פרגולולת אלומיניום עם קירוי וללא הצללה

לוח דנפלון הוא סוג של מוצר לקירוי. לוחות דנפלון אמינים, חזקים ועמידים ובנוסף לכך יש להם מראה חלק ושקוף שנראה יוקרתי יותר מהאפשרויות האחרות הקיימות לקירוי פרגולות. צפו בפרגולה ללא הצללה אך עם קירוי גשם המסוגל גם לסנן קרינת שמש.

מפרט הפרגולה

סוג ההתקנה

פרגולה תלויה

סוג ההצללה

סוג ההצללה

ללא

הצללה ללא הצללה

נכון שאנחנו מדברים על פתרון הצללה ידוע, אך פרגולות אלומיניום מגיעות בתצורות רבות מאוד הנועדו להתאים לכל צורך שקיים בשוק. פתרון הצללה ללא הצללה, כיצד זה יתכן? המונח “הצללה” בפרגולות מתייחס אל גג הפרגולה וכמות הסרגלים המותקנים בגג, כי הם יוצרים הצללה. מעליהם אפשרי להתקין קירוי נגד גשם וכך לקבל צל וקירוי יחד בפרגולה. פרגולה עם הצללה ללא קירוי מעניקה צל אך הגשם עובר דרכה, לעומת זאת, פרגולה עם קירוי וללא הצללה, מעניקה קירוי מגשם אך פחות צל. בפרגולה המוצגת כאן, התקנו פרגולה מאלומיניום עם קירוי מלוחות דנפלון. הדנפלון מאפשר מלבד הקירוי, הצללה ברמות שונות לפי צבע הלוחות וסינון מסוים של קרני השמש בזכות איכות החומר. פתרון זה מאפשר להתקין פרגולה ללא הצללה עם קירוי המצליח לספק פתרון לשני המצבים.

להלן מפרט הפרגולה:

  • פרגולת אלומיניום
  • צבע גוון F-16 ממניפת ראל
  • קירוי דנפלון גשם שקוף
  • אגדים על זווית ללא הצללה
  • קירוי בולט מהמרפסת
  • ללא מרזב
צרו קשר

פתרון קירוי והצללה מצוין

היום, פרגולות אלומיניום מציעות אפשרויות מגוונות להתאים לכל דרישה וצורך בשוק. אם פעם הצללה הייתה המילה המובילה בתחום, היום גם קירוי משלב עצמו בפרקטיקה בפרגולות אלומיניום, ומציע ללקוחות פתרונות מתקדמים שמשלבים בין התכלית העיקרית להגן מפני השמש לבין התפקוד הפרקטי.

המונח “הצללה” בפרגולות מתייחס לגג הפרגולה וכמות הסרגלים המותקנים בגג, שיכולים ליצור הצללה מושלמת לאזור התחתון. כאשר מדובר על פרגולה עם הצללה, אפשר להתקין גם קירוי נגד גשם שיספק למשתמש צל וגם קירוי מתקדם למטרות הגנה נוספות.

האם יש אפשרות לפתרון הצללה ללא הצללה? התשובה היא כן, וכאשר מדובר בפרגולה עם קירוי מלוחות דנפלון, נפתח עולם שלם של אפשרויות. הדנפלון, בנוסף להיותו אמין וחזק, מספק גם אפשרויות הצללה ברמות שונות. כל סוג של לוח דנפלון מציע גרסה שונה של הצללה, והצבעים השונים מסייעים ליצור אפקטים ולשדרג את המראה הכללי של הפרגולה.

מעבר להצללה, ניתן גם להתאים את הפרגולה על פי הצרכים הספציפיים של המשתמש. לדוגמה, פרגולה עם הצללה וללא קירוי מעניקה צל אולטימטיבי, אך מאפשרת לגשם לחדור דרכה. מנגנון זה יכול להיות אידיאלי בימי קיץ חמים כשהרצון הוא ליהנות בחוץ גם במזג אוויר לא מושלם.

להפך, פרגולה עם קירוי וללא הצללה, מספקת קירוי מלא מפני גשם ומבוססת על חוסר הצורך בהצללה נוספת. 

פרגולה עם קירוי וללא הצללה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן