פרגולות אלומיניום לצימרים

פרגולות הן פתרון מעולה לצימר ליצירת הצללה שהיא גם מעוצבת וגם שימושית באזור החיצוני של הצימר. איך נתקין פרגולות אלומיניום בצימרים והמלצות לתכנון הפרגולה כדי להוסיף לחוויה של האורחים.

למה צימר צריך פרגולה

כל צימר צריך פרגולה

פרגולה היא פתרון הצללה חיוני לכל סוג של צימר, אכסניה ובית מלון. היא מוסיפה למרחב החיצוני תוך מתן צל נחוץ מהשמש וגם יוצרות אווירה נעימה. כיום, בעידן שבו תעשיית התיירות והצימרים מתפתחת בצורה מתמשכת, ניתן לראות איך מספר גדל של בעלי צימרים משדרגים ומשפצים את הנכסים שלהם כדי להגדיל את הביקוש וההכנסות. אחד הצרכים המתגברים ביותר הוא ליצור מרחבים נוספים ומתאימים לנופש ולינה, וכאן פרגולות אלומיניום עשויות מספקות פתרון מצוין.

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
פרגולות אלומיניום להתקנה בצימרים

למה צריך פרגולה בתוך צימר?

פרגולה בתוך צימר יכולה ליצור אזור נעים ומוצל לנופשים לאורך כל היום. פרגולה מספקת הגנה מפני השמש החמה וגם מפני הגשמים היורדים בעונות החורף, היא מאפשרת לאורחים ליהנות מהחוץ גם בימי גשם. בנוסף, פרגולה יכולה לספק פרטיות נוספת לאורחים במקום חשוף כמו חצר או מרפסת במבנה עם מספר קומות.

העיצוב היפה של הפרגולה מהאלומיניום מוסיף למראה הצימר ומשתלב בטבעיות עם הנוף הטבעי והטבע המקיף אותו. היא מגיעה במגוון צורות וגדלים ואפשר לבחור בפרגולה המתאימה לעיצוב הצימר ולסגנון המבוקש.

היתרונות של פרגולות אלומיניום לצימרים

פרגולות אלומיניום מציעות יתרונות רבים מאוד לצימרים. הנה היתרונות העיקריים:

  1. תחזוקה- פרגולות אלומיניום דורשות מינימום של תשומת לב זמן ותחזוקה, בעצם כמעט ואין כלל הוצאות או עובדים שיש להקדיש לצורך תחזוקה של הפרגולה, אם רוצים שההצללה תהיה תמיד נקייה ויפה ותעמוד בסטנדרטים של מתחם הצימרים בעבור הרושם שזה משאיר על האורחים, כל שיש לעשות זה להתיז מעט מים או לעבור עם סמרטוט ולנגב אבק שמצטבר טבעי בחוץ.
  2. עמידות: פרגולות אלומיניום עמידות בפני כל מזג אפשרי, כך שהן יכולות להחזיק מעמד לאורך זמן במצב טוב ובצורה יפה.
  3. נקיון ותחזוקה: פרגולות אלומיניום קלות לניקוי ולתחזוקה. הן אינן דורשות צביעה ואינן חשופות לבלייה מהירה של חומר טבעי וגם לא לריקבון.
  4. הצללה: פרגולות אלומיניום מספקות הצללה נוחה ומספיקה עבור האורחים, ובכך מסייעות ליצירת חווית נוחות ונעימות.
  5. עיצוב: פרגולות אלומיניום מציעות מגוון רחב של עיצובים וצבעים, כך שניתן למצוא פתרון מתאים לכל צימר ולסגנון העיצוב הרצוי.

עיצוב פרגולה שיתאים לצימר בקתות עץ

אנו מבינים שקיימים צימרים רבים בארץ הבנויים מבקתות בנויות מעץ וממוקמות בנוף פסטורלי ולכן, בעלי הצימרים וגם האורחים, מצפים לקבל מערכת הצללה שמשתלבת בנוף הכפרי עם המוטיבים של העץ החוזרים בו.

המוצר הפופולרי במקומות אלו הוא פרגולות מאלומיניום דמוי עץ, זהו סוג של פרופיל אלומיניום הנצבע בשיטה מיוחדת המעניקה לאלומיניום מראה מדויק ונקי של עץ חם. התוצאה הסופית הנוצרת על גבי הפפרופילים מקבלת את מרקם העץ הטבעי ומראה שכמעט לא ניתן להבדיל בינו לבין עצים אמיתיים. מהפרופילים הללו אנו מרכיבים ומתקינים מערכת הצללה של פרגולות אלומיניום דמוי עץ שיכולות להשלים את העיצוב החם של בקתות העץ בצימרים ולשמור על דלות התחזוקה שאלומיניום מבקש.

בנוסף לכך, קיימים אינספור גוונים של צבעים הזמינים לבחירה ומתוכם רבים הצבעים והגוונים המתאימים לסביבה כפרית של צימרים מבקתות עץ. בתכנון הנכון והתקנה ראויה המבוצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים, ניתן להגיע לתוצאות עיצוב ברמה גבוהה מאוד יחד עם עמידות וחסכון רב.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ לצימר

איך לתכנן פרגולה המתאימה לצימר ולסביבתו

כאשר מתכננים פרגולה לצימר, חשוב לקחת בחשבון את עיצוב הצימר ואת הסביבה הטבעית מסביב. הנה כמה טיפים לתכנון פרגולה המתאימה לצימר:

  • תיאום עם אדריכל או מעצב – חשוב לוודא שהפרגולה החדשה תתאים לעיצוב הצימר ותיתן תחושת התאמה ושלמות למראה הכללי של המתחם.
  • בחירת חומרים – הפרגולה המתאימה לצימר צריכה להיות מבנה איכותי ועמיד שיכול לעמוד בכל תנאי מזג האקלים. אלומיניום יהתאים לפרגולה החדשה שלכם ויספק לכם המון שקט נפשי לאורך השנים.
  • כיוון ההצללה ותאורה – חשוב לזכור שהפרגולה נועדה להיות מקום שבו האור והצל נשלטים באופן שיתאים לאורחי הצימר. כדאי לבחור לפרגולה מכשירי תאורה והצללה כמו תאורת לד איכותית או פרגולה חשמלית שתאפשר לכם להזיז את כיוון הצל במהלך היום בקלות ובלי התעסקות מיותרת שתבזבז לכם ולעובדים שלכם את הזמן, ויאפשרו לאורחים שלכם ליהנות בכל שעות היום.
  • מיקום – חשוב לבחור במיקום המתאים לפרגולה, כדי לכלול אזורים פרטיים הצמודים לבקתות הצימרים וגם באזורים ציבורים בהם כלל האורחים משתמשים כמו מבואה, מרפסת, חדר אוכל וכדומה

דוגמאות לצימרים שהשתמשו בפרגולות אלומיניום בצורה טובה

צימר בכפר תבור בגליל

בצימר זה מצויידת פרגולה אלומיניום מרווחת וצמודה לקיר, המספקת מקום נעים לישיבה ומנוחה תחת גג צל. הפרגולה גם משמשת כמרפסת ממשיכה מהחדר המרכזי ומציעה נוף יפהפה לסביבה הטבעית שמסביב.

פרגולה שהתקנו בצימר בכנרת
צימר עם נוף ים יפהפה במושב סח'נין

כאן הפרגולה האלומיניום משמשת כסגנון מודרני ויוקרתי לצימר. היא מספקת צל נעים בכל שעות היום ומאפשרת לאור השמש לחדור לפנים ולהאיר את הפנים. הפרגולה מצוידת בתאורה מובנית שמסייעת ליצירת אפקט רומנטי בשעות הערב.

פרגולה לצימר
צימר יוקרתי עם בריכה פרטית בכנרת

בצימר זה מצויה פרגולה אלומיניום עם מגוון רחב של שימושים. היא משמשת כסגנון ארכיטקטוני מעניין ומעניקה לצימר מראה חגיגי ויוקרתי. הפרגולה משמשת כמרפסת גדולה

פרגולות אלומיניום לצימרים
עצות נוספות לשיפור החוויה של האורחים בצימר בעזרת פרגולות אלומיניום
  • בחירת מיקום מתאים: כדי ליהנות מהפרגולה בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור במיקום המתאים. כדאי להפנות בכיוון מערב לצפייה בשקיעת השמש או מזרח כדי להספיק את הזריחה, כמובן, תלוי במיקום הצימר.
  • השתמשו בפרגולה כמרפסת: אם הפרגולה שלכם ממוקמת בצורה שתתאים בתור פרגולה למרפסת, תוכלו להשתמש בה גם כדי להתחבר עם הטבע בצורה ישירה וקרובה יותר
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן