פרגולות להרכבה עצמית

ערכות פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית 

המוצר פרגולה להרכבה עצמית לא זמין יותר

להזמנת פרגולה מאלומיניום כולל התקנה צרו קשר. מוזמנים לצפות בכל הפרגולות שלנו בדף פרגולות אלומיניום מחירים

החל מ420 ש"ח למ"ר

ערכות גדרות אלומיניום להרכבה עצמית 

החל מ289 ש"ח למ"ר

התקשרו עכשיו : 0737-969-733

שיפוץ הבית עם קיט פרגולה עשה זאת בעצמך

ערכות פרגולה להרכבה עצמית או עשה זאת בעצמך יכולות להיות דרך מהנה ומשתלמת להשלמת פרויקט שיפוץ הבית החדש. תוכלו לקצור את היתרונות של פרגולה שהתקנתם בכוחות עצמכם פרגולה מאפשר יותר שהייה בחוץ,  אשר יכולה להגביר את בריאותנו וגם להביא אושר שאנחנו יכולים לחלוק עם חברים, שכנים ומשפחה. אחרי שהחלק האחרון בערכה יחובר, תוכלו לשבת ולהירגע מתחת לפרגולה שהרכבתם בעצמכם. עכשיו זה הסיפוק! (* אגב, ניתן גם לשכור דרכנו שרות התקנה מקצועי שיעזור להרכיב אותו).

יש כמה החלטות פשוטות שיש להחליט לגביהן כשאתם בוחרים את ערכת הפרגולה להתקנה עצמית לפרויקט שלכם. סגנון, גודל וחומר:

האם אתה רוצה פתרון הצללה המספק הרבה צל, כיסוי בינוני, או עיצוב מודולרי יותר? ערכות הפרגולה הסטנדרטיות שלנו מיוצרות ברמות כיסוי שונות, וניתן להתאים אותן אם הגדלים והתכונות הסטנדרטיים אינם תואמים את הפרויקט שלך. כמו גם ניתן להתאים את סוג הרפפות ונוכחות או אי נוכחות של מנגנון חשמלי להזזת שלבי הגג.

מה גדול השטח שאתם רוצים לכסות? ערכות הפרגולה הסטנדרטיות שלנו מיוצרות בגדלים הנעים בין גדלים שונים וניתן להתאימם לגודל הרצוי לפרויקט ספציפי.  מכיוון שניתן לבנות ערכות פרגולה בכמויות כיסוי שונות ובגדלים רבים ושונים, החל מפרגולות קטנות של 8 × 8 עד לפרגולות 20 × 20 ומעלה בהתאם לצורך.  הגודל שתבחרו תלוי במה שאתם מתכנים ליצור. עבור ערכות הפרגולה להרכבה עצמית, גדלי הפרגולה הפופולריים ביותר הם גדלים אשר יתאימו לחצר אחורית או לסביבה מסחרית משותפת, כגון 8 × 8, 12 × 14, 12 × 16, 14 × 14, 15 × 15 או 20 × 20. יתכן שתגלה שהפרויקט בחצר האחורית שלך מתאים במיוחד לאחד מאותם הגדלים!

החומר העדיף לייצור של ערכות פרגולות או לייצור של פרגולות באופן כללי, הוא אלומיניום, פרגולות אלומיניום מורכבות מפרופילי אלומיניום איכותיים שהופכים את המוצר הסופי לעמיד, משתלם ויפה ביותר. גם בטווח של שנים קדימה, פרגולות מאלומיניום נשארות איתנות ויפות ללא התערבות ותחזוקה מרובה.

שיקלו את כל ההיבטים של הפרויקט כשאתם מתכננים כיצד לשלב פרגולה בפרויקט. ערכת הפרגולה שתבחרו תלויה במה שאתם רואים בדמיונכם.

גלריית תמונות
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן