דלת כניסה לבניין

דלתות הכניסה המומלצות לבניין

דלת-כניסה-דגם-בית-מגורים

דלתות מדגמי רזידנס הן דלתות כניסה מעוצבות בעלות איכויות לבידוד אקוסטי 34 מ”מ ועמידות לחדירת אוויר CLASS 4 וכמובן אטימות בפני חדירת מים.

הדלתות בנויות מאלומיניום באיכות ובעובי רב עם מבנה מורכב מאוד היוצר דלת חזקה ביותר המתאימה להתקנה בבניינים ובתים לצורכי אבטחה עם מראה יוקרתי. מגוון של אפשרויות ציפוי וחלוקה או שילובים בין חלקים סטטיים וחלקים נעים. 

דלתות כניסה גדולות
 

 

דלתות מסדרת פרמיום לאבטחה ברמה גבוהה העומדת בבדיקות מעבדה ברמה אירופית המשלבות מערכות נעילה ושליטה חכמות לאבטחה מוגברת. פרמיום מאופיינות בנתוני בלימה תרמית ואקוסטית חסרות תקדים. 

איטום נגד מים המבטיח שמירה על איכות הדלת שנים רבות. העיצוב של הדלתות הוא לבחירתכם/ן, מתוך מגוון רחב מאוד של צבעים וזיגוגים ברמת האיכות של אקסלקו. 

הפחתת צלילים= 42DB

דלתות כניסה דמוי עץ מאלומיניום

דלתות ציר יחיד הנפתחות בשני הכיוונים ומאופיינות במראה אסתטי ויוקרתי המרשים כל אחד. דלתות פיבוט עבות, חזקות ומגיעות עם כל אביזרי הדלתות המתקדמים ביותר. פתיחה אוטומטית, נעילה חכמה ומערכות שליטה מתקדמות כמו טביעות אצבע, קודן וכרטיסי נעילה.

אז מה הופך את הדלתות שלנו לכל כך טובות?

פרופיל אלומיניום של דלת כניסה
מסילת אלומיניום של דלת כניסה

הכירו את מערכות האלומיניום

הדלתות שלנו בנויות על פרופילים של אלומיניום תוצרת אקסלקו בעלת השם העולמי. המערכת פותחה ויוצרה תחת תנאי מעבדה ומחקר בכדי לעמוד בכל תווי התקן האירופאים. תוכלו לקבל מנגנוני נעילה חכמים ומאובטחים הכוללים נקודות נעילה מרובות, מערכות נעילה חכמות, מערכות פתיחה קלות ואוטומטיות, חיישנים ומגוון אביזרים לאבטחה נקודתית של אזור הכניסה.

מסגרות דלתות באיכות ללא דופי העולה על דלתות כניסה פשוטות ונפוצות. החל מהגרסאות הבסיסיות ועד לגרסאות היוקרה, תקבלו את הטוב ביותר והבטוח ביותר דרך דלת הכניסה של ביתכם או של הבניין המשותף. 

מערכת 101 מתאימה למגוון גדול של יישומים, מערכת 101 כוללת איטום נגד מים המפעיל שלושה שכבות המשלבים מערכת לניקוז המים דרך המסילה.

פרופיל 108 הוא פרופיל מינימלי וקל המתאים לדלתות קו אפס וחלונות או סגירות. בעזרת שתי סוגים של דוגמאות המערכת יכולה לעבור בין יישומי דלת ליישומי חלון ועוד.

פרופיל אלומיניום עדכני המיוצר בטכנולוגיה חדישה ויוצר תוצאה המגינה במדויק בחום קור וצלילים חיצוניים והכל במראה נקי ועדין.

דגם 109C הוא דגם עם מקדם העברת תרמית נמוך במיוחד המיוצר תחת תנאי מחקר ומעבדה מתקדמים. הפרופיל בעובי 34 מילימטר ומצויד בבידוד גומי מצוין. מאפשר אכלוס זגוגיות בעובי גדול.

למעבר אל הדגמים:

דלתות כניסה מאובטחות לבניין

דלתות כניסה לבית משותף – למה צריך את זה?

דלתות כניסה לבית משותף הן לא משהו שקונים לעיתים קרובות. למעשה, מדובר ברכישה לעיתים רחוקות. המקרים העיקריים לרכישה הם כדלקמן: ראשית, לפעמים נרצה פשוט לעבור לדלת איכותית יותר ויוקרתית יותר, ויחד עם השותפים נרצה “להגדיל” את האיכות שלה. במקרים כאלו, נוכל להתעניין בסוגים השונים. שנית, במקרים רבים דלת כניסה, במיוחד מזכוכית, עלולה להישחק לאורך השנים ואף להיפגע בתנאי מזג אוויר לא שגרתיים (חום קיצוני או הצפות). במקרים כאלו, דלת כניסה חדשה נחוצה. יתרה מכך, במקרים חלילה של פריצות לדלת או גניבות קודמות, החלפת הדלת היא כורח המציאות. מקרים כאלו אמנם עצובים, אך קורים – וקריטי למנוע את הישנותם. לכן, שדרוג דלת הכניסה עשויה להיות פעולה טובה במקרה זה.

דלתות כניסה לבניין משותף
דלתות כניסה לבניין מגורים
דלתות כניסה לבניין משותף

דלתות כניסה לבית משותף הן מצרך נפוץ היום בכל רחבי הארץ. רובנו לא גרים בבתים פרטיים, אלא בבתים משותפים עם דירות נוספות ושכנים. לכן, מדובר במשהו שמוכר לנו מפעם לפעם. ובהחלט, לעיתים נרצה לרכוש דלת כניסה לבית משותף, דלת חדשה שתוכל לתת לנו ביטחון ברמה גבוהה ותחושה של יוקרתיות ואיכות. אם כך, באילו מקרים צריך בכלל דלתות כניסה כאלו? מהם הסוגים השונים של הדלתות? ומה טווחי המחירים? ניגע בכל אלו.

דלתות כניסה מאלומיניום לבניין
דלתות כניסה לבית משותף – מהם המחירים?

לאחר שנגענו בנקודות השונות של הסוגים הנפוצים והצורך עצמו בדלתות כניסה לבית משותף, כעת – הגיע הזמן שניגע בטווחי המחירים השונים של דלתות כניסה לבית משותף. כמה נשלם, בעצם? ובכן, ככלל אצבע היינו אומרים שהתשלומים נעים החל מכמה אלפי שקלים ומעלה. ובכל זאת, בבתים משותפים הסכום הנ”ל שמשלם כל אדם בנפרד קטן שכן מדובר בסכום שמשלמים כמה אנשים. כמובן, עם כל תוספת כמו אינטרקום או תיבות דואר אשר מותקנות על הדלת החיצונית נקבל איכות גבוהה יותר ובהתאם מחיר שיעלה. ככלל, המחירים הנפוצים נעים החל מ־10000₪. בכל בחירה, אל תשכחו לבצע השוואה מקיפה.

דלתות כניסה לבניין דירות משותף

סוגים נפוצים של דלתות כניסה לבית משותף

לא כל דלתות הכניסה “נבראו אותו הדבר”. וישנם סוגים שונים של דלתות כניסה לבית משותף. לפני הכל , קיימות הדלתות “הקלאסיות”, דלתות אטומות לחלוטין שמאפשרות הגנה מקסימלית. עם זאת, לא מדובר בדלתות שנותנות מקום ליצירתיות רבה יותר. בניגוד אליהם, קיימות דלתות נוספות שהן יותר איכותיות – כמו דלתות מזכוכית עמידה, שמאפשרת להביט החוצה ואל תוך האזור של הבית המשותף. סוג נפוץ נוסף הוא דלת זכוכית אשר כוללת אינטרקום, אשר מאפשר לפנות לכל אחד מאתנו בקלות ובנוחות. זוהי אחת מסוגי הדלתות המוכרות ביותר בבתים משותפים בישראל. יתרה מכך, ישנן דלתות משותפות אשר מגיעות מובנות עם תיבות דואר מוגנות – כך שניתן להכניס אליהן דואר, אך רק בעלן יוכל לפתוח אותן. משמע, קיימים לא מעט סוגים – אלו הסוגים המוכרים “על קצה המזלג”.

מוצרי דלתות נוספים:
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן