פרגולה חשמלית

הדמייה פרט פרגולה חשמלית מתכווננת
פרגולה-חשמלית-מחוברת

פרגולה סטטית

פרגולות אלומיניום

תמונות פרגולות חשמליות

תמונות פרגולות סטטיות

בפרגולה חשמלית מותקן מנגנון חשמלי המכיל מנוע המחובר אל הרפפות הנמצאות בתוך שדה הגג. המנוע יכול להזיז את הרפפות בכל זווית שתרצו ועד סגירה מלאה. פרגולה סטטית בנויה מפרופילים של אלומיניום (מלבני, מעוין,S ועוד) שאינו מסוגל לנוע ונשאר קבוע באותה זווית כל הזמן. 

יתרונות הפרגולה החשמלית המתכווננת

פרגולה מתכווננת נבנית עם רפפות גג המסוגלות לנוע על ציר לאורך שדה הגג של הפרגולה וליצור סגירות בזויות שונות המתאימות לשעות משתנות ומיקום השמש הנעה במסלולה. כמו גם, להיות סגורה ואטומה למים בימים גשומים בהם נרצה איטום ולא הצללה. השדה המתכוונן הוא חזק יותר מהשה הנאסף וזאת מהסיבה הפשוטה שמה שעומד בתוך השדה אלה הם רפפות אלומיניום חזקות שיוצרות תמיכה נוספת לכל גג הפרגולה.

יתרונות הפרגולה החשמלית הנאספת

פרגולה נאספת היא בעלת גג היכול להפתח לגמרי ולחשוף את כיפת השמיים בפניכם כמו גם להיסגר לחלוטין ולשמור על קירוי מעל הראש בחלל המקורה והמוצל. הגג בפרגולות אלו עשוי מבד חיצוני מיוחד או בד PVC היכול לשלב תאורת לד. העיצוב של פרגולות אלו אלגנטי ויוקרתי וניתן לייצור גם עם פרופיל אלומיניום מעוגל ומעוצב . הפתיחה מאוד קלה ונוחה עם שלט רחוק כך שתוכלו להתאים את מצב הפתיחה של הפרגולה בכל שלב.

יתרונות הפרגולה הסטטית התלויה

פרגולה תלויה לא משתמשת בקורות כתמיכה, כך היא מרחפת מעל הראש ותלויה באמצעות מוטות תלייה המעוגנים בעיגון בעל חוזק מוגבר ישירות אל קיר המבנה.

מבחינת עיצוה, פרגולה תלויה היא הצללה עם מראה אלגנטי ומינימליסטי היכול לבצע את פעילות ההצללה ללא גורמים מפריעים בשטח הפנוי בחצר או הגינה.

יתרונות הפרגולה הסטטיות הקבועה

פרגולה קבועה מעוגנת עם קורות תמיכה ויכולה להיות חצי חצי, עיגון בתלייה בצד האחורי ועיגון בקורות תמך מלפנים או בצדדים ולפי הצורך כדי לשמור על אמינות חוזק המבנה בשעת עומסי רוח או תנאי מזג אוויר אחרים. ניתן להתאים את הקורות להתקנה על גבי אלמנטים קיימים בשטח כמו חומות או מעקות בטון ולייצר קורות בצורות שונות.

איך אדע איזו פרגולה מתאימה לי?

בשיקולי בחירה של פרגולה לבית או לכל מקום אחר, התקציב ותנאי השטח הם השיקולים המרכזיים. עיצוב הוא דבר שקל להשיג בזכות מבחר זמין של צבעים וגמורים. אך אם הבחירה בין חשמלית לסטטית היא השאלה, ראשית, התקציב עליו הוחלט יקבע האם תוכלו להמשיך בדרך היוקרתית של הפרגולה החשמלית או בדרך הסטנדרטית של פרגולה סטטית, מחירה של פרגולה חשמלית יותר גבוה משל פרגולה ללא מנגנון הזזה חשמלי לרפפות ועל כן התקציב והמחיר הם שיקול חשוב ומכריע.

שנית, תנאי השטח יחליטו האם ניתן להתקין סוג של פרגולה בו. שיקולים כמו גובה משטח ההצללה, גודל האזור, אלמנטים קבועים שלא ניתן לעבוד דרכם ועוד גורמים היכולים לעלות בשטח ומובהרים בזמן המדידה. פרגולה תלויה לא תוכל להתאים בכל אזור ופרגולה חשמלית לא תוכל להתאים בכל גודל ואלו רק מספר גורמים מהגורמים שמשפיעים על התקנת פרגולה.

לשאלות, ייעוץ והצעת מחיר מדויקת לעבודה ולפרגולה שאתם רוצים, פשוט דברו אתנו, על ידי חיוג או השארת פרטים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן