כיצד לשמור על דלת הכניסה שלי?

דלת כניסה היא השער הראשי לביתכם או למבנה. בית פרטי בו משפחתכם גרה או מבנה מגורים או מסחר המכיל תנועת אנשים רבה וציוד רגיש ויקר ערך. השמירה על הדלת חשובה מאוד והכרחית להרגשה בטחון ופרטיות. אספנו בעבורכם ועבורכן את שני הדרכים הטובות ביותר לשמירה על דלת הכניסה:

מה יכול להרוס דלתות חוץ?

דלתות כניסה חוץ ממוקמות בתווך שבין החוץ לפנים, הן אמורות לעמוד בפני פגעי מזג אוויר, חום השמש ורטיבות, בנוסף לכלוך, אבק ורוחות עזות מסוגלות לפגום בדלת שלכם. תנועה תכופה של מגוון אנשים או קבוצות גילאים שונות יוצרות שימוש מאסיבי בדלתות הללו ויכולות להוביל לפגיעה בטיב הדלת בשימוש לא עדין או פשוט בשימוש רב מדי כשמדובר בדלתות כניסה זולות. 

דלתות כניסה ציר עליון

מהם נקודות התורפה של הדלת?

דלתות כנסה וכמובן שגם דלתות פנים, מכילות את המארז החיצוני ואת רכיבי הפנים של הדלת. נזק לדלת יכול להיגרם בכל אחת מהרמות. המיקום של דלתות הכניסה חושף אותן לאלמנטים שונים הגורמים נזקים בטווח הארוך בעיקר. על כן יש לדבוק במספר כללי אצבע מומלצים לבחירה של דלתות כניסה:

איך בוחרים בדלת כניסה איכותית?

חומר הגלם המומלץ ביותר לתנאי חוץ הוא ללא ספק האלומיניום. חומר זה מוכח במגוון רחב מאוד של פתרונות חוץ, עמיד בקורוזיה יותר מפלדה ונחשב לחומר גלם איכותי מאוד. 

ציפוי הדלת יכול להיות יתרון גדול או חסרון משמעותי לטיב הדלת והיכולת לשמור על המראה והרכיבים. ציפוי זול יביא לנזק מוקדם יחסית בדלת וחדירה של מים ולחות לתוך הדלת. לעומת ציפויים עמידים יותר הנשמרים טוב יותר, ציפויים מומלצים לדתות כניסה הם אלומיניום על מבחר העיצובים בהם הוא זמין, ציפוי זכוכית או שילוב.

הרכיבים הקטנים מאוד חשובים גם, צירים חלודים, ידיות, גלגלי שיניים וזיזים מיוחדים יכולים להישחק בקלות. נקודות נעילה לא איכותיות גם מסוגלות ליצור בעיות רבות ולהיות פרצת בטיחות ברבות השנים. על כן יש לשים לב לשימוש באלומיניום, ניקל, טיטניום וחומרים נוספים המוכרים בעמידותן.

דלתות חוץ מהודרות
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

תחזוקת וטיפול שוטף בדלת כניסה

תחזוקת שוטפת מדי פעם על דלת הכניסה שלכם יכולה לתרום רבות. ניקוי הדלת באמצעות מטלית יבשה ומעט שמן מסייעת בניקוי אבק וכתמים, בנוסף ניתן לשמן את הצירים פעם בתקופה. במקרה של חלודה המופיעה לעיתים על דלתות לא איכותיות, תוכלו לנסות לנקות את הבעיה כל עוד זה בתחילת ההופעה של החלודה. 

עצה חושבה נוספת לשמירה על דלתות כניסה היא קירוי.

גגון או פרגולה לשמירה על הדלת

אחת ההמלצות העיקריות שלנו, היא לרכוש גגון או קירוי פרגולה מעל דלת הכניסה וזאת אחת ההמלצות המועילות ביותר. אחרי העיקרון הראשון שהוא בחירה בדלת איכותית הכוללת רק רכיבים איכותיים, העיקרון השני שאנו ממליצים עליו, הוא פשוט לשמור מחדירה של אלמנטים אל הדלת שלכם. פרגולות אלומיניום בעצמן עמידות בתנאי טבע רבים והן מונעות את הגשם  מלחדור אל הדלת או ליצור נזקים לאורך זמן. בנוסף, התקנה של פרגולה מעל הדלת שלכם שומר מהרס של מראה הדלת על ידי קרינת שמש חזקה שיכולה ליצור דהייה של צבעים ולפגום במראה החיצוני של הדלת. 

הבונוס שנוצר הוא אזור כניסה עם קירוי או הצללה, שמגן על הנכנסים והיוצאים ובהתאמה של פרגולה לתנאי השטח שלכם, תוכלו ליצור אזור רחב ומוגן לפי דרישותיכם. כדאי לשקול בתכנון המוקדם את השילוב וכיצד ליישם אותו בביתכם.

אנו מזמינים אתכם ואתכן ליצור קשר להתאמה של דלת וקירוי, ממבחר רחב של דלתות איכות ופרגולות מותאמות אישית.

דלתות כניסה לוילות
נזק חיצוני

דלתות פלדה ודלתות ברזל נוטות להחליד מהר יותר מדלתות אלומיניום וכך ליצור חורים קטנים בגוף הדלת היוצר מעבר קל של לחות לתוך הרכיבים הפנימיים שבתורם גם נשחקים מהר יותר תחת החשיפה לאלמנטים. סוגים של ציפויים יכולים להיות מגנט ללכלוך ולאבק ולא שומרות על מראה נקי. תארו לעצמכם את הילדים משחקים בכדור ובועטים תכופות בדלת הכניסה, במצב כזה הדלת יכולה בקלות להינזק ואף ליצור תנועה של כיבים פנימיים. החלפת או תיקון של נזקים כאלה יכולה להיות יקרה מאוד על כן מומלץ להשקיע ברכישת דלת איכותית.

נזק פנימי

הרכיבים הקטנים הנמצאים בתוך גוף הדלת ואינם גלויים לעין, מכילים את כל מה שמפעיל את הדלת ויותר את פעולות הפתיחה, נעילה הזזת ידיות והפעלה קלה. ברגע שחלק אחד כזה נהרס רב הסיכויים הם שיהיה צורך החלפת הדלת. בדלתות כניסה איכותיות יש הקפדה על שימוש ברכיבים קטנים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים המיועדים למצבים כאלו, קיימת השגחה קפדנית על איכות ההרכבה וההתקנה של הדלת.

ידית-משיכה-לדלת-כניסה
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן