איך נקבע מחירה של פרגולה חשמלית מתקפלת

פרגולה חשמלית מתקפלת מאלומיניום, היא אופטימלית כפתרון הצללה וקירוי במגוון רחב של אזורים ואפשרויות התאמה מקוריות לכל אזור.

תנאי שטח

מנגנון חשמלי

תוספות

התקנה

הגנת UV

צבע

פרגולה-נאספת-מתכווננת-חשמלית

פרגולה חשמלית מתקפלת

פרגולה חשמלית מתקפלת היא בעלת מנגנון חשמלי עם בקרה באופן ידני או באופן חשמלי לקיפול ופתיחה של הסוכך. לפרגולה חשמלית מתקפלת יש יתרון מרכזי לעומת פרגולה קבועה, והוא האפשרות לפתיחה חלקית של הפרגולה ואפשרות של בקרה מרחוק.

פרגולה-חשמלית-מתקפלת-נאספת
פרגולה-חשמלית-מחיר
צלון חשמלי

פרגולה חשמלית מתכווננת

פרגולה חשמלית מתכווננת הינה פרגולה חשמלית והיא מותקנת במרפסת או בגינה שלכם, בשילוב של מנוע מזערי, ותיתן בידכם את האפשרות של וויסותה של כמות ההצללה וההגנה שהיא מעניקה. הרפרפות של הפרגולה מותקנות עם אחוזי הצללה מתכווננים, אשר ניתן לסגור את הפרגולה עד הסוף כמו גג, או לרווח את הרפרפות לחוויית חוץ נעימה.

מחיר פרגולה כולל בתוכו את הפרמטרים הבאים

  • שכר עבור שעות העבודה של בעלי המקצוע אשר בונים את הפרגולה.
  • חומרי הגלם עבור הקונסטרוקציה.
  • תוספת של רכיבים חשמליים תייקר באופן ניכר את מחיר הפרגולה.
  • שכבת הגנה מפני קרני ה – UV – סנטף או פוליגל.
  • תוספת עבור עזרי הבנייה – צבעים, ברגים, וכיוצא בזה.
פרגולה חשמלית בחצר
פרגולה אלומיניום קבועה

פרגולה אלומיניום קבועה בנויה עם קורות תמיכה קבועות ועם שלד מסיבי המקורה ברפפות קבועות אשר מעניקות צל שלם או בסבכות אלומיניום עיצוביות להצללה באופן חלקי בכמה גוונים שונים ובכמה צורות שונות.

פרגולה קבועה למרפסת, לכניסה או לחצר היא פתרון הצללה איכותי וויזואלי, היא קלה לבנייה ולא יידרש מכם טיפול ותחזוקה לטווח הארוך. ישנה אפשרות להתאים את מבנה הפרגולה על פי התכנון שלכם,

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן