פרגולות אלומיניום-קיט להרכבה עצמית עד אילת

פרגולה עשה זאת בעצמך
גם באילת

אנחנו יוניקיט הנדסה, יש לנו נסיון עשיר ורב שנים בהאמה של פרגולות אלומיניום באיכות הטובה ביותר, לאלפי לקוחות ברחבי ישראל. חלק רחב מתחום העיסוק והמומחיות שלנו, הוא תחום הפרגולות להרכבה עצמית. מדובר בקיט פרגולה מאלומיניום בחתוך על פי מידות הניתנות על ידכם ונחתכות במדויק על ידינו. הקיט כולל את כל החלקים הדרושים לכם על מנת להתקין את הפרגולה בעצמכם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

היתרון שבהתקנה עצמית של פרגולות אלומיניום

מרבית האנשים הרוכשים קיט פרגולה מאלומיניום להרכבה והתקנה עצמית, מבצעים את בחירה זאת בשל מספר יתרונות הקיימים באלומיניום ובמוצרי הצללה מאלומיניום. 

היתרונות:

  • חיסכון כספי: כשאתם מבצעים את ההתקנה, אתם בעצם לא משלמים על עלות ההתקנה והמתקינים. חלק נכבד מהעלות הסופית של פרגולות אלומיניום היא עלויות הכרוכות בהתקנתן. כשאתם מזמינים קיט להרכבה עצמית, אתם חוסכים סכום לא מבוטל למ”ר על כל הפרויקט
  • סיפוק: כשתשבו בצל לאחר סיום העבודה, תחושת הסיפוק וזכויות ההתרברבות שלכם יהיו אינסופיות. ליצור בעצמך, יש מאין אלמנט ההצללה לביתך מעורר תחושת סיפוק גבוהה.
  • הנאה: תהליך ההרכבה, לבעלי כישורים טכניים בסיסים וידיים טובות, יכול להיות תהליך מהנה שניתן לבצע תוך יום אחד או כמה ימים, תלוי בגודל וברצון שלכם, הכל בידיים שלכם.

האם כדאי פרגולה מאלומיניום דוקא?

ללא ספק, תכונותיו של האלומיניום הופכים אותו לבחירה הפופולרית ביותר, המשתלמת ביותר והנגישה ביותר בעבורכם. לעומת חומרים אחרים המשמשים לייצור של פרגולות, האלומיניוםפ מחזיק במספר יתרונות המתעלים על שאר החומרים. הוא קל משקל, דורש מינימום של תחזוקה שוטפת, גמיש דיו, מחזיק מעמד שנים ארוכות, חזק ואיתן. 

תכונות אלו, הופכות את האלומיניום לחומר הכי מתאים להתקנה עצמית של פרגולות, כשם שהחומר הפך להיות הנפוץ ביותר בייצור של פתרונות הצללה, חיפויים ועוד מותרי בנייה בעולם.

פרגולות: ערכות בהתאמה אישית אליך

את הקיטים שלנו אנחנו מתאימים במיוחד בעבור הלקוח. הקיט יכול להיות מאוד פשוט ובעל מבנה בסיסי הניתן להרכבה והבנה בקלות, בעבור אלו בעלי הידיים הטובות והנסיון, אנו מתאימים את מבנה הפרגולה בדיוק לפי רצונם. 

בשיחה איתנו, נוכל לעבור על כל הפרטים והצרכים, נסביר לכם את המגבלות או את רמת הקושי של הפרגולה , כך שההחלטה הסופית שלכם תהיה מושכלת ומתאימה ליכולותיכם ולתנאי השטח שלכם.

פרגולות-אלומיניום-דמוי-עץ

כיצד זה עובד? איך מזמינים?

כשתחליטו על רכישה של קיט להתקנה עצמית, יעמדו בפניכם מספר אפשרויות ליצירת מידות. 

אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו ולהתרשם ממגוון הדגמים,

כמו כן, ניתן לבחור לפי התמונות שבאתר. את המידות עליכם לבצע עד כמה שיותר מדויק, רבים המזמינים אשר מבצעים את המדידות בעצם, אך קיימים כאלו אשר יזמינו מדידה מקצועית. הכל תלוי במורכבות של השטח המיועד להתקנה, לרב, ניתן לבצע את המדידה באופן עצמאי. 

לאחר קבלת המידות והצבעים והפרטים המלאים על הפרגולה שתרצו, אנו מייצרים אותה בעבורכם לפי מידות ומרכיבים בעבורכם ערכה להתקנה עצמית הכוללת את כל החלקים הדרושים, מעמודים ועד הברגים.

חייגו אלינו, אנחנו נסייע לכם בבחירה ובהסברים ומענה על כל שאלה, כדי שתוכלו לצאת לדרך בביטחון.

073-7969733

גדר אלומיניום צרה להרכבה עצמית

גדרות אלומיניום להרכבה עצמית

אנחנו מציעים גם קיטים של גדרות מאלומיניום, באותה שיטה כפי שבפרגולות האלומיניום שלנו. התקנתה של גדר אלומיניום היא פשוטה בהרבה מהתקנה של פרגולה, מה שהופך את מוצר זה לייחודי ומתאים ביותר להתקנה עצמית.

חייגו אלינו, אנחנו נסייע לכם בבחירה ובהסברים ומענה על כל שאלה, כדי שתוכלו לצאת לדרך בביטחון.

073-7969733

מוצרים להרכבה עצמית-יוניקיט הנדסה
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
.
product image
Rating
1star1star1star1star1star
Rating
5 based on 1 votes
Brand
יוניקיט
Product
פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית באילת
Price
ILS 800
Availability
Available in Stock
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן