מחיר התקנת דלת פנים

מחירי התקנות ודלתות מוערך מתוך דגימה בין יצרנים שונים ברשת

כמה עולה התקנה של דלת? מהו מחיר דלת פנים כולל ההתקנה?

למחיר של דלתות פנים כולל התקנה.

חייגו אלינו וקבלו הצעה מפורטת מנציג מקצועי והתאמת הדלת לחדר הטובה ביותר בעבורכם.

חייגו אל 073-7969733

או השאירו פרטים בטופס למטה:

השארת פרטים ליצירת קשר

מהי דלת הפנים?

דלת פנים, היא הדלת שאנחנו מרכיבים ומשתמשים בתוך החלל הפנימי של הבית – זו הסיבה שאנחנו קוראים לה דלת פנים. לכל מוצר יש עלות ייצור, עלות התקנה – וכן הלאה. ועל כן, בכתבה זו – נעסוק בנושא של מחיר התקנה של דלת פנים.

מה המחיר של התקנת דלת הפנים?

ובכן, הוא יכול לנוע בטווח מחירים רחב מאוד. מה הסיבה לכך? סביר להניח שאנחנו יכולים להתבונן באיכות החומרים, ברמת המורכבות של ההרכבה, ובתנאים שנעים ונדים בין כל בעל מקצוע רלוונטי שבחרנו למשימה של התקנת דלתות פנים. אז מה בכל זאת טווח המחירים שאפשר לצפות לו בעבור התקנת דלת פנים? ובכן, נדמה שהמחיר של התקנת דלתות פנים יכול להגיע לכמה אלפים ₪, עבור התקנת כל הדלתות.

מה המחיר של דלת פנים ללא התקנה?

כמובן, יש דלתות פנים שיכולות לעלות אף הרבה יותר – כי למה לא בעצם, עם איכות החומרים ורמת העיצוב והגימור – גם מחיר הדלתות בהחלט יכול להיות מושפע. אז מה הגורמים שלמעשה משפיעים על מחיר דלת הפנים?
ובכן, יש כמה וכמה גורמים. נמנה כמה מהם. ראשית כל – אפשר להתייחס לאלמנט היקף ההזמנה. אם למעשה אנחנו גרים בווילה, או פשוט במרחב רחב ידיים ואופקים – ייתכן שנרצה להתקין מספר רב של דלתות פנים. זה נפלא, כי אם נבקש להזמין כמה מהם בהזמנה אחת – זה למעשה יכול להשפיע על מחיר ההזמנה, בכך שהוא יכול למעשה להצטמצם אינדיבידואלית עבור כל דלת – משמע, המחיר פר דלת ירד, כאשר מזמינים כמה דלתות ביחד. אין בזה המצאה חדשה, או קונספט פורץ דרך – כי רבות מהעסקאות שאנחנו יכולים לעשות בצורה כזו, עם או בלי קשר לעולם הדלתות וכיוצא בזה. כך ניתן לדוגמה, להגיע לפערים של מאות שקלים עבור דלת יחידה, כאשר מזמינים מטווח של ארבע יחידות דלתות ומעלה. שזו דרך נהדרת להשפיע באופן מודע על מחיר ההזמנה.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

ההשפעה האסתטית של דלת פנים מעוצבת על החלל

צפו בכל הדגמים שלנו:

מה עוד יכול להשפיע על מחיר דלתות הפנים?

ובכן, דבר נוסף שיכול להשפיע, הא סוג הדלת. שהרי לכל סוג שונה לדלת פנים, יש גם מחיר שונה – קל וראוי לציין ולהניח זאת מראש. ומה באשר לצביעת הדלת? באם רוצים להעניק איזשהו עיצוב ייחודי ואף אומנותי לדלת – זה בהחלט יכול להצטוות לכדי עלות נוספת במחיר הכללי של ההזמנה, פר הדלת שרוצים לצבוע ולהעניק לה נופח אומנותי במיוחד. למעשה, התוספת יכולה להיות גם ברמת ה-1,200 ₪, כתוספת למחיר. ניתן גם לבקש להוסיף לדלת חריטות, כמו גם תבליטים – בנוסף לצבע. אין זה נפלא? זו בהחלט יכולה להיות דלת ייחודית.
דבר נוסף שיכול להשפיע על המחיר – הוא גם מידת הנגישות לדירה. מה זה אומר? ובכן, אם מישהו גר בדירת קרקע, ויש לו דלת כניסה רחבה – כנראה זה יהיה דיי קל להוביל ולהעביר עבורו את הדלת. במקרה אחר, אם מישהו אחר (ואף אותו מישהו) גר בדירה, בקומה גבוהה, בלי מעלית – ייתכן שזה יעלה את מידת המורכבות, ויכול להתקבל עם תוספת במחיר שיכולה להסתכם בכמה מאות שקלים חדשים. האין זה נפלא?
לגבי סוגי דלת, ניתן לציין שסוג הדלת שבוחרים – הוא גם זה שמופיע במידה העיקרית על המחיר, טרם משקללים גורמים אחרים ומה לא. אם כן, אפשר להתייחס לזה כגורם עיקרי שמשפיע על סכום ההזמנה, כמו גם לראות אילו הם הסוגים שבאמת מתאימים לצרכים. באופן כללי, גם אם יש אינסוף שמות למותגים וסוגי דלתות פנים, נדמה שהן מתחלקות לארבעה סוגים עיקריים: דלת פולימר, כמו גם שלושה סוגים של דלתות עץ.
דלת עץ אחת היא זו שנקראת דלת כוורת – שהיא דלת במילוי קרטון, ובציפוי למינטו. כפי שאולי היה אפשר לנחש, מכך שטווח המחירים לדלתות נפתח בזו כאפשרות לה העלות הזולה יותר – היא זו שניתן להשיג במחיר הזול יותר. טווח המחירים שלה נע בין 1,300-1,650.

דלת פלקסבורד

באשר לדלת עץ נוספת, זוהי הפלקסבורד- שהיא פשוט דלת במילוי לוחות עץ צפופים. היא למעשה מצופה גם כן בלמינטו – ואף יכולה להיות צבועה בתנור, שלמעשה זו דרך נהדר לקבל עבורה רמת גימור גבוהה. באופן כללי, היא יכולה לעלות כ-100-200 ₪ יותר מאשר דלת כוורת.
ובאשר לדלת העץ השלישית במספר – נציין את דלת הפורמייקה – שהיא למעשה דלת פלקסבורד עם חזית פורמייקה, אשר צבועה בתנור. זוהי דלת פנים שהייחוד שלה הוא העמידות למים, שמתאימה גם כן לחדרים רטובים כמו אמבטיות ומה לא. דלת הפורמייקה היא דלת העץ היקרה ביותר 

דלת פולימר

ולבסוף, כפי שציינו בתחילה – דלת הפולימר – שהיא דלת פנים העשויה חומר פלסטי שהוא גם עמיד למים וגם למזיקים. כן, היא יקרה יותר מרוב דלתות העץ ברשימה שמינינו ומחירה נע בין 1,400 ₪ לבין 2,300 ₪.
בהרבה מקרים המחירים נדמים ככוללים גם התקנה של ידיות, צירים ומנעול – יחד עם הדלת עצמה. כמו גם נזכיר, שהמחיר יורד פר הזמנה גדולה יותר החל מארבע יחידות, בהרבה מן המקרים.
כמו גם, אפשר להפחית את המחיר אם מספקים את הדלת שלא מן המתקין – כלומר, אם יש דרך לקבל אותה מחוץ להזמנת ההתקנה. כמובן, שאז העלות תהא ממקור חיצוני וייתכן שבחשבון הכללי זה לא ישתלם. אך אם בכל זאת יש דרך לקבל דלת פנים שלא דרך המתקין, ורק לבקש את עזרתו של המתקין, בהתקנתה – אז מחיר התקנת דלת פנים ללא אספקתה יכול לנוע בין 450-900 ₪ בהתקנת דלת אחת, כמו גם בין 250-350 ₪ לדלת, כאשר מתקינים ארבע דלתות.

מה הן התוספות למחיר בהתקנת דלתות פנים?

ייתכן שיהיו גורמים נוספים שיהיו אחראיים להעלאת המחיר. חלק מהם יכולים להיות פירוק משקופים קודמים, הובלה מורכבת, צביעה בתנור וכיוצא בזה. הסיבה שפירוק משקוף קודם מעלה את המחיר, היא כי בהרבה מהצעות המחיר הכלליות של מתקיני הדלתות, הם לא בדיוק כלולים ועל כן יש לכלול אותו, וזה נע בין 50-150 ₪ לדלת שכזו.
נוסף על כך, אם בתוספות מחיר עסקננו, אז הובלת דלתות לקומה גבוהה בבניין שאין בו מעלית, יכולה להוסיף למחיר בין 250-1,000 ₪. שכן זה מאוד מושפע מהקומה בה נמצאים ובמורכבות ההובלה – שכן ככל שההובלה כוללת יותר דלתות וזה מצריך יותר מאמץ – כך גם המחיר יטפח ברוך השם. שזה קונטרסט מעניין – שכן כאשר מזמינים כמות גדולה יותר של דלתות, המחיר פר דלת צונח – כך שמחיר ההצעה כולו מתכווץ, אך כאשר מבצעים הובלה שכזו לדירות בקומות גבוהות ללא מעלות – דווקא ריבוי הדלתות ישפיע על התרחבות המחיר. פלא גדול.

מוצרים קשורים:
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן