פרגולה אלומיניום כשרה לסוכה

הפתרון שלנו להפיכת פרגולות אלומיניום לסוכות

יש כמה אפשרויות להפיכת פרגולה לסוכה

פרגולה קבועה

פרגולה קבועה עם “שדה נתיק” המיוצר במיוחד לצורך זה של הפיכת פרגולה לסוכה. על ידי ניתוק והזזת השדות, ניתן לפתוח את גג הפרגולה ולהחזירו בתום החג. את הסוכה הכשרה שלכם תוכלי לייצר על שלדת האלומיניום של פרגולת האלומיניום ולהנות מפרגולה בשאר השנה.

פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית מתכווננת מאפשרת להזיז את רפפות ההצללה בגג של הפרגולה. רפפות אלומיניום אלו נעות על ידי לחיצה בשלט רחוק המכוון בעבורכם את זווית ההצללה. כך שבהשארה על אופן פתוח ניתן להניח מסגרת מותאמת להלכות החג ועליה להניח סכך בצורה כשרה.

פרגולה מתקפלת

פרגולה מתקפלת או נאספת זהו סוג נוסף של פרגולה חשמלית. בפרגולות נאספות הגג מתקפלעד פציחה כמעט מלאה לשמיים. ניתן לייצר גם פרגולות מתקפלות תלויות וגם קבועות עם שילדת אלומיניום איכותית מתאימה כשתהליך ההכנה לסוכה זהה לפרגולות אלומיניום אחרות כשהגג פתוח.

עוד מידע על סוגי הפרגולות

פינה שקטה בבית לאירוח בחג הסוכות

הבית גדול ומרווח, יש מספיק מקום לכולם, אבל אתם מרגישים שמשהו חסר. חשוב לכם שתהיה לכם איזו פינה שקטה, מקום לשבת בו בנחת עם הקפה של הבוקר, או לתפוס קצת שמש ביום יפה. זאת בדיוק הסיבה שהגיע הזמן שגם אתם תבנו פרגולה.

בין אם אתם גרים בבית קרקע עם גינה גדולה, או בבית דירות גדול ויש לכם מרפסת, בנייה של פרגולה מתאימה היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כאן תקבלו כמה טיפים בדרך לפרגולה המושלמת ולפינה שכל כך חלמתם עליה.

התקנת פרגולה כשרה כפתרון לסוכות

מה חשוב לדעת לפני שקונים פרגולה?

מיקום

הצעד הראשון בבניית פרגולה הוא ההחלטה על המיקום שלה. אם מדובר במפרסת אז בדרך כלל היא לא כל כך גדולה, וההחלטה פשוטה יותר. כאשר מדובר על פרגולה שנבנית בגינה/בחצר ישנה חשיבות גדולה למיקום.

מרפסת מקורה בפרגולה התקנו בחיפה
כיוון השמש

חשוב לבדוק מה כיווני השמש והרוח כדי לבנות את הפרגולה במקום המתאים. כיווני השמש גם משפיעים על הצורה שבה הפרגולה תבנה, ולכן הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא להגדיר מה המיקום שבו תבנו.

השמש מסוננת מבעד לקירוי
חומר

לאחר שהמיקום ברור לכם, והחלטתם על הגודל של הפרגולה, הגיע הזמן לבחור חומר. פרגולות עשויות בעיקר משני חומרים: עץ ואלומיניום. פרגולות עץ עשויות בעיקר מעץ אורן, אבל כמו עץ הן נוטות לדרוש תחזוקה מרובה ביחס לאלומיניום, קשות יותר להתקנה ואף יקרות מאוד בטווח הרחוק ביחס לפרגולות אלומיניום. כך שמכל הבחינות פרגולות מאלומיניום איכותי הן המוצר המנצח להצללת חוץ.

פרגולה חשמלית מאלומיניום במרכז הארץ
פרגולות אלומיניום הם הדבר החם בשוק

מאפשרות מגוון רחב של עיצובים לאור העובדה שהחומר נוח מאוד לעבודה. יתרון נוסף שלהן הוא רמת התחזוקה הקלה והאפשרות לשמור על המראה החדשני שלהם גם לאורך זמן רב.

פרגולות אלומיניום לגינה
פתיחה וסגירה נוחה

פרגולות אלומיניום יכולות להיבנות יחד עם מנגנון של פתיחה וסגירה וככה תוכלו להשתמש בפרגולה בצורה שנוחה לכם וכל זה בלחיצת כפתור. אם אתם בונים את הפרגולה במרפסת האלומיניום עדיף בהחלט כיון שהוא קל יותר מהעץ ובנוסף עמודי התמיכה של הפרגולה יתפסו פחות מקום, דבר שיש לו חשיבות גדולה כאשר המקום במרפסת לא גדול במיוחד.

פרגולות אלומיניום בקרית אתא
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן