פרגולה אלומיניום נאספת מתקפלת פרגולה בד נאספת בלילה

פרגולות אלומיניום מעוצבות

חשמלי
מתקפל
נאסף
נפתח
מתכוונן

פרגולות מיוחדות

אם תמיד הייתה לכם פנטזיה לבית עם גינה או מרפסת המשקיפה לנוף אתם לא לבד – ישראלים רבים אוהבים לשבת במרחב פרטי בחוץ. אם יש לכם מרפסת או גינה, הדרך ליהנות מהן בכל מזג אוויר היא באמצעות התקנת פרגולה. כיום השוק מציע מגוון אפשרויות, כאשר רבים מתלבטים בין התקנת פרגולה מעץ, פרגולה ממתכת או פרגולה מאלומיניום. במאמר זה נרחיב על פרגולות מאלומיניום, סוגי פרגולות אלומיניום שונות ויתרונותיה.

אנחנו שוקדים על מציאת פתרונות הצללה מעוצבים מכל העולם. בחרנו ביצרנים הטובים והחדשניים ביותר. על מנת שנוכל להציע ללקוחותינו, תהליך תכנון משותף המכיל מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב חוץ ופתרונות מתקדמים מאלומיניום ועוד.

למה דווקא פרגולה מאלומיניום?

אז החלטתם לפנק את עצמכם ובני ביתכם ולבנות פרגולה בגינה. מיד כשתתחילו בתהליך תידרשו להחליט אם אתם רוצים לבנות פרגולה מאלומיניום, פרגולה מעץ או פרגולה ממתכת. פרגולות מתכת ועץ הן פרגולות מסורתיות יותר, בעוד פרגולה מאלומיניום נחשבת לחדשנית ועונה על יתרונות רבים שאין בקרב פרגולות מסורתיות.

עץ
מתכת
אלומיניום
עמידות
עלולה להחליד ומצריך תחזוקה
עלולה להחליד ומצריך תחזוקה
לא מצריכה תחזוקה מיוחדת, ועמידה מפני לחות וקרינה תחזוקה
שמירה על מראה לאורך שנים
עם השנים עץ נוטה להתפורר ואינו עמיד בפני מזג האוויר
מחלידה עם השנים
לא מחלידה, לא מתפוררת ושומרת על המראה שלה לאורך זמן
משקל
קל יותר ממתכת, אך כבד מאלומיניום
החומר הכבד ביותר
חומר הגלם הקל ביותר

עיצוב פרגולות אלומיניום

אלומיניום הוא חומר גלם שניתן לעצב בקלות, והמשמעות היא שאפשרויות העיצוב הן רבות ובשל גמישותו של החומר קיים למעשה עולם בלתי מוגבל של אפשרויות עיצוביות. לפני שניגשים לעבודה, חשוב לדעת מהי מטרת הפרגולה: למשל, האם הפרגולה אמורה להגן מפני קרינת השמש בלבד, או שאתם מעוניינים בהגנה מרבית גם מפני גשם? לכך יש השפעה על צפיפות סרגלי ההצללה, שקובעים את מידת ההצללה וההגנה שתקבלו מהפרגולה.

סוגי פרגולות אלומיניום

קיימים מספר סוגים של פרגולות אלומיניום, כאשר הן נבדלות אלו מאלו בעיקר באופן ההתקנה שלהן. אלו הם סוגי פרגולות אלומיניום:

פרגולה תלויה

זוהי פרגולה שתלויה בקיר, כלומר צד אחד שלה מחובר לקיר תומך. מכיוון שהפרגולה תלויה בקיר, חשוב שהקיר יהיה חזק מספיק כדי לתמוך בפרגולה. בדרך כלל נעדיף להתקין פרגולה תלויה על גבי קיר בטון, ומומלץ להימנע מהתקנת פרגולה התלויה בקיר בלוקים למשל.

פרגולה קבועה

התקנה של פרגולת צמודת קיר היא למעשה עיגון קורה רוחבית התומכת בפרגולה מצד אחד, ומצד שני קיבוע של עמודים לתמיכה נוספת בפרגולה. זהו סוג ההתקנה הנפוץ ביותר.

פרגולה חשמלית

פרגולות חשמליות מאופיינות בגג הניתן להזזה או כיוון, תלוי בדגם, לצורך שליטה על כמות האור החודרת או הצל הקיים, בנוסף, שליטה על אטימה בעת גשם ומזג אוויר לח, או פתיחה בזמן של מזג אוויר נעים.

ככלל, פרגולות חשמליות הן מוצר ההצללה בעל האופי והעיצוב היוקרתי ביותר מבין כל סוגי הפרגולות

בטרם תבחרו את סוג הפרגולה המתאים לכם מומלץ בחום להתייעץ עם מומחה שיבחן את המיקום בו אתם מעוניינים להקים את הפרגולה וימליץ על הבחירה המתאימה והבטיחותית ביותר עבורכם.

הזמנת פרגולת אלומיניום – מה חשוב לדעת לפני?

לפני שאתם מזמינים מחברה מסוימת פרגולה מאלומיניום חשוב לוודא מספר דברים:

יש לוודא שהרכיבים השונים בפרגולה עשויים מאלומיניום ולא מחומרים אחרים כגון פלסטיק או עץ.

יש סוגים שונים של צביעות והם נבדלים זה מזה באיכותם ועמידותם. וודאו שהפרגולה שאתם מזמינים נצבעת בשיטת הצביעה בתנור, שזו שיטת צביעה ששומרת על הצבע לאורך שנים.

וודאו שאין על הפרגולה חלקים מיותרים כגון מסמרים ודבק.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן