יוניקיט הנדסה

פרגולות אלומיניום פרימיום

פרגולות אלומיניום מאפשרות לחיות את סגנון החיים במרפסת בחוץ הן בעתות גשם והן בעתות שמש. 

 

פרגולות-אלומיניום-נגד-גשם-(2)

פרגולות אלומיניום מודרניות

ה-פרגולה שלנו מביאה מבנה תומך פשוט ואלגנטי בשילוב עם שלבי (רפפות) אלומיניום מעוצבות בצורה ייחודית היוצרים עיצוב מרשים שמשיג את האיזון המושלם של עיצוב ופונקציונליות. 

כל פרגולת אלומיניום מבית יוניקיט עוברת גימור קפדני המביא למבנה פרגולה חיצוני יפה וארוך. פרגולות המוצעות במגוון גימורים, כולל דמוי עץ, המשתלבים בצורה חלקה בסביבתכם החיצונית. גימור האלומיניום העמיד במיוחד שלנו מספק שמירת צבע מעולה המספקת צורך נמוך בתחזוקה העומד במבחן הזמן. עם צבעים עשירים, מבנה הצל שלך יתבלט מהשאר.

גימורי אלומיניום דמוי עץ זמינים כאשר הפרויקט שלך זקוק למראה של עץ ותחזוקה נמוכה של פרופיל האלומיניום. טכניקת ציפוי האבקה מספקת גימור מפואר שיימשך עשרות שנים.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

פרגולות גם בגשם וגם בשמש

סנטף

פרגולת אלומיניום אלגנטית עם גג סנטף המספקת הגנה מהשמש ומוסיף יופי לחלל החיצוני שלך.

גימור ועיצוב

פרגולות המסוגלות ליצור עיצוב בהתאמה אישית בצבעים והמרקמים המתאימים ביותר לעיצוב החוץ במבנה

מאפיינים

UNI-180 היא פרגולת אלומיניום פשוטה ואלגנטית עם חופה פוליקרבונט/HPL המעניקה הגנה מהשמש ומפני חדירת מי גשמים. אלומיניום באיכות מסחרית, גג חזק מיוצר מחומרים בטכנולוגיה מתקדמת, מסגרות עמודים ופרופילים מעוצבים בגודל בהתאמה ופרזולים מיוחדים.

פרגולות אלומיניום יוקרתיות

עיצוב גבוה עם פרגולות

לשפר את המראה והתחושה של כל חלל אזור חיצוני באמצעות פרגולות אלומיניום יוקרתיות בהתאמה אישית. כאשר רוצים מבנה הצללה יוצא דופן או פרגולה בהתאמה אישית, דבר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, תנו לנו לעזור.  יש לנו נסיון  של שנים וקשרים רבים עם ספקי מוצרים משלימים מכל העולם. יש לך פרויקט בקנה מידה גדול הדורש פתרונות הצללה רבים, או שבפניך שטח הדורש פתרון מעוצב באופן ייחודי לכיסוי והצללה, אנו בעלי יכולות, ניסיון ומומחיות בעיצוב, הנדסה וייצור כדי לספק את הפתרון, עם האחריות והשירות של יוניקיט.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן