דלת כניסה סטנדרטית מעוצבת

יוניקיט הנדסה שמה לה למטרה לבחור דלתות כניסה סטנדרטיות ברמה הגבוה ביותר. הסטנדרט שלנו בדלתות הוא גבוה כי אנו מאמינים שמגיע לכם הכי טוב. לפניכם מידע נרחב על דלת כניסה סטנדרטית, מידות של דלת וסוגי סטנדרט אחרים. 

מהי מידת הסטנדרט של דלת כניסה?

בדרך כלל כניסות בתים סטנדרטיות נעות בין 55 לבין 90 סנטימטר רוחב של הדלת, כשהגובה הממוצע הנפוץ הוא כ 2 מטר לא כולל המשקוף. אנו מאפשרים לכם לבחור דלתות כניסה במחבר של דגמים ומידות מותאמות אישית עם יכולת לבחור את העיצוב שלכם מבין כל הציפויים המיוחדים המצפים את דלתות האלומיניום העבות בשוק אשר נמצאות אצלנו ביוניקיט הנדסה.

 

מהו מחיר הסטנדרט של דלתות כניסה?

קודם כל לא נלאה אתכם ונפתח במחירים של דלתות כניסה מעוצבות ופשוטות אשר מתחילות בכ-4000 ש”ח לדלת כניסה פשוטה מאוד ללא יכולות בידוד או אבטחה גבוהות. עם זאת, דלתות בסטנדרט גבוה יותר יעלו במחיר  של עד 10000 ש”ח ואף 25000 שקלים בעבור דלתות כניסה מעוצבות ברמה פרמיום גבוהה.

סוג
סטנדרט פשוט
  •  
סוג
דלת מעוצבת
  •  
סוג
סטנדרט פרימיום
  •  

מה הופך את הדלתות שלנו למעבר לסטנדרט?

הדלתות שלנו ניחנות במפרט טכני עשיר המגיע בגימור ברמה גבוהה מאוד. דלתות בעובי של 60 סמ המספקות יכולות בידוד אקוסטי ובידוד תרמי חזק מאוד, בידוד המתורגם לכסף הנחסך על חימום או קירור הבית והוצאות חשמל. 

בחלק נרחב מדגמי הדלתות שלנו קיים מנגנון נעילה מתוחכם בעל 3 נקודות נעילה היוצרות סגירה חזקה המקשה מאוד על הפריצה דרך דלתות הכניסה שלנו.

ידיות כניסה מעוצבות במבחר של עיצובים וצורות פתיחה. ידית נסתרת המכילה תאורת פנימית כולל חיישן להפעלה בעת תנועה וגם לצורך התמצאות טובה יותר. נגיעות קטנות כאלה יוצרות רמת גבוה של דלת.

דוגמאות וציפוי לדלת כניסה בשלל דגמים וצבעים, ובנוסף, למחפשים אחר הטבעיות הכפרית של דלתות עץ, אך הבינו כי האלומיניום יוצר דלת כניסה איכותית ושקטה בהרבה, יוכלו למצוא מבחר רב של ציפויי אלומיניום דמוי עץ כפסחם דקורטיביים על גבי הצביעה או כצביעה של אלומיניום דמוי עת מיוחד על הדלת.

שביעות הרצון שלכם מהדלת חשובה!

אנו מבצעים התקנות מדי יום ובכל בוקר אנו שולחים את צוותי ההתקנה עמוסים בכל מה שדרוש להם לסיום מהיר של ההתקנה שנקבעה, יחד עם הוראה ברורה לכבד ולדאוג לכך שהלקוח יהיה שבע רצון. 

לא רק ההתקנה מכוונת לביצוע מהיר ויעיל, החל משלב ההזמנה תוכלו למצוא אוזן קשבת וסיוע המסביר לכם את כל היתרונות הנעוצים במפרט הדלתות העשיר.

בפניכם קטלוג דלתות מגוון מאוד בו תוכלו למצוא עיצובי דלתות יוקרתיים ואלגנטיים היוצרים רושם ראשוני ואווירה בכניסה לבית המקרינה אל כל החלל. נשמח לספק לכם תשובות והצעת מחיר הגונה בעבור דלת הכנסיה המעוצבת הבאה שלכם.

דלתות קשורות

אל תשכחו להיכנס לבדוק את קולקציית דלתות הפנים מהיוחדת שלנו

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן