פרגולה לגינה

הצעד המשתלם ביותר בדרך לגינה המושלמת

פרגולה-לגינה-מדמוי-עץ
בדיוק סיימתם לבנות את הבית?

עכשיו הגיע הזמן להפוך את הגינה שלכם לבית השני. הדרך לגינה איכותית עוברת בבנייה של פרגולות, והדבר הכי טוב שתוכלו לעשות הוא בנייה של פרגולות אלומיניום. כאן נסביר לכם למה דווקא פרגולה אלומיניום היא מה שאתם צריכים.

השאירו פרטים
מוזמנים לחייג אלינו

היתרונות של פרגולות אלומיניום בגינה

תחזוקת פרגולות בגינה

היתרון המרכזי של פרגולות מאלומיניום על פני פרגולות עץ הוא העמידות שלהן. בעוד שפרגולת עץ דורשת תחזוקה תמידית, כולל צביעה מידי פעם כדי לשמור על המראה המקורי, פרגולת אלומיניום עמידה גם בתנאי מזג אוויר קשים ולא תדרוש מכם מאמץ גדול מידי בשביל לתחזק אותה. בעזרת ניקוי קצר תוכלו בכל פעם להרגיש כאילו אתמול התקינו לכם את הפרגולה גם אחרי שנים רבות.

פרגולה-לשיפור-הגינה

מחיר התקנת פרגולה בגינה

דווקא הגורם הזה יכול לגרום לכם אולי לחשוב פעמיים על פרגולת אלומיניום כיוון שההתקנה שלה יכולה להיות יקרה יותר. אך עם זאת כאשר לוקחים בחשבון את התחזוקה לטווח ארוך, התקנה של פרגולת אלומיניום משתלמת לאור עלויות התחזוקה הנמוכות שלה והעמידות הרבה שיש לה מפני שלל מפגעים.

  • פרגולה ללא הצללה

    החל מ-

    850₪
  • פרגולת אלומיניום לגינה

    החל מ-

    900₪
  • פרגולה חשמלית לגינה

    החל מ-

    1300₪
  • פרגולת אלומיניום דמוי עץ

    החל מ-

    1000₪
  • פרגולה תלויה לגינה

    החל מ-

    900₪

המחירים לדוגמה וללא מעמ, מומלץ ליצור קשר לקבלת הצעה מדויקת לאחר צפייה בפרטי השטח

פרגולה-מאלומיניום-בחצר
השאירו פרטים
מוזמנים לחייג אלינו

עיצוב הגינה עם פרגולה

אלומיניום הוא חומר קל יותר מעץ באופן ניכר ואפשרויות העיצוב שלו מציעות מגוון רחב יותר. אז אם אתם רוצים ליצור פרגולה עם מראה ייחודי, חשוב שתדעו שאלומיניום מאפשר לכם מבחר עיצובים גדול שמאפשר לכם לעצב פרגולה בדיוק כמו שחלמתם. עבור מראה יוקרתי שישתלב היטב בנוף של הגינה שלכם, פרגולת אלומיניום היא בדיוק מה שאתם צריכים. צפו לדוגמה בפרגולה אלומיניום דמוי עץ

לפני שאתם מתקינים פרגולה בגינה שלכם

באופן כללי, כשאתם בוחרים בעל מקצוע או חברה לביצוע של פרויקט עליו אתם אלראיים או אתם המשלמים עליו, מומלץ לשאול שאלות ולבדוק את איכות ושירות החברה העומדת מולכם.

מה כדאי לבדוק?

פרגולה-תלויה-בגינה-ירוקה

פרגולה חשמלית בגינה שלך

בפרגולות חשמליות תוכלו לבחור במנגנון פתיחה וסגירה חשמליים. תוכלו לקפל את הגג של הפרגולה בזמן שאתם רוצים ולפתוח אותו בזמן של שמש יוקדת או גשם. הגג הנפתח מאפשר לכם לשנות את המראה הגינה שלכם בלחיצת כפתור, ולהתאים אותה בכל רגע לצורך שלכם.

פרגולה-מתכווננת-בבית-בחיפה

אלומיניום בתנאי חוץ

כאמור, אלומיניום הוא חומר קל הרבה יותר מאשר עץ. הבסיסים שעליהם עומדת הפרגולה לא נדרשים להיות גדולים ורחבים, וכך אם בחרתם באלומיניום תוכלו לחסוך בשטח הגינה מבלי לוותר על בטיחות ואיכות. בנוסף, במידה והפרגולה נבנית במרפסת בבניין רב קומות אלומיניום יכול להוות פתרון נהדר.

 

פרגולה-במשקל-קל
התקנת פרגולה בבית פרטי יכולה להעלות את ערך הבית בכמה דרכים
משיכה אסתטית:

פרגולה מעוצבת ואסתטית משפרת את המראה הכללי של הנכס. זה מוסיף נופך של תחכום וסגנון לחלל החיצוני, תורם באופן חיובי לעיצוב הבית. רוכשי בתים פוטנציאליים מעריכים לעתים קרובות מאפיינים חיצוניים אטרקטיביים, ופרגולה יכולה להפוך את הנכס למושך יותר מבחינה ויזואלית.

מרחב מחיה חיצוני:

פרגולה יוצרת מרחב מחיה חיצוני נוסף, המשמש כ”הרחבה” של הבית. ניתן להשתמש בחלל הנוסף הזה למטרות שונות, כגון אירוח אורחים, אוכל או פשוט מנוחה. התפיסה של אזור מגורים גדול יותר, הן בפנים והן בחוץ, יכולה להפוך את הנכס למבוקש יותר.

פונקציונליות:

פרגולות מציעות מרחב חיצוני רב תכליתי שניתן להשתמש בו לפעילויות שונות במהלך השנה. פונקציונליות זו יכולה להוות נקודת מכירה עבור קונים פוטנציאליים אשר רואים בדעתם להשתמש בפרגולה למפגשים משפחתיים, אירועים חברתיים או כמקום מפלט נוח בחוץ.

עליית ערך הבית:

השיפור הכולל באסתטיקה ובפונקציונליות של הנכס יכול לתרום לעלייה בערך הנתפס שלו. רוכשי דירות מוכנים לרוב לשלם יותר עבור נכס המציע מאפיינים נחשקים ומתוחזקים היטב, ופרגולה יכולה להיות מאפיין כזה.

אטרקטיביות:

בתים עם חללים חיצוניים מושכים, כולל פרגולות, נוטים להיות סחירים יותר. בעת מכירת בית, פרגולה יכולה לייחד את הנכס מאחרים בשוק, למשוך קונים פוטנציאליים המחפשים סביבה חיצונית מעוצבת ומהנה.

חשוב לציין שההשפעה הספציפית על שווי הבית יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו מיקום, איכות התקנת הפרגולה והעדפות של קונים פוטנציאליים בשוק הנדל”ן המקומי. בנוסף, גינון מקצועי ושיפורי חוץ נחשבים בדרך כלל להשקעות שיכולות להניב תשואה במונחים של עלייה בשווי הבית.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן