דלתות כניסה גדולות מעוצבות

דלת כניסה גדולה

דלתות כניסה גדולות הן בדרך כלל דלתות המורכבות מיחידה עם צוהר, יחידה סטטית ויחידה עם ציר, דלת וחצי (כנף וחצי), דלת עם 2 כנפיים זזות.

הגודל של הדלת יוצר מראה מרשים, רחב ויוקרתי. מבחינת העיצוב, דלתות גדולות נחשבות לדלת כניסה מעוצבת ברמה גבוהה.

לצפייה בכל הדגמים:

ביטחון לכניסת הבית שלך

התפקיד הראשון של דלת הכניסה היא בטחון הכניסה לבית. הפתח הראשי דרכו ניתן להיכנס לביתכם הוא הפרצה העיקרית לגנבים ומי שלא תרצו שיכנס. על כן יש לנו דלתות אלומיניום חזקות וברמת איכות הכי גבוהה בארץ, ייצור אירופאי מיוחד הכולל מגוון רחב של אלמנטים המקנים לדלת איכות בטיחות גבוהה ביותר.

בדלתות שלנו תזכו במשקל דלת רב, עובי דלת מקסימלי לדלת כניסה ביתית או מבנית, מספר רב של נקודות נעילה בתוך הדלת, רכיבים פנימיים מחומרי גלם אמינים לשנים ארוכות, אחריות ואפשרויות נעילה ופתיחה חכמות.

עוד היבט חשוב שיש לדלתות שלנו, הוא היכולת שלכם לשלוט על מי יכול לקבל גישה לכניסה ומי לא יכול, כמו גם לתכנן מתי ובאיזו שעה חלול הכניסה של אותו מבקר יתאפשר (למשל, תרצו שהמנקה תוכל להיכנס עם טביעת צבע או קוד רק בימי העבודה שלה? זה אפשרי עם מנגנון הפתיחה החכם.

דלת כפולה

דלתות גדולות יכולות להגיע במרכב של דלת יחידה וצוהר, דלת כפולה או כנף וחצי. כל אלו מתאפשרות להזמנה עוד משלב התכנון של הבית. בנוסף יש דגמים המסוגלים להיות בקו אפס למראה שלך הגימור היוקרתי יותר. 

שילובים שתוכלו לצרף לעיצוב הדלת שלכם יהיו עם זכוכיות, חיפויים מחומרי גלם שונים ובצבעים שונים, ידיות ותאורות. דלת כפולה יכולה להיפתח בצד אחד בצורת פתיחה של ציר רגיל או בציר פיבוט, כמו כן, במידה ומפתח הדלת רחב דיו, תוכלו לייצר דלת בהזמנה אישית מותאמת לגודל שלכם, עם 2 צדדי פתיחה או כל צורה אחרת.

דלת כניסה גדולה באיכות

הדלתות שלנו אוחזות בתווי תקן וייצור אירופי. ייצרני הדלת , אקסלקו, הם בעלי שם עולמי בייצור דלתות ופתרונות אלומיניום, תוכלו לדעת כי רכשתם דלת ברמה הגבוהה ביותר המתעלה על דלת כניסה סטנדרטית  מפלדה כפי שמצוי בישראל. 

אז מה הופך את הדלתות לאיכותיות?

בידוד תרמי, בידוד אקוסטי: בעזרת הדלתות שלנו, תוכלו לשלוט על האקלים ועל האקוסטיקה של החלל הפנימי. בידוד תרמי מסייע לכם באקלים פנימי קבוע המוזיל עלויות צריכת חשמל על קירור חימום ומיזוג. 

אטימה בפני מים: המים לא יוכלו לחדור מבעד לדלת הכניסה אל תוך ביתך,  מערכת איטום גומי הבנויה בשילוב מושלם במערכת הדלת עצמה, יוצרות אטימה ברמה גבוהה ובתוו תקן אירופי שעבר בדיקות מעבדה לחדירת מים.

בדיקות מעבדה: כדי לעבור את כל האישורים ובכדי לקבל את תווי התקן המחמירים כמו ISO , CLASS TESTS ועוד, על הדלתות לעבור בדיקות מעבדה המודדות את יכולת המערכת לעמוד בעומסים ולחצים של רוחות, מים, אש ושימוש. גם הצביעה והצבע עוברים בדיקות לצורך ייצור דלת עם צבע שלא דוהה ועמיד לתנאים חיצוניים. על כן, תכנון הדלת בשלבים הראשונים לוקח בחשבון את 3 הנקודות הבאות: דלת אמינה, דלת בטוחה, דלת יפה.

 

מה תקבלו בדגמים שלנו
פרמיום
רזידנס
פיבוט
הוטליה
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן