גדרות אלומיניום להרכבה עצמית גם בהום סנטר

גדר אלומיניום הום סנטר

את גדרות האלומיניום שלנו תוכלו למצוא בסניפי הום סנטר. הום סנטר, הרשת המובילה בישראל למוצרי בית גינה ועשה זאת בעצמך, עם שנים של נסיון בהבאת מוצרי איכות אל הצרכן הישראלי. כעת תוכלו לרכוש גדר אלומיניום להרכבה עצמית גם בהום סנטר. את ערכות גדר אלומיניום להתקנה עצמית ניתן להתקין ללא ידע טכני מתקדם.

פרגולה- הום סנטר קריות

שאלות נפוצות

בגדול, כן. קיט גדר אלומיניום להרכבה עצמית המשווק בהום סנטר מגיע במידות קבועות הנעות בין, 3 *4 ועד 6 *5

המחיר בסניפי הום סנטר כולל מעמ

מחיר הערכות הנמכרות בסניפי הום סנטר כולל הובלה 

כן, ניתן להזמין גוונים אחרים לבחירתכם, כמו גם, ניתן להזמין גדר אלומיניום דמוי עץ.

ניתן להזמין מאתנו שירות של מודד מקצועי שיוכל לבדוק את המידות המדויקות הנחוצות לכם בשטח בעבור גדר אלומיניום, בין אם אתם מרכיבים בעצמכם או לא. עלות השירות 250 שח. ועשוי להשתנות לפי המרחק

תכנון והכנה

1. ראשית, כדאי לבדוק את השטח, בדיקת הגבולות המדויקים של הנכס שלכם. לקחת מידות של השטח, גבולותיו ומתוך כך להסיק את אורך הגדר הנחוצה. הנה כמה נקודות לבדיקה:
היכן הגדר תהיה ממוקמת?
האם זה יפריע לצינורות או קווי שירות?
האם זה תואם עם חוקי עזר מקומיים?
האם יש צורך להגיש בקשה להיתר בנייה?

מתווה הגדר ומידות

2.לפני שמגיעים להזמנת והתקנת גדר, יש ליצור שרטוט לגדר. יש למדוד את מתווה הגדר לכל אורכו, כולל פינות ושערים. כדי לקבל ייעוץ טכני ומקצועי לפני הזמנה של גדר, אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו אל:
0737-969-733 ולקבל סיוע בהכנה.

סגנון ועיצוב

2.קחו בחשבון את המראה הכללי של הסביבה, של העיצוב הקיים בנכס, כך תוכלו לבחור בגדר אלומיניום בעיצוב שישתלב ויתאים עם המבנה. לגדרות אלומיניום יש מגוון עצום של צבעים, גימורים לבחירה. ממראה כפרי דמוי עץ ועד מראה עכשווי מודרני.

גשו להזמין

3. את ההזמנה עצמה, בצעו רק לאחר שברור לכם מהם המידות הנחוצות לכם בכדי להקיף את השטח, מהו העיצוב שבחרתם לכך והאם ברצונכם לבצע התקנה עצמית, או שתרצו לבצע הזמנה כולל התקנה ( דרך אגב, תמיד תוכלו להתחרט ולבקש שנגיע ונתקין את הערכה שרכשתם).

גדרות ופרגולות אלומיניום להרכבה עצמית

You can do it

מלבד גדר להרכבה עצמית, יונקיט גם משווקת פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית. פרגולות המורכבות ממיטב פרופילי האלומיניום, עמידות בפני נזקי מזג האוויר ומגיעות במגוון רחב של גבעים וגימור דמוי עץ לבחירה. גם את הפרגולות אלומיניום שלנו תוכלו למצוא בגרסה להרכבה עצמית בסניפי הום סנטר השונים. עיינו ברשימת הסניפים והמפיצים כדי למצוא את הסניף הקרוב אליכם, צרו קשר עמנו כדי לקבל עוד הסברים

073-7969733

תרצו שנחזור אליכם? השאירו פרטים

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן