................................

דלתות חוץ מעוצבות

הדגמים

דלתות כניסה מעוצבות דגם פיבוט
Pivot
דלתות כניסה דגם אבטחה מוגברת פרמיום
Premium
דלת פרמיום וחצי עם צוהרדלת פרמיום וחצי עם צוהר
Residence
דלת כניסה דגם לבית
Hotelia

צפו בכל דלתות הכניסה:

עיצוב הדלתות החיצוניות

מעצבים את בית החלומות שלכם? עורכים שיפוץ קוסמטי לבית? כך או כך, ודאי תגיעו לשלב בחירת דלתות החוץ. איך בוחרים דלתות חוץ מעוצבות ומה חשוב לבחון? בואו נתחיל.
בחירת דלתות חוץ לבית, היא אחת מן המשימות החשובות בתהליך עיצוב בית או עריכות שיפוץ. דלתות חוץ מעוצבות מיועדות לא רק לבתים פרטיים, אלא גם לעסקים פרטיים ומשרדים.

דלת חוץ היא גם הפנים של הבית

המפגש הראשוני של כל אדם באשר הוא, כאשר הוא מגיע אל ביתכם, הוא עם הדלת. דלת הכניסה, פותחת לו את המעבר אל ביתכם, ולמעשה, מעניקה לו את הרושם הראשוני אודות ביתכם.
בשל העובדה כי מדובר בדלתות חוץ, ישנם מספר דברים אותם חשוב לבחון.

איך בוחרים דלתות חוץ מעוצבות?

תחילה, על דלתות חוץ להיות עמידות, וכן לספק ביטחון לבית. לצד העמידות, דלתות כניסה הן הפנים של הבית, ושלכם, בשל כך, על הדלת להיות יפה, מזמינה, ובמילים אחרות, מעוצבת. לשם כך, נוצרו דלתות כניסה מעוצבות לבית, אשר משלבות בין הפרקטיקה ובין האסתטיקה יחד.

איכות מעל הכל – החומר

בשל העובדה כי הדלת כנובע משמה, בחוץ, ישנה חשיבות רבה לשים לב לחומר ממנו הדלת עשויה. כיום, ישנם שלל חומרים מהם עשויות דלתות הכניסה, ביניהם פלדה ועץ מלא. מומלץ לבחור בחומר עמיד מול נזקי מזג האוויר, וכן עמיד מול הבלאי הטבעי.
מלבד החומר, ישנה חשיבות כי הדלת תהא יציבה וחזקה, שאינה קלה לפירוק, ותשרה אווירת ביטחון והגנה, שכן הדלת היא גם המפגש הראשון מול הפורצים.

דלתות כניסה מעוצבות

בעת בחירת דלתות הכניסה, ישנה חשיבות רבה להמשיך את הקו העיצובי של הבית, על מנת ליצור קו אחיד וחיבור לבית כולו. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות כניסה מעוצבות, בשלל צבעים, דוגמאות וטקסטורות.

על רגל אחת – דלתות חוץ מעוצבות

בשורה תחתונה, בחרו דלת חוץ אשר משלבת עמידות וחוזקה, העשויה מחומרים איכותיים, המותאמים לדלתות חוץ. אך עם זאת, אל תוותרו על המראה, בחרו דלת חוץ מעוצבת לפי טעמכם האישי, אשר עיצובה יתכתב עם הבית כולו.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן