דלת כניסה מחוזקת פלדה וזכוכית

למה דלתות כניסה מאלומיניום טובות יותר מדלתות כניסה מפלדה?

השוואה בין דלתות פלדה לדלתות אלומיניום

נתחיל בעיצובים

היכולת שלכם למצוא דלת כניסה מעוצבת ויוקרתית, העומדת ברמות הגבוהות ביותר, עשויה להתממש כשתפגשו דלתות כניסה מאלומיניום. רמת הגימור, אבזור משלים ורמת אבטחה גבוהה, הם סימני ההיכר של דלתות אלומיניום מעוצבות לכניסה. ואין שני לרושם ראשוני. 

אינספור אפרויות עיצוב לדלתות. מבחרעצום של צבעים וציפויים אשר ניתן לשלב. אוסף רחב של ידיות יוקרתיות בעיצובים רבים וכמובן, אפשרות לחיישנים מובנים ומערכות נעילה חכמות.

חומר גלם עמיד לאורך זמן

כשרוב האנשים משווים בראש שלהם בין פלדה לאלומיניום הם יחשבו בדרך כלל שפלדה היא חומר גלם חזק הרבה יותר. עם זאת, לאלומיניום ישנם מגוון יתרונות בתחום העמידות, כאשר יתרונות אלו משמעותיים מאוד דווקא לאנשים שגרים בישראל. ישראל היא מדינה חמה ולחה בעיקר במרכז הארץ ומישור החוף, ולכן כדאי לבחור בחומר גלם שפגעי מזג האוויר לא יגרמו לשינויים בו ותזוזה בתוך החומר. כזה הוא בדיוק האלומיניום – חומר גלם עמיד שלא דורש תחזוקה מיוחדת, ובניגוד לחומרי גלם אחרים לא ממש מושפע מקרינה של שמש חזקה. בנוסף, אלומיניום לא מחליד ולכן לא צריך לחשוש כאשר הוא בא במגע עם גשם ומים.

פתרון עיצובי מושלם

יתרון חשוב לאלומיניום שהופך אותו לחומר גלם מתאים במיוחד עבור דלתות כניסה הוא העובדה שמדובר בחומר רב גוני שקל לעצב באופנים שונים. למעשה, כמעט כל שילוב שתוכלו לחשוב עליו עבור דלת הכניסה יתאפשר עם אלומיניום. עם דלת כניסה מאלומיניום תוכלו להקנות לכניסה לבית שלכם איזו אווירה וסטייל שתרצו: תוכלו לשחק עם עובי המסגרת, לשלב זכוכית ולצבוע את הדלת באיזה צבע שיתאים לכם.

טריקה שקטה וקלה

אחת הבעיות שמכירים כל מי שיש לו דלת פלדה בבית זה הטריקה החזקה גם כשאנחנו לא מתכוונים. לפעמים אנחנו פותחים את הדלת והרוח טורקת אותה וכל הבית רועד. זה מבהיל, לא נעים ופוגע בדלת. כאן בולט היתרון של אלומיניום: זוהי מתכת קלה על צפיפות חלקיקים נמוכה, מה שאומר שהדלת קלה הרבה יותר מאשר דלת פלדה. המשמעות היא שקל הרבה יותר לגרור את הדלת, ובמידה והדלת נטרקת לא יהיה רעש מחריש אוזניים כמו דלת פלדה. למעשה עם גומיות בולמות רעש המותקנות על דלת האלומיניום לא תשמעו שום רעש.

תוכלו להכניס אור טבעי לביתכם

כאמור, העובדה שאלומיניום מתכת קלה וגמישה מאפשרת עיצובים שונים לדלת הכניסה, כולל עיצובים שיאפשרו כניסה של אור טבעי הביתה. בישראל אוהבים מאוד חללים מוארים, ומוטב לנצל כל אפשרות שתאיר את ביתנו באור שמש. כך למשל תוכלו לשלב בדלת הכניסה זכוכית שקופה, אטומה או חלבית בטקסטורות שונות לפי העדפתכם שתתרום לכניסה של אור טבעי הביתה. זכרו כי בתים רבים מעוצבים באופן כזה שמסתמך על אור טבעי ללא גופי תאורה רבים שמכבידים על החלל – נצלו זאת.

פרגולות אלומיניום מנעימות את הכניסה לבית

מלבד דלת כניסה, ניתן לעשות שימוש נוסף באלומיניום כדי להנעים את הכניסה לבית. התקנה של פרגולה מאלומיניום תשיג שתי מטרות חשובות:
• הגנה מפני שמש וגשם על מי שנכנס לביתכם. לפעמים אנחנו מתעכבים קצת בכניסה עם המפתחות, ופרגולה תהפוך את הזמן הזה לנעים יותר.
• על אף שדלתות מאלומיניום נחשבות לעמידות מאוד, זה תמיד מומלץ להתקין אמצעי כלשהו שיגן עליהן מפני חשיפה מתמדת לשמש. כך פרגולות אלומיניום מגנות גם עליכם בכניסה לבית וגם על הדלת שלכם.

לסיכום ההשוואה

דלתות הן מהרכיבים החשובים שאנו בוחרים עבור הבית שלנו. הדלת מהווה שער לבית – תרתי משמע, והיא הדבר הראשון שאתם רואים כשאתם חוזרים הביתה ושרואים אנשים שבאים לבקר אתכם. בנוסף לכך, לדלת יש תפקיד חשוב בשמירה על הביטחון האישי שלכם ושל בני ביתכם. ניתן לייצר דלתות מחומרי גלם מסוגים שונים: עץ, פלדה ולאחרונה עולה השימוש בדלתות כניסה מאלומיניום. היתרונות של האלומיניום הפכו את דלתות הכניסה מהאלומיניום למבוקשות בשל העיצוב והאבטחה המקסימלית. 

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן