פרגולות אלומיניום במרפסת-פתרון מעולה לקיץ

בא לך ליהנות מערבי הקיץ בסטייל? עם פרגולות אלומיניום זה אפשרי. מערכות הצללה מושלמות לאירוח בחצר המספקות דרך מצוינת ליהנות מהחוץ. בנויות מפרופילים מאלומיניום היכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים במהלך כל עונות השנה ודורשים תחזוקה מינימלית. פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון צורות, גדלים וצבעים, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור כל חלל חיצוני. עם העיצוב הקלאסי שלהן ודרישות התחזוקה הנמוכות שלהן, פרגולות אלומיניום הן הפתרון המושלם לערבי קיץ עם בני משפחה וחברים!

פרגולה חשמלית לערב חם בקיץ

פרגולה עם תאורה לשעות הערב

שעות הערב בקיץ הם הזמן המושלם לבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים. אבל לפעמים, זה יכול להיות קשה ליהנות בחוץ אם חם מדי או חשוך. כאן נכנסות לתמונה פרגולות אלומיניום עם תאורה. לא רק שהן מספקות צל מהשמש, אלא הם גם מוסיפים אווירה יפה לכל חלל חיצוני עם אפשרויות התאורה המובנות שלהם. בין אם אתם מחפשים מסגרת רומנטית לארוחת ערב או סתם רוצים לנוח בחצר הבית שלכם, פרגולות אלומיניום עם תאורה היא פתרון מצוין שיהפוך את ערבי הקיץ שלכם למהנים עוד יותר

השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
הפתרון לצל בזמן הקיץ

ההתקנה של פרגולה במרפסת

התקנת פרגולה במרפסת היא משימה שיכולה להיות מעט מאתגרת יותר מאשר התקנתה בחצר או בגינה, בגלל המגבלות המרחביות והפיזיות של המרפסת. כדי להתקין פרגולה במרפסת, בואו ונבין ביחד מה ההבדלים בין התקנת פרגולות אלומיניום בחצר או בגינה לעומת התקנה במרפסת:

המסגרת והמבנה של המרפסת

 האם המרפסת יכולה לספק את התמיכה הנדרשת עבור הפרגולה. אם המרפסת עשויה מחומרים חלשים? האם החיזוקים הקיימים מתאימים לחיזוק הפרגול באופן בטיחותי בתנאים הקיימים?

חוקים ואישורים מתאימים

חשוב לבדוק את דרישות הרשות המקומית לגבי התקנת מערכות הצללה במרפסות ובתים משותפים, על פי חוקי הפרגולות בישראל יש לכל רשות היתר לקבוע את תנאיה בנפרד.

מידות וגודל הפרגולה

חשוב למדוד את המרפסת כדי לוודא שהפרגולה תתאים בצורה נכונה. יש לוודא שהפרגולה לא תהיה יותר גדולה ממה שהמרפסת מאפשרת מבחינה מבנית ומבחינת חוקי ההצללה הקיימים ושאין חריגה של הפרגולה מתחום המרפסת אל תוך השטח המשותף של הבניין.

בחירת סוג הפרגולה המתאים למרפסת

 ישנם סוגים שונים של פרגולות, כולל פרגולות חשמליות ופרגולות סולאריות, וכל אחת מהן יכולה להיות יתרונות וחסרונות בהתאם לצרכי הבית.. בשלב הראשון בחרו את סוג הפרגולה שאתם רוצים, האם תרצו פרגולה תלויה או פרגולה קבועה או חשמלית, כשלאחר מכן תוכלו לבדוק מול החברה המתקינה האם ניתן ליצור הצללה מהסוג שבחרתם במרפסת שלכם. ייתכן ולא יתאפשר מבחינה בטיחותית להתקין פרגולה מרחפת (תלויה) אצלכם במרפסת ותיאלצו לבחור בפרגולה עם עמודים המותקנים בצורה כלשהי, כמובן שאת מיקום העמודים ננסה לתכנן בצורה שלא תגרע או תפריע לכם במרחב המרפסת שלכם.

פרגולה מאלומיניום במראה עץ בהיר
בחירת סוג הפרגולה המתאים לעיצוב הבית

בחירת עיצוב הפרגולה המתאים לסגנון העיצוב של הבית הוא נושא מרכזי וחשוב לכל מי שמתכנן להתקין פרגולה. ישנם מספר סוגי פרגולות אלומיניום השונים אחד מהשני עם תכונות ומאפיינים שונים שמתאימים לסגנונות ולסגנונות עיצוב שונים.

כמו כן, יש להתאים את הפרגולה לסגנון הבית כולו כדי ליצור מראה אחיד ומתאים לסגנון העיצוב הכללי של הבית. לדוגמא, בבתים מודרניים מומלץ לבחור בפרגולות אלומיניום בעיצוב מודרני בצבעים זהים או מנוגדים לבית ממניפת ראל , גוונים של לבן, קרם, אפור ושחור בדרך כלל משתלבים הכי טוב בעיצובים מודרניים וסביבות עירוניות.

לעומת זאת, פרגולות אלומיניום דמוי עץ הן סגנון עיצובי המשתלב היטב גם במרחבים כפריים כמו קיסוצים ומושבים וגם בדירות פרטיות בהן הפרגולה מותקנת בגינה ומוקפת בעצים וצמחים. כדי לשחזר את המראה הטבעי של העץ, באופן שנראה טבעי גם במרקם וגם בצבע העץ על גווניהם השונים של העצים הקיימים בטבע.

 

פרגולה באזור מעבר צדדי של בית
כמה צורות התקנה שונות של פרגולות אלומיניום

כל צורת ההתקנה נועדה לתת מענה לצרכי הבית והחצר וכן להבטיח את היציבות והביטחון של הפרגולה.

  1. פרגולה חופשית – פרגולה הנתמכת על עמודים ואינה מחוברת לקיר הבית או למרפסת.
  2. פרגולה תלויה– פרגולה שמחוברת לקיר הבית או למרפסת ויכולה להיות בלי עמודי תמיכה או עם עמודים.
  3. פרגולה מתקפלת – פרגולה שניתן לפתוח ולסגור באופן ידני או חשמלי. יש לה גג מיוחד שלרב עשוי מPVC ומתאים לתנאי חוץ למשך מספר שנים.
  4. פרגולה עם קירוי גשם – פרגולה הכוללת מגן גשם המאפשר להשתמש בה גם בימי גשם. הקירוי עשוי מפוליקרבונט שממנו מכינים סוגים שונים של יריעות פלסטיק כמו סנטף, דנפלון ועוד לוחות לקירוי שדרכן הגשם לא עובר. לוחות הקירוי לפרגולות מיוצרות במדרג של איכות העונה על רמות תקציב שונות ומספקות איכויות שונות של כמות רעש בזמן גשם, אריכות ימים של המוצר, דהייה של הצבע, חוזק ומראה חיצוני.
  5. פרגולה חשמלית מתכווננת– פרגולה שיש לה גג הבנוי מרפפות המחוברות למנוע שדרכו אנו יכולים לכוון את הזווית של הצל במהלך היום לפי הכיוון שממנו השמש שולחת את קרניה.
פרגולה עם מסגרת רחבה דקורטיבית
השארת פרטים
חייגו לקבלת הצעת מחיר
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן