פרגולות חשמליות בחיפה

= ההתקנות =

פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות

דירת גן

נציג בפניכם מספר התקנות שביצענו בחיפה, פרגולות חשמליות מתכווננות באיכות ללא דופי ונוחות מלאה. שליטה ברפפות וכיוון האור והצל לפי הרגשתכם. הלקוחות מחיפה,

 בעלי בתים חיפאיים, ביקשו לקבל את כל אלו במרפסת או בחצר.

על תנאי השטח

משטח ההצללה הוא חצר הבית , בחרו להצל את כל רחבת החצר המרוצפת בריצוף עץ עד לקו הדשא. כדי להשאיר אזור פתוח וטבעי תחת כיפת השמיים היכן שהדשא צומח בגינה. 

הדירה נמצאת בבניין מגורים משותף, קומת קרקע עם גינה. היה עלינו להתחשב בריצוף העץ, במעקות זכוכית קיימות ובשכנים מהקומות העליונות.

על הפרגולה

פרגולה חשמלית אקסלקו, עם מערכת חכמה לניקוז במסגרת. לניקוז מים דרך העמודים ויציאת המים מחות למרזב נסתר התחתית העמוד. 

3 רפפות עם שקע לתאורת לד המשולבת בתוצאה הסופית. 

סוג הפרגולה: פרגולת אלומיניום חשמלית מתכווננת

יכולות: הפרגולה בנויה מפרופיל 150*150 עם מגרעות באיכות ש אקסלקו,   בקורות התמיכה עם מסגרת תואמת. 

שדות חשמליים: מערכת ההצללה משלבת 2 שדות הצללה חשמליים מתכווננים הבנויים עם המסגרת ושלושה עמודים תומכים קדמיים יחד עם עיגון אחורי אל הקיר. 

עמידות: הפרגולה מקבלת עמידות גבוהה מאוד בעומסי רוח בזכות עובי הקורה.

גודל: 675*450

פרגולה חשמלית בצפון

פרגולה חשמלית למרפסת חיפה

קומה 3

על תנאי השטח

ההתקנה בוצעה במרפסת של בית פרטי בבניין קומות. פרגולה חשמלית בדירת גן היא אלמנט הנותן הצללה וגם פרטיות מהקומות שמעל הדירה. הפרגולה יכולה להיות סגורה לחלוטין 

ואטומה לגשם ויודעת להיות פתוחה בזווית שבה מכוונים אותה. הכיוון מתבצע בשלט רחוק ובקלות. 

במרפסת קיימת חומת בטון ומשטח בטון מרוצף מתחת לפרגולה. אנו ביצענו התאמות ותכנון משותף עם בעלי הדירה כדי להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתם.

על הפרגולה

פרגולה חשמלית תוצרת אקסלקו, מנוע סומפי, מבנה טכני עשיר העובר את תווי התקן האירופים המחמירים בקטגוריות של אטימות, כושר נשיאת מעמס ורוחות ועוד.

סוג הפרגולה: פרגולה חשמלית מתכווננת

יכולות: הפרגולה בנויה מפרופיל 150*150 עם מגרעות, הלקוחות בחרו לצבוע בשחור את הפרגולה ואת הרפפות כדי להשיג מראה אלגנטי ומודרני. 

שדות חשמליים: תכנון הפרגולה כלל שדה חשמלי אחד הבנוי ממסגרת שחורה בעובי 200*200 ורפפות מתכווננות הכוללות איטום גומי בין השלבים כדי למנוע חדירת מים. 

עמידות: מבנה הפרופילים העבים שנבחר בשלב התכנון באולם התצוגה שלנו, יוצר מרכב עמיד וחזק מאוד היכול לשאת בעומס רב. 

לקבלת הצעת מחיר לפרגולה חשמלית השאירו פרטים בדף המחירון:

פרגולה חשמלית בקומה 15 בחיפה

על תנאי השטח

קומה חמש עשרה בבניין קומות חדש בחיפה. בעל הבית ביקש להתקין פרגולה והוא ביקש כי היא תהיה חשמלית ושתהיה לו האפשרות להסב אותה לסוכה.

אנו בחרנו את הפרגולה החשמלית מאלומיניום שאתם רואים וראות בתמונות. פתרון שכבר ביצענו בעבר בעבור לקוחות שביקשו את האפשרות להפוך פרגולה לסוכה. את ההרמה של חלקי הפרגולה ביצענו בעזרת מנוף הובלה ואת ההרכבה וההתקנה ביצענו למעלה בבית הלקוח, כולל התקנה בגובה רב.

על הפרגולה

פרגולה מתכווננת חשמלית מאלומיניום, בגוון 9016 ממניפת צבעי RAL, צבע לבן. מסגרת היקפית של פרופיל 4 מ”מ. עמודים בחיתוך 100*100 בעובי 4 מילימטר. 

גודל הפרגולה: 300*900

יכולות: פרופיל הפרגולה כולל מגרעות והברגת נירוסטה על פי בקשת הלקוח. עיגון הפרגולה בוצע עם 3 קורות תמיכה ועיגון אחורי. אף שגודל הפרגולה אינו גדול מאוד ואינו דורש שלוש קורות תמיכה במצב רגיל, מאחר ומדובר בקומה בגובה רב, ביצענו התקנה של יותר קורות והשתמשנו בקורות מחוזקות 4 מ”מ.

שדות חשמליים: שדה חשמלי אחד ארוך.

עוד פרגולות בחיפה
סמל העיר חיפה
סמל העיר חיפה
על העיר חיפה

מעל, ניתן לראות את סמל העיר חיפה, הסמל נוסד בשנת 1934 והוא כולל כמה מהמאפיינים הבולטים של העיר חיפה. 

חיפה היא עיר הממוקמת על יד הים וכוללת גם יישוב אזרחי על גבי הר הכרמל ורכסיו ובמורדות ההר כמו כן. בסמל ניתן לראות את הים שלחופי שוכנת העיר ואת הספינה

 המסמלת את נמל חיפה שהוא מאפיין בולט בתפקוד ותוואי העיר. בחיפה תוכלו למצוא אוכלוסייה מעורבת כשתחום ריבונות החיפאי מגיע עד לקריות והסביבה. 

מקור השם חיפה לא מוכר לנו ואינו מוכר גם בכתבי התורה.  בין ההצעות לפרשנות לשם העיר הוא חוף יפה שבשילוב המיליום יוצר את שם העיר חיפה. 

העיר הייתה בעבר בשליטה צלבנית, ערבית ועוד. מבחינה גאוגרפית, העיר בנויה בטופוגרפיה משתנה ומגוונת המכילה מישור חות ורכס הררי פעיל. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן