פרגולה אלומיניום טובה לישראלים

מערכות הצללה מותאמות לאקלים הישראלי

פרגולות מאלומיניום

פרגולות שמושלמות לכולנו

על מנת שלא “לסבול” מתנאי מזג אוויר קיצוניים, נראה כי הצבת פרגולות במקום היא הכרח, וממש לא מותרות. ואם כבר בפרגולות עסקינן, אז מה יותר מושלם מאשר פרגולות אלומיניום? באם תמשיכו לקרוא, תגלו כי הן די זולות, עם מינימום תחזוקה, מה שיחייב אתכם רק להסיר לפעמים שאריות שומן, לכלוך או פסולת שהצטברו במקום. שלא כמו פרגולות מעץ, שדורשות המון תחזוקה, הפרגולות מאלומיניום הרבה יותר ידידותיות למשתמשים, בעודן חשופות לתנאי חוץ

למה פרגולות אלומיניום טובות לישראלים?

אין זה חשוב באם אתם עוברים לבית חדש, או שאתם משפצים את הבית שלכם, אלו הם השלבים הכי מתאימים שבהם כדאי להוסיף פרגולה אלומיניום. בנוף העכשווי, אלו הן בשורות נפלאות. בעוד שוק הדיור רק הולך ומתפרץ, המון בתי אב בוחרים שלא לעבור בית, כי אם לשפץ את הבית הנוכחי שלהם, מה שגרם בהכרח לעלייה בשוק בניית הדירות האינטנסיבית. במידה שאתם נמצאים לפני החלטה שכזאת, כי אז התקנה של פרגולות אלומיניום דמוי עץ יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד.

פרגולה-חשמלית-נאספת-דגם-קומפק

על פניו נראה, פרופיל אלומיניום מלא בחיות ומאוד רציונלי, הרבה מעבר לרק עוד הגנה מפני קרני השמש היוקדות. אפשר גם לבחור בפרופיל לאלומיניום חשמלי, שאפשרי להפעיל אותו בשלט רחוק. ולכן, רק על ידי לחיצה על כפתור אחד הלהבים יסתובבו, ואתם? אתם תוכלו ליהנות מהכמות המינימלית של הגנה מפני הגשם בעונת החורף, או לחלופין מפני השמש הלוהטת בעונת הקיץ.

להתאים פרגולה חשמלית באופן אישי

יש בתי עסק, כמו למשל – בתי מלון, פאבים או בתי קפה, אשר חושבים צעד אחד קדימה, בעודם מנצלים פרגולה חשמלית על מנת להגדיל את מרחב הישיבה והסעודה החיצוני בחלל שלהם, תוך כדי כך שהם מספקי ללקוחות שלהם חלופות מזמינות יותר. האורחים שלהם עשויים ליהנות מארוחה באוויר הפתוח, מכל מפגש חברתי תחת כיפת השמיים, ולהיוותר קרירים, נינוחים ויבשים.

פרגולה גדולה וחשמלית על שלט

כיצד תרוויחו מסגירת מרפסות באמצעות הפרגולה

כאשר בוחרים באופציה של סגירת מרפסות, מתאפשרת לכם ההנאה מהרבה יותר שטח פנוי שמוענק בזכות הצבת הפרגולה, מה שיקל עליכם בהכרח לשלוט בכל מה שמתרחש במרפסת שלכם, כמו לדוגמה – שינוי מצב הגג בעת ירידת הגשמים, וכן יצירת סביבה אופטימלית לגידול הגינה שלכם. כמו כן, סגירת המרפסת תעניק לכם יותר חופש להציב בה כל מיני אלמנטים כדוגמת – פינת אוכל חיצונית להתכנסות של כל בני משפחה. בנוסף לכך, תיהנו מחלל סגור שהינו מהווה בשבילכם עוד חדר קטן בנכס שלכם, שיהפוך להיות מאוד שימושי ויגן עליכם מכל פגעי מזג האוויר, ולא משנה איזה עונה שוררת עכשיו.

סגירת פרגולה למסעדה
האם פרגולה נאספת מהווה פתרון אסתטי של הצללה?

נתחיל בעובדה שלאורה פרגולה נאספת מאוד פונקציונלית, היא אף מהווה פתרון אסתטי של הצללה. אפשרי לשדרג את הדקורציה שבה על ידי התקנה של נורות לד, למשל, בהתאם לדרישתכם ולעוצמה המבוקשת. יתרה מזאת, באפשרותכם להוסיף לפרגולה הנאספת גם דימר, באופן הזה שאפשר לעמעם את האורות בהתאם לסיטואציה וליהנות מאווירה רגועה, רומנטית ונעימה אף כשיורדת החשיכה.

פרגולה נאספת גג PVC
פרגולה ידידותית לסביבה

התקנה של פרגולה בהחלט ידידותית לסביבה, משום שהיא, בין השאר, מסייעת בהוזלת חשבונות האנרגיה שלכם. הדבר נובע מכך שהיא ממזערת את הצורך של שימוש במזגן, וזאת באמצעות הצללה ששומרת על חללים פנימיים קרירים יותר בעונת הקיץ, ויוצרת מקום חיצוני מושך ביחד עם משב רוח רענן, שמהווה אופציה מפתה לישיבה בה ביום חמים ונעים.

פרגולה דמוי מותאמת לעץ מאלומיניום
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן