פרגולה תלויה מרחפת

פרגולה תלויה מרחפת היא יצירת אדריכלות ייחודית שנועדה לתת מענה לצרכי העיצוב, הנגישות והנוף בבניה העכשוויות. היתרון המרכזי בפרגולה זו הוא ביכולתה להתקיים ללא עמודים המפריעים, כך היא מעניקה תחושת חופש במרפסת או בחלל חיצוני אותו היא מצלילה. בעזרת הטכנולוגיה של התלייה המרחפת, ניתן ליצור מרפסת פתוחה לנוף עם קירוי מודרני נגד גשם והצללה מהשמש, כך שהיא אינה מוגבלת על ידי עמודים מסורבלים.

פרגולה מרחפת תלויה מאלומיניום

פרגולה תלויה מרחפת - התקנה לדוגמה

סוג ההתקנה

פרגולה תלויה

סוג ההצללה

סוג ההצללה

שלבי אלומיניום

צבע הפרגולה

צבע הפרגולה

אפור ממניפת RAL

מפרט הפרגולה המרחפת

  • פרגולת אלומיניום
  • מסגרת אלומיניום מדגם ] במידה 150
  • הצללה משלבי אלומיניום מפרופיל יו
  • תלייה בטוחה על ידי ארבע מוטות תלייה לפרגולות אלומיניום
  • קירוי על ידי סנטף BH שקוף
  • התקנה של הפרגולה במרפסת בבניין דירות משותף
  • מידה: 370*560
  • צביעה בגוון לבחירת הלקוח

פרגולה - המתנה של המרפסת

כמו שאנחנו כולם יודעים, המרפסת היא כמו מתנה מן השמים – מקום שבו אפשר להתרווח, להנות מהאוויר הפתוח ולהתחבר לסביבה החיצונית. אז מה אתם אומרים על פרגולות אלומיניום ? פתרון הצללה מרשים שיכול לשדרג כל בניין משותף עם קצת סטייל!

מה ראינו במפרט הפרגולה המרחפת?

המפרט הזה די ברור – מסגרת אלומיניום חזקה ומאוד מתקדמת, תלויים בארבעה מוטות חזקים וקירוי שקוף שמוסיף לו איזון מושלם. כל זה מאפשר לנו ליהנות ממרפסת שכולם רק יתגעגעו אליה!

בנוסף, המרפסת הזו אינה רק נחמדה לעין, אלא גם פרקטית מאוד. היא תוסיף יותר מאשר רק מראה יפה לבניין – היא מאפשרת ליהנות מהחוץ גם כשהשמש בשיאה, ואם אתם רוצים לארח בה, המרפסת היא המקום המושלם לכך!

אז אם אתם מחפשים דרך לשדרג את הבניין שלכם, אתם לא יכולים לטעות עם מרפסת אלומיניום. כל היתרונות נמצאים פה: סטייל, נוחות, וקצת פנאי באוויר הפתוח – מה יותר אפשר לבקש?

רוצים לראות עוד דגמים מהפרגולות התלויות?

אנחנו יודעים שבהרבה מהאתרים מציגים לכם תמונות לא מקוריות שהורדו מהאינטרנט. אצלו זה לא המצב! יש לנו כל כך הרבה תמונות לשתף אתכם, כולן אמיתיות, מקוריות והתקנות שלנו. הנה כמה פרגולות תלויות שהתקנו:

עוד פרגולות תלויות בדף הבא:
צרו קשר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן