פרגולות לבית

פרגולה דמויית עץ מאלומיניום

פרגולות האלומיניום הן אביזר המתאים בצורה מושלמת לחצר בית, גינה, מרפסת, חצר אחורית ואף מרפסות קטנות, הן עשויות לשמש כהמשך טבעי של עיצוב המבנה בו הן נבנות. מזג האוויר הישראלי מצריך שימוש בפרגולות אלומיניום איכותיות, זאת מכיוון שתנאי מזג האוויר אינם מאפשרים ישיבה נעימה במרחב הפתוח באופן תמידי, לכן, על הבתים והמקומות הישראליים להתאים עצמם למזג האוויר, על-מנת שיוכלו ליהנות מאורח חיים רגיל ונעים אשר לא מצריך התחשבות בשמש, בגשם, ברוח או בחום. פרגולות האלומיניום מאפשרות לכם לבלות במתחם החיצוני של מבנה מסוים במהלך כל ימות השנה, הן שומרות על המתחם החיצוני מפני התחממות ומפני גשם אשר משבית את חלק זה של המבנה.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

לשבת בחוץ כמו לשבת בפנים

בניתם בית עם גינה בשביל לאכול ארוחת צהריים בסלון? שכרתם משרד עם מרפסת בשביל לבצע פגישות עסקיות בפנים? פרגולות האלומיניום מאפשרות לכם לשבת במתחם החיצוני ולהרגיש שאתם יושבים במבנה עצמו. הן מסייעות לכם להגן על המתחם החיצוני מפני תנאי מזג האוויר ולהפוך את אזור הנוחות שלכם למקום הכי נוח בו אתם יכולים להיות. פרגולות האלומיניום נבנות במתחם החיצוני, לכן, עליהן להיות עמידות בפני תנאי מזג האוויר ובפני הטבע. הפרגולות עשויות מחומר האלומיניום, חומר קל, אשר אינו דורש טיפול מיוחד ותמידי, הוא אינו מתמלא בכתמים, אינו מחליד, אינו מעלה עובש ואינו מחייב צביעה מחדש כל כמה חודשים.  פרגולות האלומיניום מאפשרות לכם לבלות במתחם החיצוני של מבנה מסוים בכל סיטואציה- כאשר חם ואתם לא רוצים להזיע, פרגולת האלומיניום מצלה עליכם, כאשר קר ויורד גשם, פרגולת האלומיניום מגנה עליכם מפני הירטבות ומפני הקור, כאשר יש שלכת ואתם מנסים להתרכז וללמוד למבחן חשוב באוויר הצח, פרגולת האלומיניום מגינה על כך שהעלים לא יעופו לכיוונכם. פרגולות האלומיניום הן הפיתרון החדיש ביותר, אשר מאפשר לכם לחוות את סדר היום בצורה רגילה וטבעית, אשר אינה דורשת התחשבות בתנאי הטבע.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
פרגולה אלומיניום עם הכנה לתאורה
פרגולה אלומיניום חומה בכניסה לבית

הלקוח מדבר בעד עצמו

פרגולות האלומיניום נבחרות ומעוצבות על-ידי בחירת הלקוח, בסופו של דבר, פרגולת האלומיניום אשר תיבנה במקום בו הלקוח ירצה, תשרת אותו, לכן, היא תצטרך להיות הכי יפה, איכותית ונוחה שיש. לשם כך, קיימות אפשרויות עיצוב שונות. הלקוח יכול לבחור עיצוב מתוך מגוון רחב של עיצובים- עיצוב מודרני, עיצוב מסורתי, עיצוב דמוי עץ, עיצוב מלווה בתאורה וכו’. הלקוח יכול לבחור את צבע פרגולת האלומיניום, את הטקסטורה, את הצורה ואת סוג הפרגולה- מלבנית, מרובעת, ידנית, חשמלית, תלויה, צמודה או עצמאית. פרגולות האלומיניום משתלבות היטב בכל חצר, גינה, מרפסת ומתחם חיצוני ומעניקות לו מראה מרשים ויוקרתי.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן