פרגולה חשמלית עם תאורה

פרגולות אלומיניום חשמליות ומשודרגות

פרגולה חשמלית נסגרת

למה צריך תאורה בפרגולה חשמלית?

פרגולות חשמליות הן סוג ממונע של פרגולות אלומיניום. בפרגולה חשמלית מתכווננת, המנוע מזיז את רפפות הגג ומסדר את הזווית כפי שמכוונים אותה. בפרגולה חשמלית נאספת /מתקפלת: המנוע פותח וסוגר את כל הגג העשוי בד PVC מתקפל. היתרון והערך הטמון הפרגולה הממונעת הוא השליטה המלאה וההתאמה לעונות השנה. תאורה היא תוספת הקיימת במרבית הפרגולות החשמליות, בתצורה כזאת או אחרת, לעתים התאורה תהיה כנקודות לד אסתטיות המפוזרות בהיקף המסגרת, או כפסי לד התלויים על הפרגולה. התאורה מפיקה די אור כדי שניתן יהיה לשבת בלילה תחת ההצללה ואינה צורכת חשמל רב מכיוון שמדובר בטכנולגית לד.

עוד מידע ותמונות בדף מחירון הפרגולות

פרגולה חשמלית מאלומיניום במרכז הארץ
לחצו כאן

רמות עיצוב שלא הכרת

פרגולות מעוצבות ממונעות חשמלית

פרגולה חשמלית עם תאורה

פרגולה חשמלית מתכווננת עם תאורת לד

לפרגולה מתכווננת יש כמה פרטים שכדאי לכם לשמוע עליהם. ראשית, הפרגולות זמינות ברמות איכות לבחירה, קיימת פרגולה מתכווננת ישראלית או פרגולה אירופאית. העובי של הפרופילים וכן רמת הגמר או אפשרויות העיצוב גדלות בפרגולות אירופאיות המיוצרות על ידי יצרני הפרופילים ומערכות הצללה מובילים. בפרגולה אירופאית נקודות האור יכולות להיות מזומנות מראש כחלק מורכב בפרגולה ברמת גמר גבוהה המשתלבת בצורה חלקה במסגרת הפרגולה ויוצרת מראה מודרני ויוקרתי ביותר. עם זאת, בפרגולה ישראלית שמחירה זול יותר, ניתן לשדרג ולהוסיף תאורה או באופן עצמאי או על ידי החברה המתקינה.

פרגולת-אלומיניום-חשמלית-מתכווננת

פרגולה חשמלית נאספת עם תאורת לד

כדי להסביר לאיזו סוג של פרגולה מתכוונים כשאומרים נאספת, נזכיר ראשית את שמה הנוסף של הפרגולה הנאספת שהוא, פרגולה מתקפלת. שני השמות מתארים את אופן הפתיחה/ סגירה של גג הפרגולה מסוג זה, היכול להפתח עד הסוף ולהסגר לחלוטין. משתמשים בה גם בקנה מידה קטן כהצללה מודולרית וקלה לתפעול מעל חלונות, חצרות או מפתחים בגדלים שונים, היא גם משמשת לסגירות מרפסת וכדומה. תאורת הלד יכולה להיות מוסתרת באופן נקי במערכת עצמה או להתלות על גביה. חשוב לתאם את פרטי התאורה בעת תכנון הפרגולה ולהכניסה כבר בשלב השרטוט. במידה ושכחתם עזות זאת, ניתן לתאם על שדרוגים נוספים גם בהמשך.

פרגולה נאספת גג PVC

סוגי תאורות לד

נורות לד הן מוצר מגוון מאוד, תוכלו לבחור בין אור לבן קר או חם וצבעים שונים, או לבחור בפסים של לד המשנים צבעים בלחיצת כפתור ועוד. צורת הנורה גם יכולה להשתנות ומיוצרת במגוון של צורות מטיפה ועד פתית שלג. עם זאת, רב האנשים המתקינים פרגולה עם תאורת לד בוחרים במשהו מסורתי יותר כמו עיגולים או נקודות ופסים ישרים. 

עוצת תאורת הלד על הפרגולה

תאורת לד זמינה ברמות עוצמה שונות המחולקות על פי לד בעוצמה גבוהה ולד בעוצמה נמוכה. עוצמה גבוהה יכולה להגיע עד 700MA ומחייב דרייבר ושנאי מתאימים.  קיימים בשוק אמצעי תאורת לד חיצוניים אשר מספקות רמת תאורה מספקת בתנאי חוץ, כולל אטימות במים ויעילות או חסכון בצריכת חשמל לעומת תאורה שאינה לד. על כן, בפרגולות חשמליות עם תאורה יעשה שימוש ברמנות עוצמה המתאימות לתנאי חות ולילה.  או יעשה שילוב ברמות עוצמה מופרדות על ידי בקרים שונים המאפשרים הפעלה של רמת עוצמה לפי צורך.

תאורה חשמלית על פרגולה מאלומיניום
ניתן להתקין תאורת לד על פרגולות לא חשמליות כשם שניתן על כאלו שכן חשמליות. העלויות של הוספת תאורה לפרגולה זניחות ביחס לעלות הפרגולה עצמה וניתן לתכנן מראש עם החברה המתקינה, אם החברה מנוסה ובעלת נסיון היא תוכל לספק את שירות זה גם ולשרג את הפרגולה שלכם בתאורה חיצונית על פרגולה קבועה או תלויה מאלומיניום.
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן