פרגולה מבד .VS. פרגולה מאלומיניום

קירוי

התקנות פתרונות הצללה וקירוי במבני מסחר, מבני ציבור ובתים פרטיים, כולל קיטים להרכבה עצמית של גדרות ופרגולות אלומניום.

איכות חיים

פתרון הצללה מעוצב כמו פרגולה נאספת או פרגולה מעוצבת מאלומיניום מאפשרת לכם להנות בבית כמו בחופש בבית מלון.

מחיר מתאים

פרגולה חשמלית היא לרב הפרגולה מהסוג היותר יקר, אנו מבטיחים להתאים לכם מחיר שמתאים לפרגולה.

פרגולה מבד מול פרגולה מאלומיניום

בכתבה זו נסקור את ההבדלים בין פרגולה מבד לבין פרגולה לאלומיניום – כאשר שתיהן, במקרה זה יהיו מסוג מסוים של פרגולה חשמלית. פרגולה חשמלית מבד או פרגולה חשמלית מאלומיניום – זו פרגולה שניתן להפעיל באמצעות מנוע חשמלי. כאשר מדובר על פרגולה חשמלית מבד, ניתן לכלול בתיאור המוצר הנזכר לעיל – 2 מאפיינים בולטים. ראשית כל, מדובר בפרגולה שיש לה מנוע חשמלי.
מנוע חשמלי זה מאפשר כוונון של הכיסוי שהיא למעשה מעניקה – כך שזה בהחלט אפשרי לבחור לאיזו מידת שמש ורוח (ואף גשם) רוצים להיחשף. ניתן להשפיע על מידת “הכוונון” באמצעות שלט. שלט-רחוק, אם נרצה להגיד את השם המלא, לאור כך שהוא מכוון על החלק המתכוונן של הפרגולה החשמלית ממרחק מה. המאפיין השני של הפרגולה החשמלית עשוית הבד הוא, אפרופו, קירוי הבד – שדיברנו עליו עד כה. מדוע בכלל לכלול קירוי מבד ולא מחומר אחר? ובכן, נדמה שמדובר בבד שיכול להעניק רבה גבוהה של הצללה. למעשה, נדמה שגג הפרגולה המדוברת מורכב מיריעות בד, המולבשות לתוך מסילות – כך שנוצר לנו מנגנון, בו ניתן לתפעל את הגג – אפרופו שלט רחוק, בעזרת אותו שלט – כמו גם – לקבוע את הזווית שלו. כך שניתן ממש לשנות זוויות לגג זה עשוי בד, שלכאורה מעניק רמה גבוהה של הצללה – שזה כמובן נתון לבדיקת המשתמש.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733

פרגולה נאספת בד

מהי פרגולה מבד?

  • פרגולה מבד, למעשה יכולה להיות עשויה מאלומיניום – אלא שהיא כאמור בעלת קירוי של בד. הייחוד באלומיניום, או לפחות היתרון בו – זה שניתן להשתמש בו בחצרות, מרפסות ובגנים – בין השאר כי זה לא חומר שחווה את תופעות-חלודה בקלות, על כן ניתן להשאיר אותו בתנאי מזג אוויר נהדרים ומגוונים. אם פרגולה מבד עשויה אלומיניום – היא יכולה ליהנות מאותם יתרות. באופן כללי, ישנן פרגולות חשמליות עשויות אלומיניום – בין אם הן מבד או שלא. נוסף על כך, החומר הנזכר לעיל, אלומיניום, מתאים לשימור בבתים בפרטיים, כמו גם בנכסים עסקיים, רצינו לציין זאת כי זה פרט עיצובי משהו שיכול להיות רלוונטי למי שלוקח בכך עניין.

אז מה הם היתרונות של פרגולה חשמלית מבד?

  • ובכן, פרגולה חשמלית מבד, באופן עקרוני נהנית משלל היתרונות שפרגולות אלומיניום יכולות להציע – קרי עמידות גבוה בפני תופעות אקלימיות שונות, כמו גם מראה אלגנטי ואסתטי, יחד עם מידה מינימלית של תחזוקה. כך שאנחנו מדברים כאן על מוצרה דיי יפה ומושך עין, שניתן להציב בחוץ – גם אם יש תנאי שונים ומשונים של מזג אוויר (אם כי יש לצפות שאם יש טורנדו אז כנראה יתבקשו אי אילו אמצעי בטיחות). יתרה מכך, אלמנט התחזוקה הוא בהחלט נעים ומיטיב, שכן בניגוד לחומרים עשויי ברזל – החומר עשוי האלומיניום אינו מחליד (בקלות) ואינו צריך תחזוקה, כמשיחת שמן, כפי שעושים עם חומרים עשויי ברזל, כדי להגן עליהם מחלודה. כך שכאן זה לא מתבקש – אך כן ניתן ואף מומלץ במידת מה לנקות את הפרגולה באמצעים רגילים כשמתאפשר, פשוט כדי “להראות לה כבוד”, ולשמור על איכותה ותקינותה לאורך זמן במצב גבוהה ומלא כפי הניתן.
    וכמובן, כמו גם פרגולה חשמלית מבד מעניקה צל. והיא יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן, אז מדובר בצל שיכול להיות שם זמן מה. ועוד במראה אסתטי ומושך.

פרגולות אלומיניום חשמליות

באשר לפרגולה חשמלית מאלומיניום...

נוכל להגיד שנדמה שהיא מתקדמת ואף חדשנית באופן מושך עין – מדוע אמרנו זאת כך? ייתכן שזה ניסיון להשמיע גימיק שיווקי, אבל רגע, יש עוד… כפי שציינו בחלק הקודם של המאמר, הפרגולה עשויה מחומר אלומיניום. עכשיו, מעבר לכך שמדובר בחומר שלא מחליד בקלות – הוא גם חזק במיוחד. זו למעשה אחת הסיבות שהוא לא מחליד – כי יש לו יכולת פאסיבית, פנימית להגנה מפני התחמצנות – שכבות פניות במבנה שלו יכולות להחזיק מעמד כנגד ערבוב ושילוב של מים וחמצן – כך שהן לא מאפשרות לאלו להיכנס לשכבות המתכת הפנימיות יותר, ובכך לא נוצרת התחמצנות. על כן, האלומיניום יכול להחזיק מעמד גם במזג אוויר שיש בו לחות (וכמובן חמצן שכן הוא חופף את מקומות המחיה שלנו). מעבר לכך, האלומיניום הוא באמת חומר שיכול להחזיק משקל, כך שניתן למעשה להשתמש בו להרכבה ויצירה של פרגולה.
מעבר לכך, כפי שציינו – מבחינת מידת תחזוקה – כנראה לא יהיה צורך להזמין בעלי מלאכה כדי לתחזק את הפרגולה או לשפץ אותה, מלבד הערנות הבסיסית והפשוטה שבלוודא שהפרגולה מרגישה טוב ושנעים לה. כלומר, שהיא נקייה, יציבה, שלמה וכן הלאה. מעבר לכך, בנוסף לכל זה – ניתן לבחור בפרגולה חשמלית מאלומיניום עם אפשרויות כוונון. כן, גם כאשר היא לא מורכבת מבד, היא יכולה להתכוונן לאי אילו מקומות וזוויות – כך שזה יכול להשפיע על הצורה בה אור שמש ואוויר נכנסים לחלל המקורה, האין זה נפלא.
ניתן לציין גם שיש פרגולות חשמליות שיש להן מרזבים, כדי לנקז את מי הגשמים. המרזבים יכולים לשמש דרך לנזק את המים – בייחוד אם שומרים על הפרגולות “במצב סגור”, כך שהגשם לא יירד אל מה שנמצא מתחת לקירוי הפרגולה – כמו אנשים, רהיטים, ילדים, חיות מחמד, מזון וכן הלאה. ניתן “למשוך” אותו הלאה בעזרת צינור הניקוז – כך שזו תוספת הזמינה לחלק מהדגמים.

פרגולה חשמלית אלומיניום עם גג מתכוונן

באשר לפרגולות חשמליות עם גג מתכוונן, נציין שזה יכול להיות פתרון מעולה למי שרוצה להכניס גם אור שמש וגם להשפיע על מידת החום הנכנסת. אם לדוגמה רוצים להשאיר את הפרגולה במצב פתוח בימי האביב – כדי ליהנות מהפריחה והמזריחה – כך ניתן, ואם רוצים לסגור אותה כדי ליצור חלל מקורה וקריר יותר, מבודד יותר מתנאי מזג האוויר השוררים בנקודה זו עליה מונחת הפרגולה – ניתן גם כן.
לסיכום, נראה שהמשותף בין פרגולות מבד לבין פרגולות מאלומיניום זה עצם זה ששתיהן יכולות להיות חשמליות, כמו גם שתיהן יכולות להיות מאלומיניום. אלא שפרגולה סטנדרטית מאלומיניום לא בהכרח תגיע עם גג מקורה עשוי בד, ועל כן זה ההבדל העיקרי. כאשר רוצים לשקול מה מהן עדיף ומה מהן טוב יותר – אפשר לשקול את החומרים המעורבים – שכן בד יכול להיראות מאוד שונה מאשר מתכת ויכול ליצור אפקט עיצובי אחר בהחלט. בעוד שמתכת יכולה להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר שונים, כמו גם לנשוא משקל גדול – יש לוודא שזה המצב גם עבור אלמנט הבדים – אם כי סביר שגם להם יש יכולת עמידות וחוזקה במידה גבוהה, לאור כך שעושים בהם שימוש כדי להרכיב פרגולה, שאמורה להחזיק מעמד. על כן, מתבקש כאן מעין חקר אישי באשר לחומר המועדף – אלומיניום או בד, כמקור לגג המקורה של הפרגולה – כמו גם לבדוק, כנראה עם איש מקצוע רלוונטי, באשר למידת העמידות של בדים באשר לתנאי מזג האוויר והסביבה שרוצים להתקין אותם בהם.

השארת פרטים ליצירת קשר
טלפון
073-7969733
השאירו פרטים
Call Now Button דילוג לתוכן