבניין, משתמשים בחומר האלומיניום. חיפוי אלומיניום לקירות מאפשר לשוהים בתוך הבניין לחסוך בשימוש במזגן ובמפזרי חום, וכך לשמור על הסביבה.
  • גם אלומיניום וגם עץ – חיפוי קירות חוץ דמוי עץ הוא מבין עבודות האלומיניום הנפוצות יותר. חיפוי קיר אלומיניום דמוי עץ מאפשר למסתכלים מבחוץ לחשוב שקירות הבית שלכם עשויים מעץ, ועם זאת אינכם צריכים לוותר על כל היתרונות שמציע חיפוי אלומינים.
  • חיפוי פח – חיפוי פח אלומיניום הוא אחד מבין עבודות האלומיניום המבוצעות על מנת לשמור על קירות המבנה. זהו חיפוי בעל מראה אסתטי המתאים לא רק לבתים הפרטיים, אלא גם למבני תעשייה, פארקים טכנולוגיים ועוד.
  • אלוקובונד למען האיכות – אלוקובונד הוא סוג מיוחד של חיפוי אלומיניום, שכן הוא מורכב משני גיליונות של אלומיניום המאפשרים בידוד טרמי טוב יותר. כמו כן, לקבלת התוצאות המירביות, הליבה של האלוקובונד עשויה מחומר פוליאתילן המצוי בה בצפיפות נמוכה.
חיפוי אלומיניום דמוי עץ

מי יעשה לכם את עבודות האלומיניום?

בונים בית ומעוניינים לבצע עבודות אלומיניום כמו חיפוי דמוי עץ? אם כן, חשוב לפנות לחברה מקצועית המציעה את סוג החיפוי הרלוונטי עבורכם. צוות של חברה כזו יבחן את הבית שלכם, ואת השטח שבו אתם רוצים לבנות, ורק לאחר מכן יסגור אתכם את העסקה. מטבע הדברים, עבודות האלומיניום מתאימות גם לבעלי מפעלים ומרכזי תעשייה, וגם הם צריכים לבחור את החברה המומחית בתחום. כשבוחרים את החברה הנכונה, אל תהססו לשאול לגבי תעודות, שנות ניסיון ומקצועיות. כי בתחום הבנייה אין פשרות או ויתורים.

פרגולה-קבועה-מאלומיניום
צרו קשר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן