פרגולה למרפסת בגודל 15 מטר

בדקה האחרונה של אור היום, בדיוק ברגעים בהם השמש שוקעת, צוות ההתקנות שלנו מתעד את איך נראית התקנת פרגולה למרפסת בסופו של יום. המראה המרהיב ועוצר הנשימה הזה הוא מה שבני הבית יוכלו להנות ממנו בנחת בכל יום, עכשיו שיש להם פרגולה במרפסת. שמחיםפ לשתף אתכם ואתכן בעוד התקנה של פרגולה על ידי יוניקיט הנדסה.

התקנת פרגולה במרפסת עם מעקה זכוכית

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

פרגולה למרפסת עם מעקה זכוכית

סוג ההצללה

סוג ההצללה

פרופיל "U"

לילה יום

סוג הקירוי

סנטף פריזמטי

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

I32-אפור אבן

פרגולות אלומיניום להתקנה במרפסת

במרפסות עם מעקה קיים ובמרפסות עם מעקה זכוכית בפרט, כפי שנהוג בהרבה מהבניינים החדשים הנבנים בארץ, הדייקנות, המימנות ונסיון צוות ההתקנה חשוב מאוד כדי להתאים את תכנון הפרגולה לגודל המרפסת ומיקום המעקה. צוותי התקנת הפרגולות של יוניקיט מובלים על ידי מתקינים מנוסים בעצמם ומלווים יחד עם צוותי התכנון של יונקיט הנדסה לאורך כל שלבי ההתקנה כולל מתן השירות ללקוחות וביצוע מדויק אחר דרישות הלקוח בזמן ההתקנה עד סופה. 

בפרגולה זו השתמשנו במנוף כדי להוביל את חומר הגלם עד לקומה החמישית של הבניין. אתם בטח מודאגים לבטיחות הצוות שלנו במהלך ההתקנה בגובה זה, ובצדק. אך כפי שאמרנו, אנו בעלי נסיון ויודעים להתקין פרגולות אלומיניום במצבים מורכבים ומקומות גבוהים כאחד.

כדי להתקין את ההצללה והקירוי באופן שיהיהי אפקטיבי למרפסת הבאה, ביצענו התקנה של תלייה משולבת בזוג עמודים. את צידה המערבי של הפרגולה עיגנו אל הקיר ויצרנו מחסה למחסן בפינת השטח. נוצרה הגנה טובה גם מעל חלונות המטבח וגם מעל הרכוש הנמצא במרפסת. כל זאת בצורה בטיחוטית עם מינימום של פגיעה בנוף.

להלן מפרט הפרגולה:

  • פרגולת אלומיניום
  • עיגון עם 2 עמודים מפרופיל אלומיניום מרובע
  • מסגרת מאלומיניום מלבני
  • הצללת אלומיניום מפרופיל U 
  • קירוי על ידי סנטף פריזמטי שקוף
  • עיגון לקיר הבית בצד האחורי של הפרגולה
צרו קשר

איך מתקינים פרגולה שלא תחסום את הנוף

התקנת פרגולה בצורה שלא חוסמת את הנוף יכולה להיות אתגר, אך ישנם כמה דרכים שבהן ניתן להצליח במשימה זו. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

  1. בחר מסגרת קלה ודקה: בחירת מסגרת דקה וקלה יכולה להפוך את הפרגולה לפחות חוסמת את הנוף. 
  2. הצללת הייטק: הצללה הייטק היא הצללה מפרופיל עם שלב צר שניתן לראות בפרגולות ובגדרות הייטק, שילב של סוג פרופיל זה יחד עם רווח התקנה מתאים יכול לסייע בפתיחת הנוף.
  3. אפשרות של פרגולה חשמלית: בפרגולה חשמלית אתם יכולים לפתוח את ההצללה כשתרצו ולקבל מעבר טוב יותר של אוויר ושל מראה הנוף והשמיים.
  4. התאמת כמות העמודים: כמות הקורות תלויה בגודל הפרגולה, ככל שהפרגולה יותר גדולה ויותר רציפה באורכה, כך כמות העמודים שתדרשו להתקין לצורך בטיחות הפרגולה ברוחות ועומסים אחרים יגדל.
  5. התקנה צפה: במידה והנתונים הטכניים של הפרגולה מתאימים להתקנה תלויה, פרגולה תלויה היא אפשרות מעולה לכך והיא אינה פוגמת בנוף כי אין לה עמודים.
  6. תכנן בהתאם לכיווני הרוח: חשוב לקחת בחשבון את כיווני הרוח באזור ההתקנה, ולהתקן את הפרגולה כך שהיא תהיה פחות מוטרדת על ידי הרוח.
  7. זכור כי כל מקרה הוא ייחודי, ולכן חשוב להתאים את פתרון ההצללה לצרכים הספציפיים שלך ולנתונים הטכניים בשטח ההתקנה שלך.
מרחב המרפסת עם הצללת אלומיניום
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן