פרגולה מעל דלת כניסה

"פרגולת אלומיניום חוסכת כסף רב על תחזוקה והיא עמידה ביותר ונשמרת לאורך שנים"

למה צריך קירוי פרגולה מעל אזור הכניסה לבית/בניין ?

הסיבות שמרבית בעלי הבתים ומתכנני פרויקטים מחפשים פתרון הצללה וקירוי לאזור הכניסה, נעוצים בנזקי מים ונזקי שמש היכולים להיגרם לדלתות כניסה לאורך זמן. “שריפת” הדלת כתוצאה מקרינת שמש ממושכת יכולה לקרות לכל אחד, השמש פולטת כח חזק מאוד אשר מסוגל, לאורך זמן, לנוון כל מערכת. בנוסף, נזקי רטיבות כתוצאה מגשמים,  נגרמים גם בדלתות ואף בקירות הסובבים את הכניסה. על כן, קירו מותאם יכול להציל אתכם מהוצאות ובלאי.

פרגולה מעל הכניסה תורמת רבות לנוחות שלך

בימי שמש ארוכים, בעת שסוחבים משא, כמו קניות או ארגזים, ההצללה מעניקה מפלט מהחום ומאפשרת לכם להגיע בנוחות. כמו כן, אזור מוצל בכניסה לבית או הבניין מאפשר להשתמש באזור הכניסה לפנאי, משחקי ילדים, מפגשים ואף גידול עציצים וצמחים, כל אלו תורמים רבות לחווית המגורים ולעיצוב הכניסה. 

מה הפרגולה המומלצת לקירוי דלתות כניסה?

פרגולות אלומיניום הן ללא ספק האופציה המומלצת ביותר לקירוי והצללה. כיום, אלומיניום הוא החומר הנפוץ לייצור והתקנת פרגולות. עם תחזוקה מינימלית ואפשרויות עיצוב רבות, פרגולות מאלומיניום הן הדבר הטוב ביותר לכניסה ולדלת הכניסה.

מעוניינים להתקין בעצמכם?

אנו מציעים לכם שירות מיוחד. הכנת פרגולות אלומיניום להתקנה עצמית, “עשה זאת בעצמך”, לאחר מדידה של השטח, אנו מכינים את כל מה שנחות לכם להרכבת פרגולה, כולל הכל, קורות,פרופילים, אגדים,שלבים ואביזרי תלייה. כל מה שנשאר לכם לעשות זה להרכיב את הפרגולה ולהיות מבסוטים מעצמכם 🙂

רוצים לדעת עוד? כנסו אל דף המחירון שלנו

עיצוב ושילוב בין פרגולה לדלת

עיצוב בקו אחיד יוצר תמיד גימור ברמה גבוה. דלתות כניסה מעוצבות יכולות לתת את הקו העיצובי של אזור הכניסה, התאמת פרגולה אל העיוב של הדלת מאפשר לכם להשיג קו אחיד. לדוגמה: דלת כניסה בגווני שחור ונגיעות אלומיניום דמוי עץ איכותי

דלתות--כניסה-מעוצבות אלומיניום ועץ בשילוב עם פרגולת אלומיניום המשלבת מסגרת שחורה או צבועה בצבע אחר התואם את הדלת, יחד עם רפפות אלומיניום דמוי עץ, כמו בתמונה:

פרגולה מעוצבת מאלומיניום דמוי עץ פרגולה מעוצבת מאלומיניום דמוי עץ היא אופציה אחת, כיום תוכלו לצבוע את הפרגולה בכל צבע שתרצו ולייצר עיצובים מרהיבים המתאימים בדיוק לטעם שלכם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן