תקן - ISO 9001

ת”י ISO 9001 הוא תקן איכות התקף בכל העולם ומטרתו ליצור בקרת איכות אחידה באמינות גבוהה.

מוצרים רבים בעולם נבדקים בתנאי מעבדה כדי לאפשר עמידה בתקן האיכות. אנו מציעים דלתות במגוון דגמים העומדות בתווי תקן IS- 9001 – 2015 מהדורה אחרונה.

מה אומר תקן ISO ?

ת"י ISO בישראל

מערכת ניהול האיכות של ISO 9001 בישראל, מוגבדר על ידי אותו התקן ומנוהל על ידי מכון התקנים הישראלי. 

תחת מכון התקנים, יבואנים ויצרנים ישראליים יכולים לבקש להעביר את המוצרים בתהליכי רגולצית איכות רבים ולאפשר לנו, הצרכן הישראלי, לקבל מוצרים איכותיים שעברו בדיקה על ידי גורמים מוסמכים מכל העולם.

התקן בישראל כמו בעולם, אמון על אבטחת עקרונות הברזל של התקן. התקן ירצה לוודא כי העסק יכול לספק את המוצר ולעמוד בדרישות השוק ומסוגל בו זמנית להעניק שירות משביע רצון ללקוחות הכולל טיפול בבעיות ותקלות ומתן מענה איכותי והוגן. 

תוו תקן מבוקר ומתעדכן

תקן ISO הוא תוו תקן גלובלי המתעדכן בקביעות בכל תקופה. העדכונים של תוו האיכות נעשים על פי סמכויות מקצועיות הקובעות סטנדרטים שונים המשתנים לפי מצב השוק, מצב שוק הבניה וצרכי בטיחות מתעדכנים.

השינוי והעדכון האחרונים שאושרו היו בשנת 2015 ועל כן, נקרא התקן העכשווי iso 9001:2015, בשנת 2021 נבדק תקן ISO 9001, ונקבע כי התקן שאושר בשנת 2015 עדיין תקף ועל כן שם התקן המעודכן הוא עדיין ISO 90012015 והוא מעודכן לשנת 2021.

מה הדרכים לקבל את התוו?

התו נחשב מאוד בתעשייה העולמית וגם בישראל, עסקים רבים מנסים לקבל את אישור ISO לאיכות המוצרים שלהם לפני הפצתן בשוק החופשי למכירה תחת הכותרת ISO המבטיחה איכות.

על המוצר לעמוד בהנחיות תקן ISO 9001

לעמוד במטרת המוצר עצמו ויכולת התמודדות עם תקלות מול לקוח ופתרונן

לעבור את כל מבחני הרישוי והבדיקות הממשלתיות

להיות מסוגל להציג מסמכים רלוונטים על פי דרישה

לספק שירות ומערכת תמיכת לקוחות תוך מעקב אחר איכות המוצר ויישום שיפורים

מה התוו אומר על המוצר?

תוו התקן אמון על ניהול מערכת בקרת איכות. מוצר בעל תוו תקן זה אומר שהמוצר שרכשתם הוא בעצם מוצר עם “אבא ואמא”. המוצר הוא חלק מתהליך של ניהול איכות ושביעות רצון הלקוח גם לאחר הקנייה. 

מוצר עם תוו ISO זה מוצר שלא רק עבר בדיקות לעמידות ושרות מטרתו, הוא גם מוצר של חברה עם מערכת מקיפה לניהול לקוחות, שיפור תהליכים ואיכות המוצרים. 

דלתות איכות:
תהליך קבלת הסמכות מסוג IS0

כדי להתחיל את התהליך, החברה זקוקה ליצור מסמך תהליכי חברה ונהלי החברה המפרט את תחומי העיסוק, מטרות החברה ומי הם בעלי התפקידים.

על החבה להתייחס בכובד ראש לתהליכי שמירת האיכות ומענה ללקוחות המתרחשים בחרה, כיצד הם מספקים את צרכי הלקוח ובאילו מקרים קיימים פערים בין דרישה לבין יכולת מענה כמו גם מה הפערים בין דרישת השוק למוצר לבין יכולת הסיפוק של החברה את השירותים שלה.

מטרת תהליך הכנת המסמך הראשון היא לחשוף נקודות לשיפור, כשהשלב השני עוסק ביישום השיפורים בחברה לקראת זימון של סוקר מוסמך  מטעם מכון ISO מאושר.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן