פרגולה מאלומיניום למרפסת שמש-סוכה

לחג הסוכות בישראל רבים מחפשים תרון הצללה שיכול להיות סוכה כשרה בזמן החג. פרגולת אלומיניום במרפסת שמש שהתקנו היכולה להפוך לסוכה בקלות יחסית על ידי פתרון מיוחד שאנחנו מציעים ללקוחותינו

פרגולת אלומיניום לסוכה במרפסת

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

2 פרגולות: אחת תלויה השנייה עם עמודים

סוג ההצללה

סוג ההצללה

מתפרק לסוכה

לילה יום

סוג הקירוי

קירוי נשלף לסוכות

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

איירון I16

אפיון הפרגולה

מפרט הפרגולות –

  • פרגולות אלומיניום
  • מערכת אלומיניום רפרפות נתיקות
  • פרופיל 20/50 רווח 20 ס”מ – בתוך מסילות וניתוק במקטעים.
  • שלב היקפי עם מסגרת מלבנית
  • מערכת קירוי דנפלון נשלף 10 מ”מ עם קפיצים ללא מרזב
  • כולל סגירת זווית קידמית
  • תשתית גוון עץ אורן
  • שילוב עם צסע נייטרלי

פרגולת האלומיניום למרפסת שמש הניתנת להפיכה לסוכה מציעה שילוב מושלם של סגנון ופונקציונליות. העיצוב המלוטש והקווים הנקיים שלו מוסיפים מגע עכשווי לכל חלל חיצוני, בעוד שהתכונות הפרקטיות שלו הופכות אותו לתוספת רב-תכליתית לכל בית. השימוש באלומיניום כחומר העיקרי מבטיח עמידות ותחזוקה נמוכה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים פתרון פרגולה לאורך זמן.

הדשים הניתנים להסרה מספקים אפשרות לשלוט בכמות אור השמש והצל, ומאפשרים למשתמשים להתאים אישית את חוויית החוץ שלהם בהתאם להעדפותיהם. הפרופיל 20/50 ורווח של 20 ס”מ בתוך מסילות מציעים יציבות וחוזק למבנה, ומבטיחים שהוא יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. בנוסף, תכונת הניתוק בחתכים מאפשרת התקנה ופירוק קלים, מה שהופך אותו נוח לשימוש עונתי או בעת מעבר ממרפסת שמש לסוכה.

הבמה ההיקפית עם מסגרת מלבנית מוסיפה נופך אלגנטי לפרגולה, ויוצרת מרחב מוגדר למנוחה ובילוי. מערכת הקירוי דנפלון הנשלפת 10 מ”מ, מצוידת בקפיצים, מציעה הגנה מפני פגעי מזג האוויר מבלי להתפשר על האור הטבעי. היעדר מרזב מבטיח אסתטיקה חלקה, בעוד הכללת סגירת זווית קדמית משפרת את הפרטיות ומגנה מפני רוח וגשם.

חוזק במבנה: מערכת האלומיניום ודשים נשלפים

פרגולת האלומיניום מתהדרת במבנה חזק ועמיד, הודות למערכת האלומיניום האיכותית שלה. השימוש באלומיניום מבטיח שהפרגולה קלת משקל אך חזקה, מה שהופך אותה מסוגלת לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. בין אם זה גשם חזק, רוחות חזקות או אור שמש עז, הפרגולה הזו נועדה לעמוד במבחן הזמן.

1. יציבות ותמיכה:
מערכת האלומיניום של פרגולה לגינה זו מספקת יציבות ותמיכה יוצאי דופן. הפרופיל 20/50 מבטיח מסגרת יציבה שיכולה לעמוד בלחצים חיצוניים. המשמעות היא שתוכלו ליהנות מהמרחב החיצוני שלכם מבלי לדאוג לשלמות המבנה, גם בתנאי מזג אוויר סוערים.

2. הרכבה ופירוק קלים:
תכונת הניתוק בחתכים לא רק תורמת להמרה של הפרגולה אלא גם מקלה להפליא על ההרכבה והפירוק. המסילות הפנימיות מאפשרות חיבור חלק של המקטעים, מה שמבטיח מבנה בטוח ויציב. בין אם אתם מקימים את הפרגולה לקיץ או מכינים אותה לסוכה, תהליך ההרכבה ללא טרחה חוסך לכם זמן ומאמץ.

3. דשים נשלפים רב-תכליתי:
הדשים הניתנים להסרה של פרגולה זו מוסיפים שכבה נוספת של חוזק ופונקציונליות. דשים אלו ניתנים להתאמה והסרה בקלות לפי הצורך, ומאפשרים לך לשלוט בכמות האוורור ואור השמש שנכנסים לחלל. הרבגוניות הזו מבטיחה שתוכלו ליצור סביבה נוחה ללא קשר לתנאי מזג האוויר, בין אם זה מתן צל ביום קיץ חם או פתיחת החלל ליהנות מהבריזה.

התאמת הפרגולה אליכם

כדי להתאים את הפרגולה בדיוק לצורת הבית ולעיצוב המבוקש שרציתם. השאירו פרטים או חייגו אלינו כדי לדבר עם סוכן של יוניקיט

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן