בחירת האדריכלים: חיפוי קירות מאלומיניום

חיפוי קירות חוץ

חיפוי אלומיניום מתאים לחיפוי של חזיתות מבנים המעוניינים לקבל 2 דברים מהחיפוי, שכבת הגנה למעטפת המבנה המאפשרת הוזלת הוצאות, בנוסף לכך, עיצוב חיצוני מרשים המתאים למבנים בקנה מידה גדול וקטן. חיפוי קירות הוא אלמנט עיצובי לה פחות מאלמנט מבני.

ראשית, מדובר ביכולת לאפשר גמישות עיצובית רבה – כיוון שניתן להחיל מגוון צבעים שונים – בין אם מדובר בצבעי קרם ולבן (שזו האפשרות הסולידית יותר) ובין אם מדובר בצבעים דמויי עץ, שזה גם מעניין – ובין אם מדובר בגוונים מקשת ראל (RAL), שיכולים באמת להכניס חיים ואפשרויות עיצוב נוספות. ואולי אף יותר מזה – מי יודע. נוסף על כך – יש שיגידו שאדריכלים יכולים לבחור לפרוס את חיפויי האלומיניום בדרכים רבות ומגוונות מאשר הם יכולים לאפשר כדרך חיפויי אבן, אם כי איננו אדריכלים אז פשוט נסתמך על “השמועה”, כדי לצייד את הקורא בדברים שיכולים לקרות בעולמם של אדריכלים וכליהם.

חיפוי קירות פנים

חיפוי קירות פנים באלומיניום הוא תוצאה של כניסה של טכנולוגיות חדשות לעולם יצור האלומיניום. החומר הוא גם ככה גמיש וקל לעיצוב, אך עם יכולות עיבוד עדינות וחדשות הלוקחות את העיצוב לרמת המקרו, מוצרי אלומיניום הותאמו באופן מושלם לעיצוב וחיפוי קירות פנים. 

סוגי החיפויים אשר בתמונות:

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

חיפוי אלומיניום

חיפויי אלומיניום אם כן, יכולים לאפשר גמישות עיצובית רבה. עקב כך שניתן לעצב אותם כעץ, וניתן לאפשר קשת צבעים רחבה, לבחור מתוכה את הצבע הנכון והרצוי (באופן נהדר ומגוון, ומתאים לבקשת המעצב) – כמו גם ניתן לפרוס בתצורות מרעננות ואף חדשות – כך שניתן לעצב את המבנה, את חיפוייו כך שתהא התאמה נהדרת לרצון המשורר. קצת כמו שג’יימס קמרון נמנע מלהפיק את הסרט “אוואטר” (או כך שמענו) עד אשר הטכנולוגיה התפתחה מספיק כדי לתמוך בייצורו והפקתו – כך כיום יש אפשרויות טכנולוגיות רבות עבור העולם העיצובי, שיכולות להתאפשר, לדעתנו – דרך חיפויי אלומיניום.

חיפוי היכל סופיה

נוסף על כך – מטבע הדברים – האלומיניום הוא פשוט חומר קל יותר מאשר אבן. קל יותר להתקין אותו מאשר אבן. על כן – זה יכול להיות נחמד לעסוק בו כך. בכל אופן, מה שניתן להגיד על האלומיניום זה שיש לו את היכולת להחזיק מעמד בשלל תנאי מזג אוויר, ותנאי אקלים – כי המתכת מסוגלת לעמוד בכך, עקב עניין תחמוצת האלומיניום אשר מאפשרת לו שלא להיחשף להתחמצנות, מה שמעורר חלודה וכן הלאה. ואם וכאשר מחליטים דווקא לצבוע את האלומיניום בצביעת עץ – יש שיגידו שקרינת השמש לא משפיעה על כך.

חיפוי קירות

המיוחד ואף הייחודי בחיפויי אלומיניום, זה יכולתם להיות מותאמים אישית עד מאוד – כלומר, מאוד. אף יותר מעץ ואף יותר מאבן. באופן לא ייחודי – הם נראים או יכולים להיראות נהדר. תלוי סגנון, בפריסה וכיוצא בזה. נוסף על כך – כאמור, הם לא מתחמצנים על כן קלים לתחזוקה ויכולים להחזיק מעמד שנים.

חיפוי קירות נמל תעופה דאבלין

חיפוי אלומיניום אלוקובונד

באופן עקרוני, האלוקובונד הוא חיפויי אלומיניום שיכול להיות דיי מבודד, דיי מעוצב, נראה טוב וקל משקל – מדובר בסוג מסוים של חיפויי אלומיניום שעושים בו שימוש בתחום הבנייה.

אלוקובונד דקורטיבי קיר חוץ
חיפוי אלומיניום דמוי עץ

וכחלק מאפשרויות העיצוב – נדגיש בשנית (אם לא בשלישית) שניתן לקבל על ידי שימוש באלומיניום דמוי עץ מראה של עץ – כיוון שזו אכן אפשרות, וזה יכול להיראות נהדר – העיצוב “העצי”, אך האיכות קלת המשקל, התחזוקה והעיצובית להפליא בגמישותה – של חיפויי האלומיניום. צביעת פרופיל אלומיניום דמוי עץ היא צביעה מיוחדת אשר תוכלו לראות גם על קירות חוץ ופנים, כמו גם פרגולות אלומיניום וגדרות אלומיניום, בנוסף, השימוש בחומר זמין לכל סוג של רעיון חדש.

חיפוי-דמוי-עץ-ומחיצות-דקורטיביות-עיצוב-פנים
פרגולה דמוי עץ חשמלית
גדר לגינה מאלומיניום דמוי עץ
השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן