איך אומרים פרגולה באנגלית?

ועוד ביטויים מעולם ההצללה

פרגולה באנגלית זה PERGOLA , היא נשמעת כפי שהיא נשמעת בשפה העברית. כך גם המקרה בשפות אחרות. תוכלו למצוא בשפות רבות כתיבה זהה של הביטוי פרגולה. במונחים הנדסיים, תוכלו למצוא את הפרגולה תחת קטגוריה של מחוברים חיצוניים, או תחת מצללה. פירושים הנגזרים מהשימוש בפרגולות. כך מתוך לכסיקון מושגים ומונחים בנדל”ן ובשמאות מקרקעין

תרגום פרגולה מעברית לאנגלית

תרגומים בשפות נוספות

תרגום עברית

פרגולה

תרגום אנגלית

PERGOLA

תרגום ספרדית

pérgola

תרגום יפנית

あずまや

תרגום רוסית

беседки

איך אומרים פרגולה בעברית ?

בשנת 2013, אושרו מילים חדשות בשפה העברית. הכירו את: 

מִצְלָלָה

האקדמיה ללשון העברית החליטה לאמץ את הביטוי מצללה, הקיים בשימוש כבר שנים בענף תכנון הבנייה, בתור המילה העברית לפרגולה השאולה מלעז. 

האם קיימת מילה בעברית למילה גזיבו?

הידעת? גם למילה גזיבו קיימת חלופה עברית

סוֹכֵכָה

סוככה היא הביטוי שיש לומר כשמתכוונים למילה גזיבו, הגזיבו הוא גם אלמנט של הצללה הקיים בשימוש בגינות ובתים פרטיים, גני ארועים ועוד. האקדמיה החליטה לאמת אתהמילה סוככה בעבור עיברות המילה הלועזית שמשמעה מבנה קבע בעל קירוי, כשלאלמנט מסוג זה יש לקרוא בעברית ביתן. 

איך אומרים פרגולה
רוצים לראות את הפרגולות היפות שלנו?
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

מקור המילה פרגולה

המילה פרגולה מגיעה ממקורות לטינים, מוזכרת לראשונה באנגליה במאה ה-15, בספרות. פירוש השם פרגולה בטקסטים הקלאסיים, הוא סככה מוצלת בגפן, היישומים של פרגולה הוא בתור מבנה קבע המשמש לצורך הצללה מפני שמש או לקירוי מפני גשם. פרגולות עשויות ממגוון רחב של חומרי גלם. פרגולה אלומיניום, עץ, ועוד חומרי גלם. קיימים אזכורים במקרא למבני הצללה המכוסים בגפן להם מעניקים משמעות של פרגולה, כמובן שהפרגולה המודרנית שונה מזאת שבעבר.

איך אומרים פרגולה בעברית

איך אומרים סככה באנגלית?

באנגלית המילה סככה היא Shed. מבנה הסוכך מעליך ומקובע על גבי עמודים. זו הסיבה שלעיתים ישנו בלבול בין פרגולה לבין סככה, עולם היישומים שלהם דומה. אך סככה לא נחשבת שמעוצבת לעומת פרגולות המסוגלות להיות מעוצבות ויפות. פרגולה אלומיניום מעוצבת נראית שונה לגמרי מסככה. 

דוגמאות למשפטים באנגלית

There is a shed over my car

The shed is covering my horses when it is rainy outside

I have an Aluminum pergola installed in my garden 

I set on a bench under the pergola

איך אומרים פרגולה באנגלית
סנטף באנגלית

סנטף הוא לוח פוליקרבונט גלי או מלבני המיושם על גבי גגות לקירוי מבנים, מחסנים, אולמות והיכלים, פרגולות וחניות. הוא ניתן לשימוש בקלות ובמהירות בכמעט כל יישום כפתרון קירוי מהפכני. פלרם היא יצרנית וממציאת הפתרון, היא המציאה את השם סנטף הלקוח מהמילה SUNTUF. נפרק את המילה ל2 חלקים: SUN=שמש, TOUGH=קשוח. לוח סנטף מגן מפני קינת השמש והא ניחן בקשיחות וכמעט בלתי ניתן להריסה. על כן שמו SUNTUF באנגלית וכך גם בעברית, שזהו שם המוצר.

סנטף של פרגולה לפני חיתוך
גימטריה של פרגולה
324

הערך של המילה פרגולה הו 324, נוכל למצוא הקבלות גימטריות רבות לערך הזה. אנשים שערך שמם המתקבל הוא גם 324 לדוגמה, אברם כהנא, גאי ריצ’י. ביטויים אחרים עם ערך זהה לביטוי פרגולה, אופיום להמונים, אנטי חומר, בכוח הזרוע. עצמים בעלי ערך זהה, אוקטובר, ויברציה. פעלים זהים בערך הגימטרי, חודשו, הצטרך, הודגשו.

פרגולה מאלומיניום כחול ברוחב 6 מטר
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן