מה זה פרגולה קבועה

פרגולה אלומיניום קבועה

הרבה אנשים גורסים כי הדרך הנוחה ביותר לסיים יום עבודה היא על ידי מנוחה במרפסת, כאשר רוח קרירה שנושבת. פרגולות אלומיניום קבועות הן פתרון הצללה המיוצר בדיוק לשם כך.

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת היא אחד מתחומי הבנייה הקלה השכיחים ביותר. אבל הדרך לשם הייתה מסועפת למדי. הניסיון למצוא פתרון הייתה להפחית את הדרך הפתלתלה בדרך לקבלת האישור המיוחל. אמנם רפורמת המרפסות טרם יצאה לדרך, אבל לא מזמן נכנסה לתוקף רפורמת הפרגולות אשר  יש בה גם השלכות לסגירת המרפסת שלכם.

סגירת מרפסת באמצעות פרגולות אלומיניום – בטרם קבלן האלומיניום מגיע לסגור לכם את המרפסת, עשויים להיות גג, רצפה ולפעמים גם עמודי תמיכה. לכן, במידה ואתם נמצאים בעיצומו של שיפוץ או בניית בית, כדאי לכם לקיים תכנון ראשוני עם איש מקצוע בתחום האלומיניום, או האדריכל, שיעזרו לכם להגדיר את סגירת המרפסת האופטימלית.

מסתור כביסה

מסתור כביסה הוא למעשה עיצוב אדריכלי שהחל לפני כמה שנים כתריס אשר מסתיר את הכביסה מעיני העוברים והשבים ברחוב. הוא שכיח והתפתח והשתנה עם הזמן, וכיום רוב מסתורי הכביסה אינם בולטים מקיר הבית, אלא מדובר בשטח פנימי המוסתר באלמנטים דקורטיביים מכל מיני מסוגים, בתוך השטח המוסתר מציבים כיום גם את מדחסים של מיזוג מרכזי או מיזוג מפוצל ואף דודים חשמליים.

תריס חשמלי ופרגולה
יצירת קשר 0737-969-733

חוק הפרגולות

לפני כמה שנים, על מנת שאפשר יהיה לקבל היתר לביצוע העבודות הביתיות, היה צורך להגיע באופן יזום אל הרשות המקומית לקבלת תשובה. במסגרת חוק הפרגולות, לשם ביצוע עבודת בנייה תידרשו אך ורק למלא טופס דיווח על עבודת בנייה שאותו תידרשו לשלוח אל הרשות המקומית, ולאחר מכן תוכלו להתחיל מיד בבנייה.

פרגולה לגינה

בשנים האחרונות הולכת ומתפתחת המודעות לחשיבות ההשקעה בעבור הגינה. לאחר שנים בהן עיצוב הפנים קיבל את מרב תשומת הלב, בעשור האחרון יותר ויותר בעלי דירות בוחרים להתייחס דווקא אל החלק החיצוני של הבית, בידיעה שיש לו חשיבות לא פחות גבוהה מאשר לעיצוב הפנים בבית. . השמש היוקדת במדינת ישראל עשויה להסב הרבה נזק לצמחים ולרהיטים אשר ממוקמים בגינה שלכם. כדי להעניק את ההגנה הדרושה לציוד בבית וכן לדיירים עצמם – רבים מציבים בגינה פרגולה לגינה מיטבית, אשר היא עשויה מאלומיניום לרוב.  

גדר שחורה ופרגולה לבנה

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

  • עמידה בפני פגעי מזג האוויר ובפני חרקים.
  • האלומיניום הנו חומר גלם קל באופן יחסי, אך חזק מספיק על מנת
    להחזיק את מישור הסרגלים.

פרגולת אלומיניום דמוי עץ מהווה את הטרנד הפופולרי בתחום האלומיניום, פרופילי אלומיניום דמוי עץ עם מגיעים עם מירב של שנות האחריות.

 

מזג אויר בישראל

על פי מחקרים נמצא, כי מגמת התחממות שנמשכת בישראל במהלך שבעים השנים האחרונות, ואשר התחזקה בשלושת העשורים האחרונים.

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ
יצירת קשר 0737-969-733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן