אריחי פסיפס לחיפוי קירות חוץ

עבור פסיפס לחיפוי קיר חיצוני קיימים המון יתרונות, כמו למשל – בידוד מחום, מקור, מרעש ומלחות. 

הבחירה באיזה סוג של חומר לחפות את הקיר מהווה החלטה דקורטיבית משמעותית, אשר משפיעה על הנראות החיצונית של המבנה שלכם. פסיפס משמש כחיפוי חיצוני לבית, בנייני מגורים ולמבנים ומוסדות ציבור ומסחר. 

היתרונות של אריחי פסיפס

  • בהתקנת אריחי פסיפס אין היווצרות של שקעים, כאשר מעמידים עליהם דבר מה כבד משקל, כפי שמתרחש בהתקנת עץ. הדבר מסב לעמידות לבלאי מדי יום, לבית שוקק חיים. אין מוסב לו נזק בקלות. הנכם עשויים לעשות שימוש ברצפות האריחים של חדר ההסבה שלכם זמן רב והינם עדיין עשויים להיראות כמו ביום שהתקנתם אותם, למעט ליטוש קל.
  • רצפות אריחי פסיפס פונקציונליות ביותר, כאשר עסקינן הודות סביבות קשות שמצויות בכל מיני חדרים בדירה שלכם. היכולת שלהם להיות ניצבים בפני רטיבות, אור וחום בהפרזה נובעת בשל כי אריחים אלו מורכבים מן שיש וסלע וכבר היו נתונים ללחץ ולחום גבוה, כאבן גיר או דולומיט, כדי ליצור שיש במחצבותיהם מבעוד מועד.

מדוע צריך חיפוי לקירות?

החיפוי שנמצא על הקירות שלכם מכונה חיפוי קירות. הוא מיוצר מחומרים, כמו למשל – אלומיניום, אלוקובונד, פולימר, אבן, עץ, או לבנים. הנכם עשויים לרכוש לוחות חיפוי תפאורה, כדי להיטיב עם הנראות הכללית ועם הדקורציה של הדירה שלכם והן על מנת לשמור על החדרים שלכם. חיפוי קירות זה עשוי להחיות את החדרים בבית שלכם, וכל חומר אחר מספק לחדר מראה שונה ומיטיב עמו באופן שונה. באופן שמייצר לכם אפשרויות עיצוב רבות ויכולות התאמה למגוון חללים, פנימיים או חיצוניים, כשכל חלק יכול ללבוש אופי משלו ואף ליצור מיתוג פרטי בחיפוי קיר על ידי הדפסה מותאמת אישית על גבי אריחי פסיפס באופן רציף המתאים להתקנה על גבי הקיר בקלות.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

חיפוי קירות חוץ באריחי קרמיקה

חיפוי קירות חוץ באריחי פסיפס מהווה חלופה נהדרת לבלאגן ואי הסדר המתווספים לחיפויים מסורתיים כמו בריקים וכו. ההתקנה פשוטה, וקל מאוד לשמור על התחזוקה לעומת חיפויים מסורתיים, בנוסף, ניתן להשיג כל עיצוב שרוצים כולל חיפוי בריקים או חיפוי עץ לקיר בעזרת שימוש באריחיםהמיועדים לחיפוי קירות המיוצרים מפולימרים ומחליפים את הקרמיקה והחרסינה המסורתיים כמו עוד חומרי חיפוי מצויים.
אריחי קרמיקה
אריחי קרמיקה מהווים אחד מן חומרי הריצוף הכי טרנדיים כיום בדירות ובמקומות עבודה במדינות אשר מעבר לים. אריחי קרמיקה מהווים אף בחירה מופלאה בשביל קירות, אמבטיות וכיוצא בכך.

התקנת חיפוי פסיפס על הקיר בעצמך זה אפשרי

. על מנת לבצע את העבודה, עושים שימוש בדבק מסוג סי שניים, אשר אותו מוהלים במערבל מכני. מריחת הדבק נערכת עם מלג’ משונן, אשר מתאים לגודל ולעובי האריחים. בתום ההדבקה ובגמר ייבוש של יממה אחת, נערך רובה למילוי משיקים העמידה בתנאי הסביבה בה נערך חיפוי הפסיפס.
הביצוע נעשה בהתאם לדרישות שלכם ובהתאם לתקן הישראלי .

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן