מה זה פרגולה חוקית?

=UNIKIT=

התקנת פרגולות אלומיניום על פי החוק

פרגולה חוקית במרפסת

הפרגולה היא מוצר מתבקש כמעט בכל חצר ישראלית כיום. ובכל זאת, לא כולם מודעים לדרישות השונות הכפופות בחוק בנוגע לבניה של פרגולה. מה הופך פרגולה מסוימת, למשל פרגולות אלומיניום, לחוקית או ללא חוקית. במאמר זה, ניגע בדרישות השונות של חוק הפרגולות, בהיתרים השונים הדרושים ולבסוף – מה מיוחד דווקא בנו? ולמה כדאי לבחור בנו כאשר מדובר ברכישת פרגולות, בעינינו? ניגש לכל הפרטים.

פרגולה על פי חוק

פרגולה חוקית – הדרישות בהתקנה

חוקי עזר עירוניים לפרגולות
*המידע הנתון לא מהווה תחליף לייעוץ חוקי – והפרטים עלולים להשתנות. לעיון בעיקרי חוק הפרגולות לחצו על הכפתור הבא:

הפרגולות החוקיות בישראל מתחלקות לשלושה סוגים: פרגולות אשר דורשות דיווח, פרגולות הפטורות מהיתרי ובנייה ופרגולות הדרושות לקבלת היתרי בנייה ואישורים נוספים. התנאים השונים הפרוסים נוגעים להיקף הבנייה. נתחיל מלתאר אילו פרגולות דורשות דיווח – אם שטחה של הפרגולה הוא פחות מ־20 מ”ר הרי שעלינו לדווח לרשויות על הבנייה שלה (ברוב המקרים, היא לא נדרשת להיתרי בנייה, אך כן זקוקה לאישור ממהנדס).

נקודה נוספת היא שכאשר הפרגולה “תופסת” חמישים מטרים רבועים או רבע מן שטח המבנה בו אתם מתקינים את הפרגולה, הרי שתידרשו להיתר בנייה. זהו תהליך סבוך יותר, במסגרתו תצטרכו להעביר לרשויות את כל הפרטים השונים אודות בניית הפרגולה והיתרי הבנייה הדרושים. פרגולות אשר לא עומדות בדרישות האלו ידרשו דיווח בלבד. בכולם, נידרש לאישור מהנדס.

חוק הפרגולות המעודכן

השינויים בהתקנה של פרגולה חוקית

מה הכללים לבניית פרגולה

לאחר ההתקנה של הפרגולה, לא נגמרת העבודה שלנו. אם נרצה לעשות כל שינוי בפרגולה, אנחנו לא רשאים לעשות זאת על דעת עצמנו. רבים נוטים לטעות ולעשות שינויים כאלו – היזהרו מכך כמו מאש. מדובר במקרה הטוב במעשה שיוביל להריסה / לסנקציות כספיות, ובמקרה הרע במעשה פלילי שעלול לסבך אותנו אף יותר עם רשויות אכיפת החוק. לכן, לפני כל שינוי שתעשו באופן עצמאי – בררו, אנו ממליצים להתייעץ עמנו או עם ייעוץ חוקי בנושא על מנת להבין האם השינוי הספציפי שלכם (למשל קירוי מסוים שדורש אישורים על פי רוב) מצריך התקשרות עם הרשויות ושליחת טפסים ואישורים כאלו ואחרים. כלומר, לא חסרות בדיקות לעשות, ולא ניתן לעשות שינויים בהתקנה הראשונית מבלי בדיקה.
וכעת, לאחר שהבנו את הצד החוקי… נעבור אל הייחוד שלנו.

הצללה חוקית לבית
יוניקיט הנדסה – למה דווקא אנחנו?

עם כל הדרישות החוקיות והחומרים השונים – פרגולה מאלומיניום, פרגולה דמוי עץ וכל הפתרונות השונים המסתובבים בשוק הפרגולות וההצללות, מה מבליט אותנו על פני מתחרנו? נשמח להציג בפניכם כמה מיתרונותינו: 

מהי פרגולה חוקית

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אודות חלק מהשירותים שלנו, התקשרו עכשיו או מלאו את הטופס.

השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן