פרגולה חשמלית הדרך להביס את חוקי העירייה

פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולה חשמלית בפתח תקווה

פרגולה חשמלית והבחירה שלכם

מבנה מגורים חיצוני זה מתפקד גם כפרגולה מסורתית וגם כיסוי לפטיו כאחד, בכך שהוא נותן לכם את האפשרות לפתוח או לסגור את תריסי הגג בהתאם להעדפותיך. בין אם אתם רוצים להתרווח בשמש או להגן על המשפחה והחברים מפני רטיבות אם יתחיל לרדת גשם באופן בלתי צפוי, הפרגולות החשמליות מספקות לך את היכולת לשלוט על הגג בלחיצת כפתור פשוטה.

פרגולה נאספת

פרגולה ממונעת היא הפתרון המושלם להנאה כל השנה משטחים חיצוניים – במיוחד במזג אוויר סגרירי. הנוחות של מערכת גג נאספת זו נפוצה בכל המגזרים. בתים פרטיים בתי מלון מסעדות ופרויקטים שונים נהנית מהפשטות והתחכום שמציעה פרגולה חשמלית נאספת. בלחיצת כפתור בטלפון החכם או בשלט הרחוק, ניתן לכוון את רצועות תריסים בזווית הרצויה – להכניס בדיוק את הכמות הנכונה של אור ואוויר.

פרגולה אלומיניום נאספת מתקפלת
פרגולה בד נאספת בלילה

פרגולה בנוחות ללא תחרות

שלא כמו פרגולות סריג מסורתיות או כאלו עם חיפויי גג מוצקים, פרגולה ממונעת מספקת את הטוב משני העולמות: הגנה על מזג האוויר לפי דרישה ובריאות קרירות וצל שרוצים. פרגולה עם מנוע חשמלי מתאימה את הרפפות בשקט להגדרה שבחרתם יכולה להתאים לכל זווית מ-0 עד 180 מעלות. הרבגוניות הזו הופכת את החללים החיצוניים לפונקציונליים יותר – חשוב במיוחד לכל מי שאירח והחוץ עושים טוב על הלב.

פרגולה אלומיניום חשמלית רמת גן

חיישני מזג אוויר אוטומטיים

חיישנים משולבים סוגרים אוטומטית את התריסים כאשר יורד גשם – יתרון מרכזי נוסף עבור מפעלים ועסקיים המעוניינים לייעל שטחים חיצוניים מקוריים. תכונה זו מבטיחה הגנה מפני מזג אוויר ללא דאגות לאורחים מבלי להיות נוכחים פיזית. התכונה של פרגולה נאספת לא מאכזבת והפוטנציאל מרקיע.

מגדיל שטח חיצוני שמיש והכנסות

ברים, מסעדות ומלונות שחושבים קדימה מנצלים את הפרגולות הממונעות כדי להגדיל את מרחב הישיבה והסעודה החיצוני שלהם, תוך שהם מספקים לאורחים אפשרויות מזמינות יותר. הלקוחות יכולים ליהנות מארוחה באוויר הפתוח, מקוקטיילים מתחת לכוכבים, או מאירועים חברתיים תוך שהם נשארים קרירים, ויבשים ונוחים.

פרגולה אלומיניום חשמלית חיפה
התאם אישית את המראה והעיצוב

אסתטיקה ותאימות עם סגנונות אדריכליים קיימים חיוניים בעת שיפוץ חלל מסחרי חיצוני. לא חסרים צבעים וגימורים לבחירה, וניתן להתקין פרגולות ממונעות על מבנים עצמאיים או להצמיד אותם לחצר, לדק או למרפסת. ניתן לחבר מספר יחידות יחד כדי להכיל שטחים גדולים יותר, תכונות אופציונליות (חשבו על גופי חימום ומסכים נפתחים) מגדילות את מנת היוקרה.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ תמונות ומחירים
ייעוץ מקצועי בבחירת פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית נאספת היא הרבה יותר מסתם פרגולה. אין בה צורך בסנטף לקירוי הפרגולה והיא מאפשרת הוספת חלל רב שימושי מוגן ממזגי האוויר היא בדיוק מה שהיה חסר לכם. יש המון אפשרויות בשוק והחברות המנוסות ידעו בדיוק איזה פרגולה להתאים לצרכים שלכם במחיר הוגן ומקצועיות ללא פשרות.

פרגולה חשמלית
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן