פרגולה צפה

פרגולות צפות / תלויות / מרחפות

מה זה פרגולה צפה?

פרגולה צפה מכונה גם פרגולה תלויה ופרגולה מרחפת. משמעות המילה פרגולה צפה נוגעת לסוג התקנה של פרגולות המתבצעת על ידי עיגון הפרגולה ישירות אל הקיר תוך שימוש במוטות תליה הממוקמים מעל הפרגולה. באמצעות התקנה זו נחסך הצורך בקורות תמיכה, כך ניתן להתקין פרגולות גם במרפסות וחללים קטנים יותר. בנוסף, המראה נטול הקורות נראה יותר אלגנטי ומודרני ונחשב כבחירה מעוצבת יותר.

פרגולות אלומיניום צפות

היתרונות בהתקנת פרגולה אלומיניום צפה

פרגולה תלויה צפה

אנו מציעים לכם שירות התקנת פרגולות מכל הסוגים, כולל פרגולה תלויה או צפה, בדיוק לפי המידות של השטח המיועד (לאחר מדידה שלנו בשטח). אצלנו יש את הפרגולות בעלות המפרט הטוב ביותר ומבחר של צבעים שלא מאכזב( כולל דמוי עץ). אל תהססו לחייג אלינו או להשאיר פרטים לייעוץ ובחירה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

עיצוב הפרגולות הצפות

במרבית המקרים, לקוחות הניגשים אלינו לקבל יעוץ (חינם) לפני רכישת פתרון הצללה, מחפשים למצוא פתרון המספק קירוי בחורף הצללה בקיץ ועיצוב מרשים לאורך כל השנה. האפשרויות לעיצוב פרגולות בימינו גדול מבעבר, על ידי צביעות מיוחדות נעשה המעבר מעץ לאלומיניום באופן חלק ומנגנונים חשמליים הפכו את הפרגולות של ימינו למתקדמות וחכמות. העיצוב של הפרגולות הצפות מרחץ מעל ראשינו ללא מפריע, מרחוק הפרגולות מהסוג התלוי, נראות מרשימות כמרחפות מעל הדלת או המרפסת. זהו מראה מבוקש בימינו, בכל חצר גינה או מרפסת המאפשרת התקנה של פרגולה תלויה וצפה.

רוצים לדעת האם גם אתם יכולים להתקין פרגולה צפה מאלומיניום בביתכם?

פרגולה צפה תלויה בחצר

פרגולה צפה חשמלית

פתרון הצללה מבוקש מאוד בין לקוחותינו הוא פרגולות חשמליות. פרגולה חשמלית היא מוצר איכותי להצללה וקירוי אשר ניתן לשלוט עליו בקלות ובנוחות.

גגון חשמלי

פרגולה תלויה מאלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן אפשרות חדישה ומתוחכמת לעיצוב של מוצרי אלומיניום, בין היתר, פרגולות אלומיניום וסוגים של חיפוי קירות. פרגולה מאלומיניום לא דורשת כמות תחזוקה כמו פרגולה מעץ, חוסכת לכם כסף רב במהלך השנים ועם הבדל לא כל כך גדול בין מחירים של פרגולה אלומיניום לבין פרגולה עץ. המראה של דמוי עץ מקורי, מחקה את ההרגשה שמכניס העץ האמיתי כמעט במדויק. רמת החיקוי של המרקם ניתנת גם להרגשה בידיים ובמקרים רבים ניראית לעים בדיוק כמו עץ עד שלא ניתן לזהות בהבדלים.

רצית לראות אלומיניום דמוי עץ? באולם התצוגה של יוניקיט הנדסה מחכות לכם ולכן פרגולות דמוי עץ להתרשמות.
פרגולה-למרפסת דמוי עץ

המלצה על פרגולה אלומיניום

פרגולה מאלומיניום היא אלמנט המתאים לחוץ. היא אינה מחלידה והיא עמידה בפני נזק. ההשקעה על פרגולה היא משמעותית, אמנם פרגולה אלומיניום מעט יקרה יותר מעץ אך לא תצטרכו להוציא עליה כסף לתיקונים, צביעות ושימון כפי שיש לעשות עם פרגולות עץ. כך שבסופו של דבר המחיר של פרגולות מעץ יכול אף לעלות על האלומיניום, גם בכסף וגם בהשקעה של אנרגיה. בקיצור, פרגולות אלומיניום מעניקות שקט נפשי לאורך שנות חייכם ופוטרות אתכם מתחזוקה שוטפת.

פרגולה אלומיניום

בדף מחירון הפרגולות תוכלו למצוא מחירים, תמונות נוספות ואת כל סוגי הפרגולות שלנו:

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן