אריחי תקרות אקוסטיות מעוצבות

מה זה בכלל תקרה אקוסטית?

אריחים ופאנלים עשויים לעשות את העבודה בכל הנוגע לטיפול באקוסטיקה במשרדים ובחדרים. בעזרת התקנת תקרה אקוסטית, תוכלו לספק סביבה נעימה לעבודה ושהייה.

תקרה-אקוסטית

איך אדע שאני צריך תקרה אקוסטית בחדר ?

-האם שמת לב להדהוד בחדר בשעת פעילות ודיבור ? המדידה הנפוצה ביותר לאקוסטיקה בחלל החדר, היא בדיקת מקדם הרעש , תוכלו להזמין ייעוץ אקוסטי ולבדוק באופן מקצועי את דרישות האקוסטיקה בחדר המיועד לכך,  אצלנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות האיכותיים והמעוצבים ביותר, לצרכי האקוסטיקה שלכם.

-האם שמת לב לרעשים מהחדרים שמעל או מתחת? בהחלט קשה מאוד לנהל יום עבודה פרודוקטיבי בשעה שרעשים עזים עולים מהחדרים הסמוכים. תקרה אקוסטית בהחלט תוכל להפחית רעשים אלו.

– היתרון העיקרי בפתרון אקוסטי המותקן בחלל, כמו אריחים אקוסטיים, מחיצות או תקרה אקוסטית, נעוץ בשיפור הרווחה והנוחות של השוהים בחלל ובהגברה משמעותית של תפוקת העובדים בחלל העבודה. צליל הדהוד יכול ליצור רושם שיש רעש רקע לא נעים. חללים עם תהודה גבוהה גורמים לעייפות ולחוסר ריכוז עבור השוהים.

תקרה-לחנויות
תקרה-אקוסטית-דמוי-עץ

תרגישו חופשי להשאיר פרטים, או לחייג אלינו: 0737-969-733

מה יש לקחת בחשבון כשבוחרים תקרות אקוסטיות מעוצבות?

המונח “אריחי תקרה אקוסטית” מתאר. אריחי תקרה קונבנציונליים אשר נכנסו לשימוש נרחב בשוק הבנייה, מכיוון שהם קלים להתקנה, נותנים גישה נוחה לאזורים מעל התקרה וחשוב מכול זולים. תחילה, בהחלט לא קנו אותם בשל יופיים, עם זאת, מבחינה עיצובית, האיכות והעיצובים של לוחות תקרה אקוסטית וגם של אריחי חיפוי קירות פנים אקוסטי, עלו רמה והחלו להיות מיוצרות בשלל דוגמאות, צבעים, תאורה בנויה ועוד…

בחדר רגיל יש לפחות שישה משטחים: רצפה, תקרה וארבעה קירות.. גלי הצליל נעים באופן שווה לכל הכיוונים ועל כן הם מהדהדים בכל משטחי ההחזר שבחדר, כולל קירות ורצפה, על כן מומלץ להשתמש בשילוב של תקרה אקוסטית יחד עם אריחים אקוסטיים ורצפה צפה להשלמת הטיפול האקוסטי בחלל, טיפול מלא בהחזרים הצליל.

תקרת-תאים-חצי-שקועה

עיצוב של אריחים אקוסטיים

בהתאם לדפוסים, הצבעים והגימורים, דגמים מסוימים של תקרה אקוסטית כוללים עיצובים יצירתיים (למשל, דגמי משרביה מחיצות פלסטיק מודולריות), ניתן להשתמש בעיצובים קלאסיים או להשתמש בשילובים צבעוניים,.

שיפור איכות הצליל לא צריך להיות לא יפה. מוצרים אקוסטיים דקורטיביים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, מציעים פתרונות אקוסטיקה יעילים המשתלבים בכל עיצוב ואווירה. וכך, אריחי תקרה אקוסטית, אריחים אקוסטיים לחיפוי קירות פנים, לא רק משפרים את האקוסטיקה בחלל, הם גם יוצרים שדרוג של ממש באסתטיקה !

המוצרים שלנו כוללים פתרונות אקוסטיקה לקירות חוץ ולקירות פנים, תקרה אקוסטית הזמינים בצבעים שונים וחומרי גלם רבים. חיפוי אלומיניום מציע חיפוי קירות חוץ המעניק מראה דקורטיבי אדריכלי הנדרש למשרדים, בתי מלון, חדרי ישיבות ועוד. אם מדובר במבנה שזקוק לאקוסטיקה אך חייב לעמוד בתנאים המצויים בסביבה תעשייתית, מוצרי אלוקובונד הם הפתרון. חיפוי אלומיניום אלוקובונד ידוע בעמידות ומראה ללא תחרות.

חיפוי קיר אקוסטי

תרגישו חופשי להשאיר פרטים, או לחייג אלינו: 0737-969-733

האם תקרה אקוסטית צפה באמת עוזרת ?

אריחים אקוסטיים הם לוחות הסופגים רעש כשהם מותקנים על קירות או תקרות כדי להפחית הדהוד של צלילים. בהתקנה של פתרון אקוסטי המטרה היא לשפר את איכות הצליל בחלל. לעתים קרובות מיושמים הפתרונות האקוסטיים במשרדים, חדרי ישיבות, אולפני הקלטות , אקוסטיקה למסעדות ועוד, לוחות אקוסטיים אמורים לצמצם רעשים לא רצויים, ולהשאיר חלל נעים מבחינת האיכות הצליל שבו.

תקרה צפה – הנמכת תקרה אקוסטית

הנמכת תקרה מורכבת מאריחי תקרה אקוסטיים. סוג זה של מערכת הוא יעיל, עמיד וחסכוני. אריחים אקוסטיים המותקנים במבני מסחר ,במבנים מוסדיים ובמבנים ציבוריים או פרגולות אלומיניום, הוא פתרון אקוסטי פופולרי שיש לו מגוון ענק של עיצובים.

תקרה-צפה-לפרגולה

פרט תקרה אקוסטית תלויה

התמונה שמתחת, מציגה את הצורות הזמינות העיקריות של הנמכת תקרה אקוסטית.

כל מוצרי תקרה אקוסטית כאן למטה

מוצרים מקטגוריית תקרה אקוסטית

אלוקובונד

תקרת אלומיניום

Baffle

הנמכת תקרה אקוסטית

Delta

תקרה אקוסטית

U-type

הנמכת תקרה

T-10

תקרה צפה אקוסטית

Vectoral

מערכת הנמכת תקרה

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן