דלתות כניסה מעוצבות מאלומיניום

דלתות כניסה בעיצוב כפרי

מכיוון שדלת הכניסה היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מגיעים לבקר אתכם בביתכם או בעסק שלכם, על דלת כניסה לענות על מספר קריטריונים חשובים. הדלת צריכה להיות אמצעי הגנה, אמצעי בידוד ואמצעי רושם ראשוני. עיצוב הדלת שלכם יכול לשקף את כל המדדים של איכות הדלת, דלת מעוצבת איכותית תספק גם אבטחה ועל כן אל תתפשרו, חפשו את האיכות.

דלתות כניסה מעוצבות דגם פיבוט

הסגנון הכפרי

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי תורמות לחוויה העיצובית בבית, מספקות עמידות בפני מים, ומעניקות יוקרה. בשנים האחרונות, העיצוב הכפרי תפס תאוצה בקרב דלתות פנים, רהיטים לבית, עיצוב פנים, פתרונות דקורטיביים, ומוצרים נוספים. ללא ספק, העיצוב הכפרי מוכר בזכות הרמה המאוד גבוהה, הגימור היוצא מן הכלל, והאיכות ברמה הכי גבוהה בישראל. לפניכם כל המידע אודות דלתות אלומיניום בסגנון כפרי. במאמר זה, חברת יוניקיט הנדסה מספרת אודות דלתות אלומיניום בסגנון כפרי, מהם היתרונות הבולטים, והמחירים.

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי משלבים עיצוב כפרי מודרני אשר מסמל את תחושת הכפריות הנוחה. העיצוב הכפרי נמצא בגוונים חמים יותר, טבעיים, ולעיתים גם קצת בהירים. בצורה פשוטה, העיצוב הכפרי המודרני לוקח עימו פריטים וחומרים טבעיים ומכניס אותם לרמה העיצובית והעמוקה. העיצוב הכפרי תפס תאוצה, הוא נמצא בהרבה מאוד מושגים ומוצרים – דלתות, עיצוב הבית, ריהוט פנימי, וגם נמצא בריצוף ובחיפוי. בעת בחירת דלתות אלומיניום בסגנון כפרי כדאי לבחור אותם בצורה נכונה, דומיננטיות גבוהה רק תפגע.

דלתות-כניסה-עם-ידית-נסתרת

הטרנד הישראלי

אם אתם מחפשים משהו רענן, ממכר, ורשמי מכל בחינה, דלתות אלומיניום בסגנון כפרי יהיו בחירה מצוינת. הגוונים החמים והנעימים, תחושת הכפריות הבלתי פוסקת, העדינות היתרה, כל אלה נמצאים במוצר אחד. למעשה, אלה הם העקרונות הבסיסיים והמרכזיים ביותר הקשורים לעולמות העיצוב הכפרי המקצועי. בעת הבחירה, שימו דגש רב לפן העיצובי של החלל, כדאי להתאים את הדלת בצורה מושלמת ונכונה. אחד מהעקרונות המתקדמים עבור עיצוב בסגנון כפרי היא להתאים את העיצוב הכפרי לחלל החדר או הבית.

ציר פיבוט דלתות-כניסה-כפולות

מהם המחירים עבור דלתות אלומיניום בסגנון כפרי

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי, חדשני ומודרני נחשבות כדלתות פנים מעוצבות במראה נקי ויוקרתי. המחירים עבור דלתות אלומיניום מתומחרים לפי סוג החומר, עמידות בפני רטיבות, רמת העיצוב המודרני, ועוד הרבה. המחיר והעלות על רכישת דלתות אלומיניום בסגנון כפרי הם מעל 10,000 ₪. ניתן לעשות מחקר השוואתי חכם ולמצוא את דלתות האלומיניום במחירים הטובים ביותר שהשוק הישראלי מציע. הבדיקה נועדה גם לבחון את הספק או החברה, כמה רמת השירות טובה, האם החברה הוגנת, ופרטים נוספים. ברוב המקרים, המחיר  הוא עבור הדלת עצמה בלבד, העלות לא כוללת דמי התקנה ומשלוח חד פעמיים. ייתכן שההתקנה ודמי המשלוח יהיו החל  בהתאם למצב הנוכחי ולעמידת השטח הקיים. ללא ספק, דלתות אלומיניום בסגנון כפרי יהיו הבחירה הטובה ביותר, במיוחד לכאלה שאוהבים את העולם הכפרי והישן.

מהם היתרונות הבולטים

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי עתיק ומודרני מעניקות יוקרה ומראה ייחודי עבור חלל הבית הפנימי והחיצוני. תרומתם באה לידי ביטוי ומתחזקת עם שימושים בצבעים דומיננטיים, צבעים חמים ובהירים, והתאמתם. לדלתות האלומיניום ישנם הרבה מאוד יתרונות, ריכזנו עבורכם 3 יתרונות בולטים ומורגשים:

חייגו או השאירו פרטים
לדף הדלתות המלא:

עמידות טובה למים

דלתות פנים כפריות בשילוב חומר אלומיניום מעניקות עמידות מצוינת למים. אם הצטברות של נוזלים או נזילה מסוימת, לעומת דלתות אחרות מעץ, דלתות האלומיניום יתפקדו בצורה די טובה, יהיו מוגנות מפני נוזלים או נזילה קטנה. ללא ספק, אחד מתנאי השטח הקשים ביותר הוא המים, ולכן עמידות האלומיניום תהיה יתרון די בולט וחשוב.

 

תורמת לעיצוב פנים ולמראה קלאסי

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי תורמות למראה הקלאסי. בדגש על סגנון כפרי, הדלתות מתוכננות בצורה מודרנית לעולמות החדשים, אם זאת, הפן הכפרי והעיצובי לא נשכח לעולם, הוא יוקרתי ומספק חוויה מושלמת למשתמש. ללא ספק, דלתות אלומיניום תורמות לעיצוב הפנים של הבית, ולכן נרכשות בעקבות סיבות כאלה ואחרות.

 

תחזוקה מינימלית בעקבות חומר האלומיניום המצוין

 יתרון נוסף נמצא דווקא בתחזוקה. לעומת דלתות שבנויות עם חומרים אחרים וטובים, דלת מסוג אלומיניום מעניקה למשתמש תחזוקה מינימלית, אם בכלל. חומר האלומיניום קל לניקוי ולהברקה ולא מצריך כמעט תחזוקה יומית. בעקבות זאת, דלתות מסוג אלומיניום נחשבות כמוצר המוביל על דעת הצרכנים.

עוד יתרון אחד

דלתות אלומיניום בסגנון כפרי מעניקות יתרון נוסף ואף בולט יותר מהשלושה – המחירים זולים הרבה יותר. לעומת דלתות אחרות שעשויות מברזל או מעץ, דלתות פנים או דלתות כניסה מסוג אלומיניום נחשבות כמוצר זול הרבה יותר. העץ והברזל אומנם ממוחזרים אך ניתנים לרכישה מחודשת במחירים הרבה יותר גבוהים, בעקבות זאת, אם אתם מחפשים חומר טוב, מחזיק לאורך שנים, במחירים זולים יותר, דלתות כניסה מעוצבות מחומר האלומיניום תהיה הבחירה המובילה והטובה ביותר. אלה הם שלושת היתרונות הבולטים והמרכזיים.

דלתות כניסה בעיצוב מודרני

דלתות כניסה הן החלק העיקרי של חזית הבית והן הדבר שעושה את הרושם הראשון בכניסה לבית. היכולת שלנו לבנות את מפרט הדלת ביחד אתכם, להתאמה מושלמת, מאפשרת לכם להגיע לדלת עם עיצוב מושך ומרשים מאלומיניום הנחשב איכותי ועמיד.

*לדגמים מודרניים לחצו על התמונה*
דלתות כניסה מעוצבות PIVOT
דלתות כניסה מודרניות

דלתות אלומיניום בעיצוב חדשני

לכל סוג של מבנה, באם מדובר במבנה מגורים כמו בית או בניין משותף, אם מדובר בבית עסק כמו מסעדה או מרכז מסחרי ובתי מלון. בכל סוג של פרויקט יש לנו את סוג הדלת המתאימה ביותר. מבנייה חדשה ועד בנייה קיימת ושיפוצים, תוכלו לשלב כל סוג של צבע מאלפי צבעים וציפויים מיוחדים במראה מתוחכם המשלב תאורה דרמטית ומרשימה.

אלומיניום יצוק

תהיו בוחרים שאתם בוחרים נכון כשאתם בוחרים באלומיניום לדלת הכניסה. דלתות הכניסה שלנו בעובי רב עם נקודות נעילה רבות  המקנות לדלת עמידות ובטיחות שאין כמוהם. כולל חיישנים לפתיחה ומערכות נעילה מתוחכמות וחכמות בעלות יכולת לזיהוי טביעות אצבע, קריאת כרטיס או קודן. ועוד.

מה זה דלת מודרנית

דלת מודרנית היא דלת עם עיצוב יוקרתי המשלב אמצעים כנולוגיים המשפרים את רמת הבטיחות ומשדרגים את חווית השימוש בדלת.

אלומיניום הוא חומר מאוד עמיד לתנאי חוץ, כך שבדלתות המותקנות במקומות בהם יש שימוש רב בדלת, כמו כניסות, העמידות באה לידי ביטוי כל הזמן. דלתות אלומיניום מציעות: אבטחה גבוהה, מחזיקות זמן רב מאוד, מינימום של תחזוקה, יכולות של בידוד אקוסטי ובידוד טמפרטורות ברמה הגבוהה ביותר.

דלתות-מעוצבות-לכניסת-הבית-

הדלת הכי מאובטחת לבית שלך

מלבד העמידות ואורך החיים של דלתות האלומיניום, רמת האבטחה שאתם מקבלים בדלתות שלנו, היא ללא תחרות. כל הדלתות עברו בדיקות מעבדה אירופאיות בכדי לעמוד בתווי תקן מחמירים. הדלתות שלנו מציעות עד 15 נקודות נעילה המקשות מאוד על יכול הפריצה ומהוות אמצעי הגנה העולה בהרבה על דלתות פלדה נפוצות. ניתן לבחור בדגמי בסיס ולעלות ברמה האבטחה ורמת היוקרה של הדלת ככל שהתקציב מאפשר לכם.

בדיקת איכות דלת הכניסה

דלתות כניסה מבודדות

לבסוף, בדלת כניסה טובה, תרצו לקבל גם בידוד של רעשים חיצוניים ובידוד של טמפרטורות חיצוניות. זאת כדי לשלוט על הטמפרטורה והאקלים הפנימי של הבית, מה שמאפשר לכם לחסוך כסף בהוצאות ניהול האקלים הביתי. 

מלבד אופן ייצור הדלת המכיל רכיבי בידוד שתוכננו בקפידה, האלומיניום הוא בעצמו חומר מבודד, על כן, אתם מקבלים יכולת בידוד נוספת בדלתות כניסה כאלו רק מעצם כך שהדלת מיוצרת מחומר גלם מבודד. 

דלת כניסה מודרנית לבית
דלת-כניסה-דגם-בית-מגורים
דגם רזידנס
דלתות-כניסה-רזידנס-
דגם הוטליה
דלתות-כניסה-מעוצבות-לחדרי-הבית
דגם פרמיום
דלת-פיבוט-מוצר
דגם פיבוט
דלת אלומיניום

יתרונות – קלה ביותר, עמידה מאוד בפני פגעי האקלים ובעלי חיים. בעלת יכולות של דקורציה כמעט בלתי מוגבלות. העלות שלה מועטה באופן יחסי.
חסרונות – האיכות של דלת מאלומיניום תלויה ביותר במיומנות של המבצע והמתקין.

דלתות--כניסה-מעוצבות אלומיניום ועץ
דלת כניסה עם זכוכית

יתרונות – יתרונותיה של דלת הזכוכית מורכבים מעמידות בפני מים ומבלייה. הנראות שלה קלילה, נקייה ועכשווית, קיימת היתכנות של שליטה ברמת השקיפות של הדלת – משקוף אטום במלואו ופשטות בייצור ובהרכבה, עמידה מפאת מקקים למיניהם ומפאת בעלי חיים.

דלת כניסה מחוזקת פלדה וזכוכית

חסרונות – דלת זכוכית רגישה למכות, בעלת יכולת מוגבלת של בידוד קול וטמפרטורה וכן העלות שלה נחשבת לרבה מדי.

מחירה של דלת כניסה מעוצבת
עוד דלתות
דלת ציר לחדר בעיצוב מיוחד
דלתות פנים
דלתות-הזזה-מעוצבות
דלתות הזזה
חייגו או השאירו פרטים
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן