תושבת נירוסטה איכותית לעמוד פרגולה

נירוסטה

איכות

עובי

מרזב נסתר

אל חלד

תושבת לעמוד פרגולה

תושבות איכותיות מנירוסטה לא מחלידה, בעובי ואיכות גימור גבוהה. יוצרות פרגולות אלומיניום בטיחותיות ועמידות ברמה הגבוהה ביותר. שקט נפשי לשנים קדימה. אנחנו ביוניקיט שומרים על איכות גבוהה ברכיבי הפרגולות שלנו עד הפרטים הקטנים. תושבות מעמד לפרגולה הן רכיב בסיס לקיבוע איתן של פתרון ההצללה. בחירה ושימוש נכונים בכל הרכיבים, מהתושבת ועד הפרופילים והאלומיניום, חשבוים לאין שיעור לא פחות מבחירה הצבע או המרקם של פרגולת אלומיניום המיועדת לשימוש יומי.

ניתן להבחין באיכות התושבת כבר ממבט פשוט. עובי הדפנות והפרופיל ההיקפי, יצירה של הגבהה בתחתית הפרופיל לצורך יציאה למרזב והברגות למיניהן, כמו גם המסיביות של תושבות הנירוסטה מעידות על בחירה של חומר גלם איכותי, עיבוד נכון של החומר ליצירת התושבות המתאימות ולקיבוע גופים כבדים ורחבים, תכנון מדויק ברמת הנדסת חומר והנדסת אנוש.

פרגולת אלומיניום עם מרזב נסתר

פרגולה עם מרזב נסתר היא פרגולה שבמבנה שלה הוכן מבעוד מועד מעבר למרזב וניקוז הצינורות דרך גוף הפרגולות עד ליציאה מחוץ הפרופיל וזאת ללא פגיעה במבנה גוף ההצללה. לפניכם, תושבות עם הכנה ליציאת ניקוז , תושבות אלו הותקנו על פרגולה חשמלית יוקרתית בהזמנה עם מרזב נסתר. ההרכבה של פרגולות אלומיניום עם מסתור ניקוז שכזה מהווה פתרון מושלם לבעיות ניקוז ומים וגם מאפשרות ליצור פרגולות אלומיניום מעוצבות עם ירידה לפרטים הקטנים, למי שאסתטיות חשובה לו בכל היבטי הפרויקט.

תושבת לעמוד פרגולה עם הכנה למרזב נסתר

רוצים לדבר איתנו?
יצירת קשר
073-7969733 חייגו אלינו

עוד מוצרים

אולי יעניינו אותך המוצרים הבאים
מחירון פרגולה

פרגולות אלומיניום

פתרונות הצללה

פתרונות הצללה

ליחצו למעבר

פתרונות הצללה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן