שילוב התקנת פרגולה בבנייה חדשה

פרגולות חשמליות בשלבי בניה

פרגולות אלומיניום ברמת גן

פרגולה מאלומיניום לגינה בקיץ

הסיבה לכך כמובן טמונה בעובדה שהאקלים הישראלי הנפלא הוא דבר שפשוט חייב ליהנות ממנו בכל עונות השנה ולכן אזורי חוץ אלו הם כבר חובה ממש בכל קומפלקס מגורים. אבל, בהתאם לכך עדיין נצטרך קירוי מספק. אבל מהו הקירוי האולטימטיבי לכל עונות השנה?

פתרון הצללה חשמלי

פתרון הקירוי הנפוץ והפופולרי ביותר בארץ הוא כמובן קירוי באמצעות פרגולה. הפרגולה היא בעצם כיסוי עמיד וקבוע שמותקן באופן מלא, או חלקי, מעל אזור הישיבה החיצוני לבית. היתרון בהצללה וקירוי זה, הוא כי הוא מאפשר לנו ליהנות מהמרפסת והגינה בכל עונות השנה, בלי לקפוא ולהירטב או למות מחום. אז אם אתם צריכים פתרון קירוי לא פחות ממושלם, הגיע הזמן להכיר את הפרגולה החשמלית.

פרגולות חשמליות חיפה

מהי פרגולה חשמלית?

פרגולה חשמלית, או מתכווננת, היא בעצם חידוש נהדר מהשנים האחרונות שבא לפתור להרבה אנשים את בעיית הקירוי לאורך השנה. אם אתם תוהים מדוע פרגולה קבועה לא עושה את המטלה נאמנה, אז נגיד לכם שפרגולה קבועה היא פשוט לא דינאמית. משמע, בהתאם למיקום עצמו והצורך העונתי, לא ניתן להתאים אותה למזג האוויר הנתון.
לעומת זאת, פרגולה מתכווננת היא פרגולה מתקדמת שעובדת על חשמל. היא יכולה להיפתח ולהיסגר עם לחיצת כפתור ובכך נוכל להתאים אותה ברגע נתון לפי מידת פתיחה, חום או קור, ועוד. בעצם ההשקעה הכספית שלנו בפרגולה חשמלית הופכת להיות משתלמת, כי נוכל להשתמש בה תמיד.

פרגולה לבית בק'יבוץ
ממה עשויה פרגולה מתכווננת?

בעבר, היה נהוג לבנות פרגולות מעץ, בעיקר מכיוון שהן הקנו נראות מאד כפרית למרפסת או לגינה, לצד העובדה שמדובר בחומר זול יותר. כיום, אם אנחנו מעוניינים להתקין פרגולה חשמלית, נגלה שניתן לעשות זאת באופן הטוב ביותר עם חומר האלומיניום. חומר זה עמיד בפני עונות השנה ולכן לא צובר חלודה, או סדקים בצבע.
כמו כן, מדובר בפרגולות שיכולות להגן לא רק מפני רטיבות וקור, בלי להיהרס, אלא הן גם מגינות עלינו היטב מחום וקרינת השמש היוקדת, בחודשי הקיץ המאתגרים בארץ. לבסוף, חומר זה מאד דינאמי ולכן נוכל לצבוע אותו בצבעים מודרניים, לצד עיצוב מותאם במיוחד למטרתנו והאזור החיצוני, בשילוב של מרזב להוצאת הנוזלים.

חשמלית-מתכווננת-הדמיה

אחד מפתרונות הקירוי היעילים ביותר להצללה ולביצוע סגירת מרפסת עם פרגולה, בעיקר בארץ, הן הפרגולות. בעוד שכמובן נוכל לרכוש פרגולות מסוגי עצים שונים, נמצא כי מדובר בהשקעה לטווח קצר מאד בגלל שעץ לא מוכיח את עצמו היטב בפני עונות השנה. לעומת זאת, פרגולות חשמליות, העשויות אלומיניום, הן הטובות ביותר שנוכל למצוא בשוק בגלל הדינאמיות של החומר וגם בגלל ההתכווננות החשמלית, שמאפשרת לנו לבצע שימוש בפרגולה כמיטב רצוננו, ובהתאם לעונת השנה הנוכחית.

פרגולה לחניה בטלאל
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן