פרגולת אלומיניום חשמלית

unikit פרגולות אלומיניום לוגו

פתרון הצללה פופולרי

פרגולה היא פתרון הקירוי החיצוני הנפוץ ביותר. הפרגולות, על כל סוגיהן, קיבלו את הפופולריות שלהן בצדק. מדובר באביזר קירוי חיצוני אפקטיבי במיוחד. פרגולות האלומיניום נחשבות לפרגולות הטובות ביותר, ועל כן הן גם נפוצות במיוחד. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, הפרגולות החשמליות כובשות בסערה את שוק מוצרי ההצללה. 

אלה חלק מהפרגולות החשמליות שתוכלו למצוא אצלנו

לצפייה בכל התמונות וכל הסוגים:
לא אוהבים לבזבז זמן? חייגו עכשיו או השאירו פרטים

פרגולה חשמלית - למה צריך את זה?

בעבר, התקנת פרגולה הייתה דורשת מחשבה רבה, משום שהיא הייתה קבועה במקומה. בשל כך, פרגולות קבועות הן כמו גזירת גורל, מעין הרחבה של גג הבית, ולא כך צריך להיות הדבר. פרגולה למרפסת צריכה להיות מסוגלת להתאים את עצמה למזג האוויר המשתנה, ולהשתנות גם היא. פרגולה חשמלית נותנת לכם בדיוק את זה. השימוש בפרגולה חשמלית והשליטה בה על ידי שלט רחוק, מאפשרת לכם לאטום את הפרגולה ולהשאיר בה רווחים בחופשיות. בנוסף, פרגולה חשמלית תאפשר לכם “להסיע” אותה, ולמקם את הצל בדיוק במקום שבו תרצו אותו.

פרגולת אלומיניום

פרגולת אלומיניום היא הפרגולה הנפוצה ביותר, ולא לחינם. מדובר בפרגולה קלה, ועל כן התקנתה פשוטה, והיא עמידה מאוד. פרגולות אלומיניום הן מעט יקרות, אך הן ללא ספק שוות את המחיר. בניגוד לפרגולות עץ, שמחירן זול יותר, פרגולה העשויה מאלומיניום אינה מחלידה, אינה נהרסת, ואינה סופחת מים. במילים אחרות, פרגולה העשויה מאלומיניום היא פרגולה שתוכל לשמש אתכם בכל זמן, לכל החיים, ובכל תנאי מזג האוויר.

פרגולת אלומיניום חשמלית - מחיר

פרגולות אלומיניום חשמליות הן סוג הפרגולות האיכותי ביותר, ומחירן בהתאם. חשוב לזכור שישנם כמה גורמים אשר משפיעים על מחיר הפרגולה. ראשית, איכות הפרגולה והמותג. גורם נוסף המשפיע באופן משמעותי על מחיר הפרגולה הוא הגודל שלה. מחיר פרגולה ששטחה 20 מטרים אינו זהה למחיר פרגולה ששטחה 100 מטרים. על המחיר משפיעים גם תוספות, עיצובים מיוחדים, ופונקציות שתרצו להכניס לפרגולה שלכם. לאחר שלקחנו את כל אלה בחשבון, מחיר פרגולת אלומיניום חשמלית מתחיל מ- 25,000 שקלים, ויכול להגיע עד למאות אלפי שקלים.

הפתרון החשמלי והקל

פרגולת אלומיניום חשמלית היא הפרגולה המושלמת. הפונקציונליות שבה, יחד עם האיכות והעמידות הגבוהה, הופכת אותה לכדאית במיוחד, למרות המחיר הגבוה. אם הייתה לכם התלבטות, בשלב זה אתם כבר אמורים להיות בטוחים – פרגולת אלומיניום חשמלית למרפסת היא הבחירה הנכונה.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן